229 zł to jeszcze granica, której wielu nie przekroczy zwłaszcza jeśli wie, że za rok kolejne 100 zł.
Przyjmijcie do wiadomości jeszcze jeden argument : gdybym był zawodowym kierowcą to bym nie szczędził kasy nawet na dwie nawigacje, wszystko, żeby sobie usprawnić pracę. Ale jeśli ktoś jedzie 2-3 razy w roku gdzieś dalej niż 30 kilometrów poza miejsce zamieszkania to tyle nie zapłaci a jeszcze kolejna stówka za przedłużenie to tym bardziej. Ludzie mają Larki i inne wynalazki ale użyją tego 3-5 razy a to, że ktoś ma najnowsze pirackie wersje i się tym chwali - to tylko ma a użyje tak samo 3 razy w roku i takiemu się nie dziwię, że mu szkoda, no chyba że mu zbywają te pieniądze. Tych drugich w Polsce jest sporo, bo jak wiecie u nas od ekspresówek i autostrad nie można się opędzić i społeczeństwo uboższe pod katem tankowania i kupowania samochodów - ogólnie majętnie.
Sam miałem pirata kilka miesięcy, ale jakoś zachciało mi się korzystać z danych trafficu i kupiłem oryginała, nawet możecie się śmiać, jeżdżąc po mieście mam odpalony telefon z AM i wysyłam sobie jakieś tam dane dla ludzi, ile to robi roboty to nie wiem, pewnie niewiele, ale sobie jeżdżę (oczywiście nie specjalnie dla AM tylko w swoich sprawach), ale dziś mogę powiedzieć, że trochę przepłaciłem jak na to co używam i to co reprezentuje ten program. 80% userów nie wie co to pdaclub i jeździ jak jeździ (nie grzebie w plikach tak jak wy - to powinno dać się w prosty sposób dać ustawiać z poziomu konfiguracji).
Dla mnie aktualizacje map powinny być często i oddzielnie od samego programu. A program niech wypuszczają 2 razy do roku ale super wybajerzony, z dużą ilością nowości i przede wszystkim poprawnie działający (czytaj przetestowany na tysiącach kilometrów). I wtedy można się cenić.
Pozdrawiam
(poprawiłem trochę, żeby się dało czytać)