Problem z Network Wizard

  • 1 Odpowiedzi
  • 1732 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z Network Wizard
« dnia: Luty 25, 2009, 15:57:43 »
Witam,
Mam taki problem, kupilem HTC w orange, simlock zdjety, karta z ery. Nie moge wejsc w internet wyskakuje mi powiadomienie "nie mozna nawiazac polaczenia" lub "nieprawidlowe ustawienia". Co zmienic, gdzie i jak, zeby dzialalo prawidlowo.
To juz 2 moj post poniewaz w 1 ktos dal mi link
http://www.wrzuta.pl/pliki/pV7f26oiVv/htc_network_wizard-5_operatorow
Gdy zainstalowalem network wizzard wyswietlilo sie, ze aplikacja nie bedie dzialac poniewaz jest przygotowana do poprzedniej wersji Windows Mobile.
Byc moze ja nie wiem gdzie to sie zainstalowalo itp.
Prosze o pomoc.
 alergia na wyszukiwarkę (tomaszkap)

*

Offline tomaszkap

  • *****
  • 8902
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mój avatar to Sawyer
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A52 5G
Odp: Problem z Network Wizard
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 25, 2009, 16:01:50 »
A co Ci napisał OleYek ?

Cytuj
1. pisać we WŁAŚCIWYM DZIALE
2. Użyć magicznego linku: http://pdaclub.pl/forum/index.php?action=search
3. Nie zadawać na przyszłość pytań na które są SETKI odpowiedzi na tym forum.
4. Przeczytać INSTRUKCJĘ OBŚŁUGI swojego urządzenia.

Zamykam   


No to teraz masz już ostrzeżenie.
Było:Asus A696->SPV M650->Nuvifone M20->i5700->Kaiser-> SGSI,SGSII,SGSIV,Huawei,PALM Centro, Xiaomi Mi Mix 2s, Samsung Galaxy J4, Xiaomi Redmi Note 4 64/4 GB, Huawei P20 ProRealme 8Pro/8GB/128GB, Samsung A52s/A54 5G