Apple iOS > Apple iPhone / iPod Touch / iPad

101 problemow oraz ich rozwiazanie

<< < (2/20) > >>

Dino_Zaurus:
no widzisz w iphonie nie ma framework wiec to wina windy, wiec ...ale przesiasc sie na maczka, albo przeinstalowac programy..przez itunes laczy sie w porzadku? ewentualnie postaw winde raz jeszcze...jej to pomaga...GET A MAC !!!!

OleYek:

--- Cytat: barba42 w Maj 13, 2008, 19:30:26 ---
Mam pytanie bo zainstalowalem na kompie te programy zeby sie polaczyc z iphonem przez kabel usb i na obu pokazuje mi blad zwiazany z net freamworkiem to zainstalowalem jeszcze raz a potem najnowszego i nic dalej ten sam blad moze wie ktos co mam zrobic?? z gory dzieki za odpowiedz i pozdrawiam

--- Koniec cytatu ---


Sprobuj zaciagnac Net Frameworka przez windows update.

danio12340:
skonwertowałem film włącczam go i po jakis 12 sekundach się wyłącza sprawdzałem , film jest skonwertowany ma 30minut , co zrobic pomocy?

Dino_Zaurus:
czym konwertowales?

danio12340:
Videora iPod touch Converter

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej