PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => HTC => Wątek zaczęty przez: qukla w Lipiec 07, 2010, 22:50:35
-
Witam,
Niestety przyszedł czas aby mój HTC HD 2 udał sie do serwisu Regenersis z powodów:
-różowa plama w aparacie (wada od zakupu)
-jasne plamy na wyświetlaczu (wada od zakupu)
-Niestykające wejście USB (jako pamięć działa ale ActiveSync go nie widzi. Występuje tez tam jakieś zwarcie bo przy zablokowanym telefonie samoczynnie sie włącza bo myśli że ejst podpięty do kompa)
I tu mam pytanie do doświadczonych w sprawach serwisowania telefonów HTC.
Rozumiem, że telefon mam wysłać na adres Regenersis (Warszawa) przez zamówionego prze zemnie kuriera DHL. I tu mam pytanie kto płaci za przesyłkę? Jakie dokumenty musze do przesyłki dołączyć? Czy muszę opisać występujące usterki? Jak myślicie czy powyższe usterki zostaną naprawione w ramach gwarancji?
-
-różowa plama w aparacie
na to jest gdzies patch w necie bo to było nie tylko w twoim htc
-
Miałem zainstalowanego takiego patcha niewile dawało ale zawsze coś... Jak myślicie wymienią mi to wszytko? Bo różne rzeczy wysłuchałem się o tym serwisie?
-
Cześć,
serwis Regenersis w Warszawie to jedna wielka pomyłka. Ja wysłałem swojego HTC TP2 do nich, bo się odkleił digitazer(?) i chciałem wymienić obudowę, która była już nieźle wyobijana ... po półtora tygodnia trzymania go wysłali mi list - zwykły, pocztowy, taki do skrzynki - doszedł do mnie po tygodniu i był w nim kosztorys. Wysłałem emaila do pani która do mnie wysłała ten list - na odpowiedź od niej czekałem 3 dni. Zakaceptowałem kosztorys bez jednej pozycji i ... kontak się urwał. Po niemal 4 tygodniach wysłałem emaila co się dzieje z moim sprzętem (to było 28.06) - do tej pory nie dostałem od niej emaila.
Tego samego dnia wieczorem wysłałem opinie z głownej strony htc.com, Następnego dnia zmienił się status mojej naprawy, a kurier odebrał przesyłkę 29.06 o 23:40 !!! sic!!!.
Telefon wrócił naprawiony, wgrano WM 6,1 jak prosiłem.
Serwis leci w kulki, ma nas za nic i chyba wbrew pozorom żyją w czasie komuny - używanie zwykłych listów i nie odpisywanie na emaile.
P.S. Firma HTC stanęła na wysokości zadania - wczoraj dzwonili do mnie z HTC call center i przepraszali za zaistaniałą sytuację. Podali mi nr kontaktowy do jakiegoś faceta - jeśli nie dostanę odpowiedzi z Regenersis w ciągu 1,5h przy następnej naprawie - mam do nich dzwonić.
Więc pozostaje mi życzyć Ci POWODZENIA ;)
-
a jak do nich wysyłałeś ten fon? na ich koszt? załączałeś jakieś info co mają naprawić?
-
http://www.regenersis.pl/SubWebS.aspx?ID=14 (http://www.regenersis.pl/SubWebS.aspx?ID=14) - strona na której jest wszystko napisane - zamawiasz kuriera DHL - oni płacą, dołączasz wypełniony formularz, kserokopię faktury bądź paragonu. I czekasz ...
Tyle
Powodzenia
-
Aha dzięki za linka :E A przyjęli ci ten telefon jako na gwarancji czy musiałeś im płacić?
-
Ekran na gwarancji, obudowa płatna.
-
ja myślicie są duże szanse na naprawę tych wszystkich usterek?
-
Ja wysyłając hd2 na napraw czekałem 9 dni, w tym długi weekend był, wymieniona została u mnie cala płyta główna, wiec ty chyba na naprawę masz duże szanse. Mi udało się wszystko sprawnie załatwić, a co do kuriera to tylko jak powiedzilem mu ze regenersis to sam znal na pamięć adres a i ubezpiecz paczkę tez na ich koszt
-
Aha spoko :proud: mam nadzieje, że u mnie tak samo wszytko sprawnie pójdzie :evil:.
A jakby kurier nie był zbytnio zorientowany, to co mu trzeba podać jako płatnika?
-
mój Leon wrócił wczoraj z Regenersis w Warszawie (Jankach właściwie).
Ja nie miałem żadnych problemów komunikacyjnych (maile, telefony), telefon wrócił naprawiony (wymiana płyty głównej).
Miałem za to inny problem. Czekałem na naprawę od 25 maja do wczoraj!!!
Liczne kontakty z serwisem i zawsze ta sama odpowiedź - czekamy na części zamienne...
powodzenia!
-
Co podałeś kurierowi zeby bylo na ich koszt?
-
Witam. Ja niestety tez musze przesłać do serwisu ( diamondzik sie cały czas resetuje - nie było przeróbek). Tyle ze jest z orange, za 2 miesiąc kończy mi sie gwarancja i mam papierek gwarancyjny od motoroli! Czy też mogę wysłać do oficjalnego serwisu htc? Jutro będę dzwonił do serwisu. A może ktoś juz to przerabiał?
-
Co podałeś kurierowi zeby bylo na ich koszt?
Nic, przekazując paczke kurierowi mówisz, że to na koszt odbiorcy, poza tym oni z reguły wiedzą, że jak coś idzie do Regenersis to oni za to płacą, więc bez obaw. Na wszelki wypadek możesz w uwagach dodatkowych napisać, że koszt pokrywa odbiorca.
-
Witam wszystkich forumowiczów. Mam nadzieję, że odgrzanie kotleta to nie będzie grzech - szczególnie, że jego temat idealnie pasuje do mojego pytania.
W moim HTC Touch2 padł ekran dotykowy. Problemem jest fakt, ze odkupiłem ów telefon od osoby, która kupiła go w salonie. Mam dowód zakupu, ale jest on na inne nazwisko i adres. W umowie gwarancyjnej dostrzegłem zapis, że przy zmianie właściciela należy kontaktować się z HTC w celu zmiany przepisania gwarancji. Na to niestety wcześniej nie wpadłem. Czy miał ktoś podobną sytuację? Myślicie, że serwis nie będzie robił problemów jeśli nadawcą jest inna osoba z innym adresem niż w dowodzie zakupu?
Pozdrawiam, Paweł.