PDA Ogólnie > Serwisowanie

Chcesz zniszczyć swojego PDA - wyślij go do serwisu ANDNET

(1/14) > >>

simon.jg:
W maju wyslalem swojego PDA (Xda Exec) do serwisu ANDNET (sprzet mial wtedy 6 miesiecy i byl w idealnym stanie wizualnym) - przestal reagowac na dotyk (wyswietlacz dzialal normalnie, za pomoca klawiatury mozna bylo korzystac z urzadzenia).
Po tygodniu naprawiony PDA wrocil do mnie (szybko, koszt do zaakceptowania - 340 zl. miesiac gwarancji na wykonana naprawe i co dla mnie bardzo wazne - zadnych sladow rozkrecania, zarysowan itp.) - niestety po 2 dniach uzytkowania problem z brakiem reakcji na dotyk pojawil sie ponownie. Zadzwonilem do ANDNET-U, poproszono mnie o odeslanie sprzetu. Taki scenariusz powtorzyl sie jeszcze 2 razy - ostatnio na poczatku lipca, wtedy zaproponowano mi zmiane oprogramowania. Poniewaz wczesniejsze naprawy (eksperymenty) nie pomogly i trwalo to juz ponad 2 miesiace nie zdecydowalem sie na zmiane ROM-U i poinformowalem pana z serwisu, ze rezygnuje z ich uslug i poprosilem o odeslanie sprzetu oraz o przynajmniej czesciowy zwrot pieniedzy za niewykonana naprawe. Poinformowano mnie, ze sprzet zostanie przywrocony do stanu pierwotnego oraz, ze zostanie wystawiona faktura korygujaca.
Lipiec.
Sierpien.
Wrzesien.
Pazdziernik - tyle trwalo przywracanie sprzetu do stanu pierwotnego - dzwonilem, pisalem maile, dzwonilem... i tak w kolko przez 4 miesiace az wkoncu doczekalem sie - moj PDA wrocil dzisiaj;


zniszczony karton


wygieta obudowa oraz duzy opor wyczuwalny na zawiasie podczas obracania ekranu


rysy na wyswietlaczu (pod warstwa dotykowa) i... BIALY EKRAN

To jest 'stan pierwotny' w rozumieniu serwisu ANDNET.
Faktury korygujacej oczywiscie nie otrzymalem a podczas rozmowy telefonicznej z panem z serwisu na moje pytanie co mam teraz zrobic z takim sprzetem uslyszalem; 'decyzja nalezy do pana' i... rozlaczyl sie.

Na szczescie moja zona odbierajac przesylke od kuriera poprosila go o otwarcie paczki i sprawdzenie zawartosci - kurier sporzadzil protokol, ktory firma kurierska ma przeslac do nadawcy a ja z kserokopia ide jutro do Rzecznika Praw Konsumenta zasiegnac porady.



Jesli ktos jeszcze chce skorzystac z uslug serwisu ANDNET podaje namiary;

ANDNET SERWIS
Wrocławska 112 lok. 2
58-306 Wałbrzych

mobile: 501 92 54 92
biuro: 022 201 28 78
serwis: 074 661 46 51
fax: 022 201 28 76

www.andnet.pl

adex1234:
miałem z nimi doczynienia, sprzedawałem im MDAII uszkodzone, ale nie było większych problemów :)
Ale twojego Universala potraktowali strasznie. Tytuł jak najbardziej na miejscu.

Kapitan Pazur:
sprawdzałeś po numerach czy to na pewno Twój? Aż się wierzyć nie chce że ktoś go tak załatwił, już prędzej że przez pomyłkę wysłali innego execa

simon.jg:

--- Cytat: killcabbie w Październik 05, 2007, 12:12:44 ---
sprawdzałeś po numerach czy to na pewno Twój? Aż się wierzyć nie chce że ktoś go tak załatwił, już prędzej że przez pomyłkę wysłali innego execa

--- Koniec cytatu ---


Sprawdzilem IMEI - to moj Exec.

qba_rozpruwacz:
Ja bym ich  :mad: pozwał!
Rozwalili PDA - niech za to odpowiedzą (oczywiście dodaj odszkodowanie za utratę zysku i jakieś takie kruczki - żeby było na nowe ;-) )

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej