BTW używanie tutaj zamieszczonego pliku z radarami jest katorgą. Nie ma w nim rozróżnionych kierunków działania fotoradarów (głównie PL) a w DE to piszczy przy każdym dosłownie wiadukcie. W CH, nie wiem dlaczego ale nie widział ani jednego radaru - czyżby iGO wyłączyło opcje dla tego kraju?
nie wiem co z CH bo mnie nie interesuje ale tak to pełna racja, przy czym zauważyłem, że format z navifriends.de jest poprawny i prędkości są choć chyba bez kierunków natomiast to co samodzielnie sobie przyrządzam z innych źródeł to na razie prędkości nie uzyskałem ale podejrzę dokładanie te pliki to można dojść dlaczego na pewno
generalnie po ostatnich jazdach jestem dość cięty na iGO, edycja Plus została wypuszczona na siłę przez marketingowców i jest poważnie niedpracowana (silnik TMC, brak grafik VGA). Nie wiem jak dodawania POI "normalnych" bo nie mam takich potrzeb ale rozwiązanie przyjęte dla Speecamera jest kiepskie. Idealnie działa pod tym względem TT. Po zaznaczeniu POI on the route only nie zawraca d@#$#@y niewłaściwymi kamerami, jest bardzo pewny, ostrzega z przyzwoitej odległości i w sposób bardzo przejrzysty. Idea kierunków działania kamer w iGO jest chyba trochę chora, algorytm zaś szuka chyba kamer w zakresie jakiegoś kąta i tak jadąc ostatnio przed skrzyżowaniem ostrzegał mnie przed kamerą na prostopadłej drodze gdzieś w odległości 300m od skrzyżowania - owszem teoretycznie taka kamera by mogła strzelać pojazdy na głównej drodze ale to chyba tylko teoretycznie zaś po drugie można by było faktycznie zaznaczyć jej kierunkowość ale tak naprawdę zamiast zerżnąć z TT co dopracowane to wymyślili to niefajnie.
ostrzeganie działa też ze zbyt bliskiej odległości (choć raz to było chyba 800m a drugim razem 300 - nie wiem chyba bierze pod uwagę prędkośc jazdy ale to już może zbytnia kombinacja), oprócz tego gdzie droga zakręcała i na początku ostrzegał, w śrdoku zakrętu nie (chyba kąty) a potem znów tak, wku@#$#@ące
W dodatku ostrzeganie w defaultowej skórce nocnej jest kompletnie nieczytelne
Oprócz tego, że tak wrzucę swoje uwagi do jednego wora też mogli zerżnąć z TT skórkę nocną co do idei a nie, że nocą nie pokazuje obszarów zabudowanych
Przede wszystkim zaś brak niezbędnych poprawek co do algorytmu jazdy po drodze głównej. Jeśli lecimy po drodze głównej np. załóżmy z Wawy do Katowic to jest jasne, że nie zjedziemy w żadną pipidówkową drogę. iGO zaś ma algorytm, który analizuje pod jakimi kątami odchodzą inne (ale nie tej "wagi" drogi") i dla tych, które odchodzą pod niewielkim kątem bierze je pod uwagę jako punkty trasy (skrzyżowania). Bardzo denerwujące. Nie chce mi się analizować z czego to wynika bo może z idei innych rozwiązań ale w rezultacie jest to dużo gorsze niż w TT chyba, że ktoś lubi być poinformowany 30km za Wawą, że keep left bo w prawo odchodzi pod zbliżonym kątem jakaś tragiczna pipidówkowa dróżka

Muszę powiedzieć, że gdyby nie to, że jest to jedyny program z tak genialną i błyskawiczną obsługą, możliwym ultra-szybko podglądem mapy dla zorientowania się w nieznanym terenie i jeszcze kilkoma nowatorskimi funkcjami to bym poprzestał na TT
podsumowując zamiast zająć się konkretami i pojeździć choć kilka dni z konkurencyjnymi rozwiązaniami skupili się nie wiem na czym, może na nowej kolorystyce interfejsu przy okazji "gubiąc" elegancką obsługę VGA. Edycja 2006 Plus jest za darmo także zawsze coś ale tak to już chyba jest, że za darmo to jeszcze nikt nic porządnego nie dostał.
Ciekawi mnie tylko nowa, płatna edycja bo mam wrażenie, że team iGO nie jest świadom wad swojego software'u na dzień dzisiejszy