Cześć,
serwis Regenersis w Warszawie to jedna wielka pomyłka. Ja wysłałem swojego HTC TP2 do nich, bo się odkleił digitazer(?) i chciałem wymienić obudowę, która była już nieźle wyobijana ... po półtora tygodnia trzymania go wysłali mi list - zwykły, pocztowy, taki do skrzynki - doszedł do mnie po tygodniu i był w nim kosztorys. Wysłałem emaila do pani która do mnie wysłała ten list - na odpowiedź od niej czekałem 3 dni. Zakaceptowałem kosztorys bez jednej pozycji i ... kontak się urwał. Po niemal 4 tygodniach wysłałem emaila co się dzieje z moim sprzętem (to było 28.06) - do tej pory nie dostałem od niej emaila.
Tego samego dnia wieczorem wysłałem opinie z głownej strony htc.com, Następnego dnia zmienił się status mojej naprawy, a kurier odebrał przesyłkę 29.06 o 23:40 !!! sic!!!.
Telefon wrócił naprawiony, wgrano WM 6,1 jak prosiłem.
Serwis leci w kulki, ma nas za nic i chyba wbrew pozorom żyją w czasie komuny - używanie zwykłych listów i nie odpisywanie na emaile.
P.S. Firma HTC stanęła na wysokości zadania - wczoraj dzwonili do mnie z HTC call center i przepraszali za zaistaniałą sytuację. Podali mi nr kontaktowy do jakiegoś faceta - jeśli nie dostanę odpowiedzi z Regenersis w ciągu 1,5h przy następnej naprawie - mam do nich dzwonić.
Więc pozostaje mi życzyć Ci POWODZENIA
