PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Smartphone - ogólnie (WM Standard) => HTC Smartphone => Wątek zaczęty przez: baba06 w Grudzień 23, 2005, 18:33:15
-
Witam
Mam telefon od niedawna i jeszcze wielu rzeczy nie wiem .
Dwa dni temu zrobiłem hard reset i teraz nie mogę wgrać SmartExplorera ,
wiem że wgrywa się go narmalnie z komputera a program powinien wgrywac się na komputer i na telefon ale tak się nie dzieje . Przeinstalowywałem kilka razy ActiveSync-a , wgrywałem SmartExperta z różnych źródeł i nic . Co ja mam z tym zrobić ??
Pomocy bo juz od kilku dni nie mogę nic wgrać na telefon !!
-
Zapomniałem dodać ze to SPV e100
-
Prawdopodobnie masz zalozona blokade Microsoftu. Poczytaj na ten temat w przyklejonych watkach na forum. Druga sprawa ten temat powinien trafic do dzialu MS Smartphone a nie Windows CE... przenosze...