Konfiguracja Wi-Fi HX4700

• 4 Odpowiedzi
  • 1179 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Kwiecień 18, 2005, 11:21:22 »
Po tym, jak zawiodły moje wszelkie dotychczasowe próby skonfigurowania Wi-Fi w HX4700, nie pozostaje mi nic innego jak poprosić Klubowiczów o wskazówki jak to zrobić. Próbowałem wiele razy, będąc w zasięgu hotspotów- i na konfiguracji do współpracy z hotspotem właśnie najbardziej mi zależy. Jestem niestety laikiem w sprawach połączeń sieciowych a więc bardzo byłbym wdzięczny za precyzyjne wyjaśnienia. Miałem nadzieję, że po instalacji programu MiniStumbler odczytam z tego programu najważniejsze parametry sieci- niestety, program nie wyświetla mi żadnych danych, mimo tego, że po wejściu do menu ustawień Wi-Fi widzę kilka sieci... Chciałbym też dodać, że mam zainstalowany mWriter 1.2- czy ta nakładka może sprawiać problemy?

*

Offline perla

• 2689
  • Sprzęt: Samsung Tab2- 7, Galaxy S2 , Kindle 3,
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 18, 2005, 11:26:43 »
Mysle ze powinienes podac do jakich hotspotów próbowałes sie podpiąć, wtedy innym będzie łatwiej Ci cos podpowiedzić . Czy to były prowadzone przez providerów GSM czy inne wolno dostepne ?

« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 18, 2005, 11:42:20 »
Próbowałem połączyć się w budynku Wydziału Elektrycznego Politechniki Szczecińskiej (z pomocą jednego z administratorów tej sieci), centrum handlowym Galaxy oraz na Deptaku Bogusława, w Szczecinie...

*

Offline kanczug

• 19211
    • http://www.pdaclub.pl
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 18, 2005, 15:01:50 »