Podziel się swoim smutkiem :(

  • 5512 Odpowiedzi
  • 523078 Wyświetleń

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

*

Offline reneyvan

  • **
  • 108
  • Sprzęt: LG G 3 z Lollipop 5.0
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #5460 dnia: Październik 24, 2015, 14:40:29 »
Mój trzeci s3...skończył w pracy na posadzce betonowej. Efektem tego jest stłuczona szyba i niedziałający czujnik zblizeniowy


Może czas zainwestować w osłonę i szkło hartowane?
« Ostatnia zmiana: Październik 24, 2015, 14:42:16 wysłana przez reneyvan »

*

Offline WaFel1985

  • ****
  • 979
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: XIAOMI MI4S ;SGS3;2x6310i;SeLWW
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #5461 dnia: Październik 24, 2015, 18:26:45 »
Szkło nie zdaje egzaminu bo wyświetlacz niestety ma zaokrąglone brzegi. Najlepsze we wszystkim jest to ze mam do niego etui love mei  i w nim nic by się nie stało ale niestety pogarszalo mi strasznie zasięg który w pracy i tak mam kiepski wiec zrezygnowałem z niego... Z jednej strony mój błąd bo s3 byłby cały ale z drugiej strony to po co mi smartfon z którego w pracy nie mógłbym korzystać z powodu braku sieci.... Ehhh. Ale póki co używam go dalej aż nie padnie całkiem albo nie dorwe okazyjnie całego seta. Wymiana szyby średnio opłacalna. Zawolali 180zl

*

Offline Paveu69

  • *****
  • 1174
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Brzeg (Wrocław)
  • Sprzęt: BlackBerry KeyOne, Galaxy Note 3, iPad mini 2
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #5462 dnia: Październik 24, 2015, 20:20:54 »
No, smartfona zawsze szkoda...

Ja natomiast sfajczyłem dzisiaj kartę graficzną w PC...
Wychodzi na to że mam urlop 3dni warty ~1500zł

Przynajmniej teraz mam kilka dni wolnego zanim kupię nową grafikę.
Nienawidzę Androida!

*

Offline reneyvan

  • **
  • 108
  • Sprzęt: LG G 3 z Lollipop 5.0
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #5463 dnia: Październik 24, 2015, 21:25:01 »
Szkło nie zdaje egzaminu bo wyświetlacz niestety ma zaokrąglone brzegi. Najlepsze we wszystkim jest to ze mam do niego etui love mei  i w nim nic by się nie stało ale niestety pogarszalo mi strasznie zasięg który w pracy i tak mam kiepski wiec zrezygnowałem z niego... Z jednej strony mój błąd bo s3 byłby cały ale z drugiej strony to po co mi smartfon z którego w pracy nie mógłbym korzystać z powodu braku sieci.... Ehhh. Ale póki co używam go dalej aż nie padnie całkiem albo nie dorwe okazyjnie całego seta. Wymiana szyby średnio opłacalna. Zawolali 180zl

Polecam pokrowiec G - form.
Syn używał wraz z folią Brando.
Spadł mu wiele razy i nigdy nic się nie stało. Na zasięg też nie narzekał.

http://archiwum.allegro.pl/oferta/pancerne-etui-obudowa-samsung-galaxy-s3-g-form-fv-i4289074201.html

 

*

Offline abderyta

  • ***
  • 303
  • Sprzęt: takie tam
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #5464 dnia: Październik 24, 2015, 21:42:23 »
Jakieś te S3 były kruche. Żonie upadł na chodnik kiedyś przy wyjmowaniu z torebki (niecały metr) i wyświetlacz poszedł. A mąż poszedł i kupił drugi. I... no cóż, historia lubi się powtarzać.

Zaś niedawno wkurzył mnie mój S4 (chyba czas wymienić, bo to już prawie dwa [sic!] lata razem) i walnąłem nim o beton żeby sobie ułatwić decyję. I co? I nic. Cały.

*

Offline daras28-82

  • *****
  • 2157
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #5465 dnia: Październik 24, 2015, 23:15:58 »
Mój S5 też kilka padów na beton zaliczył i cały.
Xiaomi Redmi 9T 4/128+200GB, ThinkPad X240, Asus FX506HEB , Romet ZXT125, Author Kinetic + Mystic...

