Oryginalne iGO - korzystanie z aktualizacji

• 8 Odpowiedzi
  • 2469 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Oryginalne iGO - korzystanie z aktualizacji
« dnia: Sierpień 19, 2008, 20:24:48 »
Witam

Przymierzam się do zakupu iGO 8. Jestem raczej zielony w tym temacie i czytając o tym programie min. na tym forum nie udało mi się znaleść jednoznacznej odpowiedzi na pewne pytanie. Mianowicie widzę tu dyskusje o dodatkowych skórkach, głosach czy punktach POI, jak i o nowszych wersjach map. Zastanawiam się więc, czy te dodatki i aktualizacje można doinstalować do oryginalnego iGO skoro program jest preinstalowany na karcie pamięci (tj. czy zawartość tej karty w ogóle można modyfikować)? Jeżeli tak to, czy wgrywanie tego wszystkiego jest w pełni legalne? Jeżeli nie, to czy zamiast tego producent udostępnia jakieś oficjalne uaktualnienia?

Z góry dziękuje za odpowiedzi.

*

Offline oldred

• *
  • 97
  • Sprzęt: spv c500,wizard, n95, diamond, topaz
Odp: Oryginalne iGO - korzystanie z aktualizacji
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 19, 2008, 22:08:10 »
Igo8 oryginalny pozwala na wszelkie modyfikacje, trzeba tylko zrobić sobie kopię oryginalnych plikow i ustawień (backup) na wszelki wypadek.
Zmiany ograniczają się praktycznie do plików skin (content/skin ) , data.zip i branding.zip.
Cały świat bawi się w udoskonalanie, efekty są naprawdę niezłe.
i8 jest super - tt wymięka - polecam.

« Ostatnia zmiana: Sierpień 19, 2008, 22:14:55 wysłana przez oldred »

*

Offline radoskur

• 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 20, 2008, 12:42:09 »
A jak logika wyznaczania tras po europie porównując iGO do TT ?

*

Offline Krakus

• 632
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 20, 2008, 13:26:01 »
A jak logika wyznaczania tras po europie porównując iGO do TT ?
Coś mi się wydaje, że podstawowe różnice w logice wynikają z map, a nie programu. iGO z mapą Polski TA wyznacza trasy zupełnie inaczej (lepiej) niż z mapą Emapy.

*