Zmiana języka ger na eng w ipaq 4700

• 3 Odpowiedzi
  • 738 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline luis

• 18
« dnia: Sierpień 17, 2005, 22:51:34 »
 Pomóżcie nie radzę sobie. Mam ipaq 4700 niemiecki język  (wersja  1.10 pokazuje się po miękkim restarcie). Próbowałem tak jak pisaliście wgrać wersję angielską. Mam roma sp29841 i sp30939 do w/w ipaqa.Gdy instaluję jednego z nich a następnie wczytuję do programu hexeditora to nie mogę znależć w białym polu nazwy ipaqa oraz liter eng . Przeleciałem całość i nie znalazłem (2 godzinki) może mam zły rom sam nie wiem. Jeśli chodzi o komputery jestem laikiem i nie znam tego slangu. proszę o jasną odpowiedż dla 50 latka.

*

Offline Typeq

• 12
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 18, 2005, 00:36:34 »
Tego (ENG) tam po prostu nie ma, wiec stary dobry sposób nie działa. Z ciekawości poszperałem w googlu, ale nic nie znalazłem...
Może ktoś inny pomoże dalej.

[Dodano: 2005-08-18 04:30:24]
1. Ściągnij update ROMu dla aktualnie zainstalowanego języka, np. niemieckiego, oraz ROM dla języka docelowego
2. Rozpakuj update ROMu docelowego (angielski)
3. Rozpocznij instalację ROMu oryginalnego (np. niemiecki), do momentu w którym zaakceptuje twoją wersję językową. NIE ROZPOCZYNAJ UPDATU!
4. Przejdź do katalogu do którego rozpakowałeś ROM oryginalny (niemiecki), o ile nie zmieniałeś zaproponowanej ścieżki będzie to "c:\iPAQ\SP29835"
5. Zmień nazwę pliku *.nbf  (najpierw ją sobie zapisz) na np. *_bak.nbf, albo po prostu go skasuj
6. Skopiuj z rozpakowanego ROMu docelowego (angielski) plik *.nbf . Zmień jego nazwę na dokładnie taką jaką wcześniej miał plik oryginalny (niemiecki)
7. Powróć do okna updatu ROMu, kliknij Update (to będzie po niemiecku)
8. Leci update
9. Jak zadziała to stawiasz flaszkę, bo 2 godziny tego szukałem

*

Offline luis

• 18
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 18, 2005, 10:13:15 »
HURRAAAAA...
Zadziałało wszystko działa jak należy i to w wersji angielskiej.