*

Offline Shiryu

  • ****
  • 907
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: g900, SGS2, Wave 3, SGS4
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #5466 dnia: Październik 27, 2015, 20:57:48 »
Zaś niedawno wkurzył mnie mój S4 (chyba czas wymienić, bo to już prawie dwa [sic!] lata razem) i walnąłem nim o beton żeby sobie ułatwić decyję. I co? I nic. Cały.
To jakiś wyjątkowy Ci się trafił. Żonie z kieszeni kurtki przy schylaniu się (max 80 cm) poleciał na linoleum i ekran strzelił. Razem z s4 poleciał Wave 3 i nawet się nie zadrapał. Od tamtej pory oboje mamy Urban Armor Gear ;)
Urzeknie Was moja historia? :P
Mitsubishi m320->Moto v547->HTC Tornado->Sgh-i600 (+g900)->Omnia 2->SGS2->SGS4

*

Offline WaFel1985

  • ****
  • 979
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: XIAOMI MI4S ;SGS3;2x6310i;SeLWW
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #5467 dnia: Październik 28, 2015, 09:48:01 »
Ogólnie na love mei bym nie narzekał ale niestety mam sieć plus a u mnie w pracy plus bardzo kuleje... Jak używałem w mieście to bez problemu niemniej jednak irytujące były wskazania typu tylko alarmowe

*

Offline ornitolog

  • *****
  • 2466
  • Płeć: Mężczyzna
    • Odkrywczy
  • Sprzęt: Nokia Lumia 630
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #5468 dnia: Listopad 17, 2015, 10:41:59 »
Oto mój smutek od dobrego roku, czyli użeranie się z Orange i ich niedziałające usługi.
http://www.wykop.pl/ramka/2861225/oto-jak-orange-okrada-klientow/

*

Offline wiejas

  • *****
  • 1454
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ostatni Mohikanin PDAC
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #5469 dnia: Listopad 17, 2015, 12:40:59 »
Hm. Mam Orange od czasów idei. Nigdy nie mam problemów z ich pakietami, usługami itp. Ciekawe to co piszesz. Może Orange słabe jest w Twojej okolicy? Ja też w bieszczadzkich lasach zasięgu nie miałem ale taki to urok wszystkich sieci. W mieście jest ok. Na peryferiach słabo.
X7500,i780,B7350 ,N8010 ,N7000, BB9810, B7620, NOKIA 6720, B2710, MSI U160 Samsung Xcower 2 ,Q10, Q 20 BlackBerry Passport Silver Edition no i do tego iPhone 7 Plus iPhone SE 128GB  ....narazie wszystko

*

Offline daras28-82

  • *****
  • 2157
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #5470 dnia: Listopad 17, 2015, 17:55:39 »
Mam podobnie całą masę usług i raczej brak problemów, 3 telefony, net mobilny współdzielony na dwa telefony i dwie dodatkowe karty tylko do netu...
Neostradę miałem ale posłałem ich na drzewo bo fakt że połączenie 10Mb/s stabilne do bólu ale za 89 złociszy bez widoków na szybsze i na jakąkolwiek rozbudowę czy modernizację sieci to przesada.
Przesiadłem się na Vectrę i za 70 zeta mam 150Mb/s z pingiem 7ms zamiast 30 a stabilność łącza wcale nie gorsza.
Co do komórkowych nie mam problemów poza wyjątkami gdy coś grzebią, modernizacje itd niestety dają się odczuć.


Połączenie z BOK w Orange jest płatne więc powinno się objawić na rachunku.
Bilingi i stany kont są niestety aktualizowane z dużym opóźnieniem, niektóre informacje w apce "Mój Orange" pojawiają się z kilkudniowym opóźnieniem.
Proponuję iść do dedykowanego doradcy w salonie bo zapewne przyznano Ci takiego i z nim wszystko szczegółowo wyjaśnić, ewentualnie napisać pismo i szczegółowo wszystkie problemy opisać wysuwając jednocześnie żądania co do oczekiwanego rozwiązania problemów.


Tak na marginesie , przypomniałem sobie że kiedyś jeszcze jak z rodzicami mieszkałem miałem chwilowy problem z prędkościami netu, zgłosiłem, przyjechał technik i sprawdził, nic nie wykrył ale od tamtej pory wszystko było ok.


