nie widzi karty micro sd i gdzie jest włącznik

• 9 Odpowiedzi
  • 7343 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

nie widzi karty micro sd i gdzie jest włącznik
« dnia: Luty 26, 2010, 18:59:52 »
witam, jestem totalnie zielony ale mam następujący problem otóż mój imate jaq3 z Windowsem 6.00 nie czyta kar micro SD, na innych tel karty śmigają bez zarzutu jedna to kingston 256mb i nokia 512 mb a na jaq3 w ogóle ich nie widzi gdzies wyczytałem ze czyta tylko od 2gb karty .

nic przy nim nie robiłem dopiero co go kupiłem  : http://allegro.pl/item929860320_imate_jaq3_faktura_vat.html

2gie pytanie bo od dzisiaj go dopiero mam  gdzie ten telefon ma wyłącznik ???? Wiem jak sie gasi ekran i jak włącza ale żeby się wyłaczył ????

*

Offline radzioh12

• *
  • 50
  • Sprzęt: I-mate jaq3
Odp: nie widzi karty micro sd i gdzie jest włącznik
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 26, 2010, 19:07:58 »
A formatowales karte? Bo według mnie najpierw to musisz zrobic... Ja tez tak musiałem :P potem powinno grac :D

a co do wyłącznika to musisz jakieś 5-10 sekund przytrzymac przycisk od gaszenia ekranu  :ok:

« Odpowiedź #2 dnia: Luty 26, 2010, 19:30:08 »
ale jak to zrobic skoro nie widzi jej ? spróbować na innym tel sformatować ?

*

Offline tomcug

• 499
  • Sprzęt: HTC Blue Angel
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 26, 2010, 19:36:20 »
Komputer i czytnik kart pamięci ;).

« Odpowiedź #4 dnia: Luty 26, 2010, 23:20:31 »
a wiec dziękuje za podpowiedzi....  z ta karta spróbuje u kumpla bo nie mam akurat w kompie wyjścia na microSD niestety. Co do przytrzymania przycisku to niestety nic sie nie dzieje. Przytrzymuje 5, 10 ,20, 30 sek  i jak puszcze ekran się tylko off uje, a tel działa dalej... dioda miga i gdy przycisnę ponownie przycisk to ekran się uruchamia.