PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Nawigacja GPS => iGO => Wątek zaczęty przez: kuhen w Kwiecień 28, 2007, 23:17:43
-
Witam wszystkich pięknie, kłaniam się nisko.
To "mój pierwszy raz" tutaj i tak się stało, że zaczynam od problemu.
Szukałem w Forum, ale niczego podobnego do mojego przypadku nie znalazłem. . .
Kupiłem dwa dni temu:
Asus My Pal A696, iGO Europe 2006 i Automapę XL.
Palm jest nowy, jest w nim polska wesja Win. Mobile 5. 0, a nie np. angielska z polską nakładką.
Mapy też są nowe.
Jeśli chodzi o iGO, to przejściówka i karta mini SD mają logo iGO, sama karta ma naklejoną etykietkę z numerem karty; na tylnej ściance pojemniczka na kartę jest iGO ID. Poza tym, karta razem z polskim i angielskim podręcznikiem szybkiego startu była zamknięta w firmową zgrzewkę-opakowanie.
Wszystko wskazuje że to oryginał. . . mam nadzieję.
W czym problem?
Po pierwsze już w czasie instalacji iGO wyskakuje komunikat, że program pochodzi od nieznanego wydawcy:
Nazwa: igo. exe
Wydawca: nieznane
Oczywiście zaznaczyłem opcję instalacji. iGO został zainstalowany (nawiasem mówiąc taki sam komunikat jest przy instalacji Automapy).
Od razu po instalacji iGO, zaczęło się uruchomienie aplikacji i w tej samej chwili wyskoczyło okno z następującym komunikatem:
In
C:\GPS_2006R1_C710\firefly\platform\win32\ce\ffsurface_wince. ccp:537
Exeption in EndPaint exiting application.
Następnie wyświetliła się informacja, że wystąpił problem z gwes. exe.
Nie jestem za bardzo obeznany z komputerami, ale to dosyć dziwne, że komunikat odwołał się do C:
(tak samo twierdzi człowiek, u którego kupiłem Asusa. (BTW on polecił mi niniejsze forum).
W tej sytuacji zrobiłem miękki reset, potem twardy i nic - za każdym razem po instalacji ten sam komunikat.
W końcu poddałem się, zostawiłem iGO i spróbowałem instalacji Automapy no i . . . wszystko zagrało.
Automapa chodzi bez problemów. Mam na myśli współpracę z palmem, bo jakie potrafi wyznaczyć trasy, to już zupełnie inna historia. . . .
Więc palm jest chyba w porządku, ale co się dzieje z iGO???
Pozdrawiam długoweekendowo Kuhen
-
Cześć.
Program masz na 100% oryginalny. Kłopot jest z tym że na A696 nie chodzi stare iGO - musisz zrobić darmową aktualizację do iGO 2006 PLUS. Aby to zrobić musisz mieć klucz licencyjny i wypełnić formularz pod tym adresem http://my.i-go.com/registration.php Najgorsze jest to że klucz licencyjny odczytasz tylko na uruchomionym programie - więc musisz odpalić go na innym palmtopie lub zadzwonić na infolinię (ponoć po nr ID potrafią Ci podać klucz licencyjny). Oczywiście aktualizacje robisz na komputerze lub laptopie wyposażonym w czytnik kart pamięci i dostęp do intenetu - najlepiej jakiś szybki. Po udanej aktualizacji do 2006 PLUS program bez kłopotów już odpali się na A696. Wiem bo kilka razy już to robiłem :)
-
Radoskur -- Wielkie Dzięki!!!
Zrobię jak radzisz.
Rzeczywiście jeśli i urządzenie i program są OK, no to coś jet nie w porządku "między nimi".
Zbieg okoliczności, można powiedzieć ( właściwie to niedoróbka ze strony iGO) - i ja akurat trafiłem na taką konfigurację.
NO, to do roboty, napiszę potem jak poszło.
-
"Już po wszystkiem"
Aktualizacja się udała, ale były schody. . .
Może warto na ten temat parę słów rzucić, tak na wszelki wypadek, gdyby ktoś równie cieńki jak ja miał podobny kłopot.
Po wypełnieniu i wysłaniu formularza dostałem od razu zwrotną odpowiedź, że jestem już zarejestrowany i mogę się zalogować, w celu pobrania aktualizacji.
No, to przystąpiłem do logowania, używając hasła, które sam wpisałem przed chwilą do formularza. I tu okazało się, że hasło nie pasuje. . .
Trochę się zdziwiłem, ale problem żaden, bo w tej sytuacji można wygenerować sobie nowe hasło. Tak też zrobiłem.
Z tym, że na nowe hasło musiałem sporo poczekać, a wydawało mi się, że to operacja automatyczna .
Formularz wysłałem 1-go maja, hasło dostałem 7-go.
Chyba to jednak nie "automat" i chyba nie w centrali u madziarów, ale tu w "długoweekendowej Polsce". . .
NO COMMENTS
Potem już poszło z górki, choć musiałem uciec się do pomocy serwisu MIP (polski serwisant iGO), bo niestety pomyliłem kolejność kroków przy próbie ściągnięcia aktualizacji.
Dostałem szybko wskazówki, dzięki którym cała operacja ściągania i instalowania przebiegła już bez problemów.
Życzę udanych aktualizacji wszystkim, którzy są w podobnej sytuacji do mnie. ;D
Radoskur, dzieki jeszcze raz za pomoc!
Pozdrowienia.