Sprawdź ewentualnie połączenie na kablu bezpośrednio z modemu bo zakładam że masz router.
Sam ostatnio zachodziłem w głowę czemu u dziecka na stacji jest tak kiepski transfer niezależnie od użytej karty fi-fi, okazało się że w rogu w którym stoi stacja jakieś zakłócenia są i każde urządzenie umieszczone w tym rogu natychmiast traci szybkość połączenia.
Telefon w całej chałupie mi spokojnie 60Mb wyciska z fi-fi a w tym jednym rogu spada do 2-4...
Zmiana karty w stacji na mocniejszą PCI-e z dwoma antenami nie zmieniła nic.
Będę musiał pomyśleć o kablu.
Xiaomi Redmi 9T 4/128+200GB, ThinkPad X240, Asus FX506HEB , Romet ZXT125, Author Kinetic + Mystic...

*

Offline WaFel1985

  • ****
  • 979
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: XIAOMI MI4S ;SGS3;2x6310i;SeLWW
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #5471 dnia: Maj 04, 2016, 12:08:27 »
Padl mi dysk w kieszeni ktory mialem podpiety pod tv.Sam z siebie zmienil sie z extFat na RAW. kurde nie wiem jak go ogarnac ale bez formatowania

*

Offline daras28-82

  • *****
  • 2157
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #5472 dnia: Maj 04, 2016, 19:56:20 »
Zmiana formatu bez formatowania?
Xiaomi Redmi 9T 4/128+200GB, ThinkPad X240, Asus FX506HEB , Romet ZXT125, Author Kinetic + Mystic...

*

Offline WaFel1985

  • ****
  • 979
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: XIAOMI MI4S ;SGS3;2x6310i;SeLWW
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #5473 dnia: Maj 04, 2016, 23:51:15 »
Jak, czym mam to zrobić? Bo jakoś dysk sam to uczynił... Zmienił się z extFat na RAW i teraz w windzie pokazuje przy pojemności zero, zero wolnego i zero zajetego.

*

Offline Kajetan Krykwiński

  • ******
  • 6211
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kocham Wieluń: dziennik internetowy poruszający zagadnienia związane z Wieluniem i okolicami
  • Sprzęt: Karton antyków. Albo i dwa.
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #5474 dnia: Maj 05, 2016, 08:06:57 »
Cytuj
extFat na RAW.
RAW to nie format. Znaczy to tyle że padł system plików.

*

Offline WaFel1985

  • ****
  • 979
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: XIAOMI MI4S ;SGS3;2x6310i;SeLWW
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #5475 dnia: Maj 05, 2016, 08:44:57 »
Ok ale jak to ogarnąć bez formatowania... Zależy mi na plikach...

*

Offline Kajetan Krykwiński

  • ******
  • 6211
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kocham Wieluń: dziennik internetowy poruszający zagadnienia związane z Wieluniem i okolicami
  • Sprzęt: Karton antyków. Albo i dwa.
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #5476 dnia: Maj 05, 2016, 09:36:36 »

*

Offline WaFel1985

  • ****
  • 979
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: XIAOMI MI4S ;SGS3;2x6310i;SeLWW
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #5477 dnia: Maj 05, 2016, 09:41:51 »
Spoko czytałem, próbowałem test disk ale bez efektu

*

Offline daras28-82

  • *****
  • 2157
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #5478 dnia: Maj 05, 2016, 12:35:31 »
Bo to nie narzędzie do naprawy a jedynie testowania.
Dobreprogramy.pl mają masę darmowych narzędzi w tym też do odzysku danych.
Xiaomi Redmi 9T 4/128+200GB, ThinkPad X240, Asus FX506HEB , Romet ZXT125, Author Kinetic + Mystic...

*

Offline abderyta

  • ***
  • 303
  • Sprzęt: takie tam
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #5479 dnia: Maj 16, 2016, 23:03:57 »
Mnie się zdarzyło, kiedyś, że córka włączyła nagrywanie bajki na podpiętym do TV dysku i cała zawartość łącznie z systemem plików poszła się... bo TV sformatował dysk i tyle.

