HR po wyciągnięciu baterii?

  • 5 Odpowiedzi
  • 784 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline mdaowner

  • 12
  • Sprzęt: MDA T-MoBile
HR po wyciągnięciu baterii?
« dnia: Październik 21, 2009, 13:11:10 »
Witam wszystkich jestem jeszcze zielony z Chamerem poprzednio mialem Vario ale tam po wyciągnięciu bateri nie było problemów a tutaj każdorazowo kalibracja i instalka czy coś jest nie tak z PDA czy może tak ma być
Pozdro

*

Offline Antej

  • Ekspert HTC Blueangel
  • ******
  • 3005
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: HR po wyciągnięciu baterii?
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 21, 2009, 13:39:07 »
Nie pamiętam jaki jest w nim system, jeśli wm2003 (poniżej wm5) to brak zasilania i padnięta bateria backup będzie tak się objawiało.

Jesli to wm5 lub wm6 to taki efekt nie powinien sie pojawiać nawet po dłuższym czasie od wyjęcia baterii.

*

Offline mdaowner

  • 12
  • Sprzęt: MDA T-MoBile
Odp: HR po wyciągnięciu baterii?
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 21, 2009, 13:43:31 »
No niby jest 2003 SE ale jedna dygresja w opisach PDA podają procka IOMAP 200mhz a u mnie pokazuje w systemie procek PXA272 INTELA i prędkośc 416Mhz

*

Offline Antej

  • Ekspert HTC Blueangel
  • ******
  • 3005
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: HR po wyciągnięciu baterii?
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 21, 2009, 14:28:24 »
To nie jest MDA Compact 2 (Charmer) tylko MDA Compact (Magician), inny dział, a co do problemu to ten typ tak będzie miał przy padniętej/braku baterii wewnętrznej.
Może z czasem akumulatorek wstanie.... ale nie liczyłbym na to. Wymiana możliwa, tyle że aku właściwie niedostępny.
« Ostatnia zmiana: Październik 21, 2009, 14:40:19 wysłana przez Antej »

*

Offline mdaowner

  • 12
  • Sprzęt: MDA T-MoBile
Odp: HR po wyciągnięciu baterii?
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 24, 2009, 21:35:39 »