PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Eten / Acer => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => M800/M810 => Wątek zaczęty przez: pawelinhio w Lipiec 28, 2010, 10:06:09
-
Mam problem z ActiveSync...gdy podłączam etena to łączy się, synchronizuje i...pisze że nie podłączony...próbowałem resetować kompa i etena ale to nic nie dało....
-
Na to ma wpływ wiele czynników. Sprawdź firewalle, antywirusy. Czy kabel łączy prawidłowo. Rozumiem, że nawiązuje na chwilę połączenie i później je zrywa całkowicie?
-
Na to ma wpływ wiele czynników. Sprawdź firewalle, antywirusy.
Firewall wyłączyłem i antyvirusa też ale nic nie dało.
Rozumiem, że nawiązuje na chwilę połączenie i później je zrywa całkowicie?
Dokładnie tak
-
Mam problem z ActiveSync...gdy podłączam etena to łączy się, synchronizuje i...pisze że nie podłączony...próbowałem resetować kompa i etena ale to nic nie dało....
Jezeli masz zainstalowany SPB MENU to z folderu Windows/Autostart/ usun skrot do tego programu i soft reset. Poza tym w: Ustawienia -> Polaczenia -> USB do komputera PC, zaznacz: "Wlacz zaawansowane funkcje sieci"