*

Offline Atlantis

  • *****
  • 1036
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Note 4, ThinkPad Tablet 2
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #5480 dnia: Sierpień 05, 2016, 07:56:24 »
No cóż... Jak to mówią - nieszczęścia chodzą parami...
Najpierw poczciwy Note 2 zaliczył bliskie spotkanie z chodnikiem, co zaowocowało paskudnie pękniętą szybą na wyświetlaczu.
Teraz okazuje się, że Note 3 kupiony z ogłoszenia jako zamiennik posiada wadę, która ujawnia się dopiero po paru godzinach użytkowania (i dlatego podczas samej transakcji wszystko było ok) - wyświetlacz miga i pojawiają się na nim pasy. Obecnie jest w serwisie i czekam na opinię, ale nie sądzę, żeby naprawa była opłacalna.

Niby to "tylko" kilkaset zł, ale jednak szkoda. Zwłaszcza, że:
a) Używam smartfonów/palmfonów od ponad 10 lat i jeszcze nigdy żaden nie został zniszczony w wyniku upadku. Zawsze staram się dbać o swój sprzęt.
b) Przez ten czas wielokrotnie kupowałem używany sprzęt na giełdzie albo z ogłoszenia w Internecie i nigdy nie zdarzyło mi się nabyć czegoś z wadą.

Ale jak to mówią, zawsze musi być ten pierwszy raz. W tym wypadku podwójnie. :/

*

Offline Paveu69

  • *****
  • 1174
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Brzeg (Wrocław)
  • Sprzęt: BlackBerry KeyOne, Galaxy Note 3, iPad mini 2
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #5481 dnia: Sierpień 05, 2016, 09:30:05 »
Migający wyświetlacz może być objawem starej baterii, mój Note działał tak samo, więc może wystarczy nowa bateria i będzie śmigać ;)

Wyświetlacz no cóż, każdemu się może zdarzyć...
Nienawidzę Androida!

*

Offline WaFel1985

  • ****
  • 979
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: XIAOMI MI4S ;SGS3;2x6310i;SeLWW
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #5482 dnia: Sierpień 19, 2016, 22:30:23 »
A moj smutek na dzis to to ze od poniedzialku spowrotem do pracy po urlopie...ajeszcze tyle wdomu pracy zostalo

*

Offline Antej

  • Ekspert HTC Blueangel
  • ******
  • 3005
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #5483 dnia: Sierpień 20, 2016, 08:35:58 »
Pękła tylko szybka w Note 2 czy cały ekran?
Jaki kolor?

Za Note 3 ile zapłaciłeś? Czytałem historię.
Wiem ze poszedł do serwisu. Co stwierdzili?

Myślę ze z obu można nadal coś uratować.

Uważam że zrobiłeś krok w dobrym kierunku.
Sam już bym nie cofnął się do N2. Chociaż miał lepszą baterię.
Ale znajomym nadal go polecam.
Mimo to w tablecie też mam 3GB RAM i słabszego sprzętu już nie trawię.

Mam N3 na ważnej gwarancji do końca roku na sprzedaż. Miałem.
Dawce ekranu do szarego N2 tez mam, więc byłoby czym Cię ratować.

« Ostatnia zmiana: Sierpień 20, 2016, 16:45:46 wysłana przez Antej »

*

Offline Atlantis

  • *****
  • 1036
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Note 4, ThinkPad Tablet 2
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #5484 dnia: Sierpień 22, 2016, 08:41:20 »
Pękła tylko szybka w Note 2 czy cały ekran?
Jaki kolor?

Tylko szybka. Serwisowi udało się wymienić, niestety pozostała drobna skaza w rogu ekranu, która jednak nie przeszkadza w używaniu. Tak więc przynajmniej w razie dalszego nawarstwiania się awarii mam do czego wrócić. ;)

Cytuj
Za Note 3 ile zapłaciłeś? Czytałem historię.
Wiem ze poszedł do serwisu. Co stwierdzili?

