PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Android OS => Samsung Android => Spica (GT-i5700) => Wątek zaczęty przez: pawpel w Sierpień 11, 2010, 12:35:20
-
Witam,
Mam Samsunga Galaxy z Ery, po wyciągnięciu z pudełka była już wgrana wersja systemu 2.1, zasadniczo wszystko działa ale mam problem z połączeniem z AM pojawia się następujący problem -> 'UWAGA Wystąpił błąd serwera. Spróbuj ponownie lub anuluj i powróć do poprzedniego ekranu.' (sprawdzane na wifi i przez gsm, w tym czasie internet działa ładują się strony, synchronizuje się gmail). Ze względu, że nie znalazłem żadnego rozwiązanie tego problemu w sieci postanowiłem zresetować telefon do ustawień fabrycznych. Jednak w ustawieniach -> karta sd i pamięć telefonu nie ma opcji resetu do fabrycznych. W związku z tym moje pytanie czy tak powinno być w wersji systemu 2.1? Czy jest ewentualnie inny sposób na wykonanie tego resetu. Czy w ogóle ktoś miał podobny problem z AM, że nie dało się połączyć i miał taki sam błąd serwera, gdzie ewentualnie szukać rozwiązania ?
-
Szukaj hasła: wipe to jest jak HR. AM - Android Market czy AutoMapa? - joke :)
Połączone: Sierpień 11, 2010, 12:53:23
Vol down + "zielona"+"czerwona" słuchawka.
-
A zanim zrobisz wipe- czyli hard reset, wejdz w ustawienia, aplikacje, usluga market i kliknij na wyczysc cache. Moze pomoc.
PS. Samsung Galaxy to i7500 a nie i5700 :P
-
A zanim zrobisz wipe- czyli hard reset, wejdz w ustawienia, aplikacje, usluga market i kliknij na wyczysc cache. Moze pomoc.
PS. Samsung Galaxy to i7500 a nie i5700 :P
Pominąłeś re_
->aplikacje->zarządzaj aplikacjami ->usluga market i kliknij na wyczysc cache
-
jest już jeden temat o problemie z marketem założony przez kolegę
http://pdaclub.pl/forum/android/problem-z-polaczeniem-android-market-cb-sms/ (http://pdaclub.pl/forum/android/problem-z-polaczeniem-android-market-cb-sms/)
proszę tutaj nie rozwijać kolejnego :P
PS. Spica to także Galaxy, jak chyba wszystkie Samsungi z Androidem... Galaxy Spica, Galaxy S itp. Ale rzeczywiście pierwszy Galaxy i bez żadnych dopisków to i7500
-
Dziękuje za wszystkie sugestie, z tym czyszczeniem cache'u to zrobiłem to bez żadnego efektu dlatego chyba zostaje ten hard reset tylko zaraz się do niego zabieram, zobaczymy co z tego wyjdzie.. :)
-
Mi kiedys na zwieche Marketu pomoglo takze wyczyszczenie dalvik-cache
-
Ostatecznie oddałem telefon do serwisu, zobaczymy jakie będą tego efekty.. i co zostanie napisane w protokole z naprawy :)