Pierwsze dwa serwisy z miejsca diagnozowały konieczność wymiany ekranu. Jeden nawet bez rozkręcania telefonu.
Wygląda jednak na to, że natura tej awarii jest trochę inna. Dość szybko zauważyłem, że częstotliwość i uporczywość występowania problemów była uzależniona od czasu pracy urządzenia (początkowo sądziłem, że może chodzić o rozgrzewanie się elementów) jednak dość szybko zorientowałem się, że problemy korelują ze stanem rozładowania baterii. Okazało się, że o wiele rzadziej występują, gdy telefon jest podłączony do ładowarki. Zakup nowej (co prawda nieoryginalnej) baterii potwierdził te obserwacje - teraz częstotliwość i długość trwania objawów znacząco się zmniejszyła. Na dobrą sprawę telefonu da się normalnie używać. Problemy pojawiają się może raz dziennie (czasami rzadziej) i występują maksymalnie przez kilka minut. Czasem ograniczają się do chwilowego migania obrazu, czasem jest on wyblakły przez minutę czy dwie.

Podejrzewam, że wina leży po stronie obwodu zasilania wyświetlacza. Być może trzeba będzie wymienić regulator napięcia albo któryś z kondensatorów, a może nawet wystarczy wygrzać ten rejon płytki hot airem. Ponieważ nie mam preheatera i brakuje mi doświadczenia w lutowaniu tak gęsto upakowanej elektroniki, wolę nie robić tego samodzielnie. Prawdę mówiąc nie wiem, czy mam ochotę szukać serwisu, który podejmie się naprawy.

Chyba już pogodziłem się ze stratą i po prostu wystawię telefon na Allegro od złotówki, z dokładnym opisem problemów. Może w ten sposób odzyskam przynajmniej część kwoty i będę szukał innego egzemplarza Note 3 albo Note 4. ;)
« Ostatnia zmiana: Sierpień 22, 2016, 08:43:42 wysłana przez Atlantis »

*

Offline Antej

  • Ekspert HTC Blueangel
  • ******
  • 3005
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #5485 dnia: Sierpień 22, 2016, 08:59:19 »
Nadaje sie na gwarancje, tzn knox brak sladow otwierania?

*

Offline Atlantis

  • *****
  • 1036
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Note 4, ThinkPad Tablet 2
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #5486 dnia: Sierpień 22, 2016, 10:07:04 »
Nadaje sie na gwarancje, tzn knox brak sladow otwierania?

Hmm... Note 3 nie jest przypadkiem nieco za starym modelem, żeby kwalifikować się do naprawy gwarancyjnej? Prawdę mówiąc nie pomyślałem o tym zakładając, że jest już za późno.
Flaga knox nie jest nabita. Będąc u mnie był raz otwierany w serwisie, co się z nim działo wcześniej - nie wiem. Serwis stwierdził, że nie widać śladów zalania ani uszkodzeń mechanicznych. Ogólny stan zachowania jest bardzo dobry - kupując go nie spodziewałem się żadnych problemów.

*

Offline Antej

  • Ekspert HTC Blueangel
  • ******
  • 3005
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #5487 dnia: Sierpień 22, 2016, 10:34:56 »
wczoraj sprzedalem note3 na gwarancji.
Mam jeszcze opcje oddania dowolnego N3 na wazna gwarancję.
Kwestia czy Twój sie kwalifikuje.

*

Offline daras28-82

  • *****
  • 2157
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #5488 dnia: Listopad 19, 2016, 20:01:58 »
Dysk w lapku WD Scorpio Black pokazał mi "fuck you" i zaczął śmierdzieć spalenizną...
Xiaomi Redmi 9T 4/128+200GB, ThinkPad X240, Asus FX506HEB , Romet ZXT125, Author Kinetic + Mystic...

*

Offline abderyta

  • ***
  • 303
  • Sprzęt: takie tam
Odp: Podziel się swoim smutkiem :(
« Odpowiedź #5489 dnia: Czerwiec 22, 2017, 21:39:14 »
Dawno żadnych nieszczęść, to dołożę.

Po 3 latach codziennej wielogodzinnej pracy padła moja Yoga 2 Pro. Peszek.

Wyglądało to tak, że komp długo się uruchamiał. Kilka minut. A następnego dnia wstał dopiero po godzinie. A następnego nie wstał wcale. Serwis rozłożył ręce.

W sumie miałem pretekst, do zmiany ultrabooka na lapsa gamingowego bez uwag ze strony żony, więc nie ma tego złego, ale niesmak pozostał.