PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Smartphone - ogólnie (WM Standard) => HTC Smartphone => Wątek zaczęty przez: Navigare w Luty 23, 2006, 14:39:45

Tytuł: ActiveSync i problem z IP
Wiadomość wysłana przez: Navigare w Luty 23, 2006, 14:39:45
Myślałem, że mnie ten problem nie dotyczył - ale jednak zaczęło się. Miałem 4.0 - było ok, później zainstalowałem 4.1 i zabezpieczyłem sieć wifi (WPA itd.) - skonfigurowałem połączenia sieciowe w ppc wszystko ok - sieć pięknie śmiga na Qteku9100. Później jednak padała bateria i podłączyłem go do lapa via usb. No i jazda - wywaliło laptopa z sieci na ppc pojawił się komunikat (nie można uzyskać adresu ip przypisanego przez serwer, spróbuj ponownie później lub wprowadź manulanie) - od tego czasu nie działa synchro. Wróciłem da 4.0 - to samo, próbowałem nawet 3.8 ale nie działa z WM 5.0. Wykasowałem ustawienia sieci - dalej lipa. Wyskakuje komunikat Synchronization Error 85010014 - na stronce ms przeczytałem, że powienienem przeinstalować Outlooka (a nie chcę bo mam tam masę informacji i boję się, że coś się powali). Gorszego shitu niż ten ActiveSync nie widziałem... czytałem już wiele postów na ten temat ale nic nie znalazłem - czy jedynym wyjściem jest reinstalacja outlooka?
Tytuł: ActiveSync i problem z IP
Wiadomość wysłana przez: kanczug w Luty 24, 2006, 07:33:53
Nic Ci sie nie straci jak bedziesz przeinstalowywal Outlooka. Zawsze mozesz zrobic kopie swojego pliku bazy danych, ktory znajdziesz w:
C:\Documents and Settings\NAZWA UZYTKOWNIA\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Outlook.
Tytuł: ActiveSync i problem z IP
Wiadomość wysłana przez: Navigare w Luty 24, 2006, 10:33:43
I tak właśnie musiałem zrobić - pół dnia straciłem na szukanie przyczyny. Z tego co wyczytałem na xda-dev. komunikat o braku możliwości przypisania IP pojawia się wielu osobom, podłączenie  ppc do lapa też u niektórych powoduje zerwanie internetu (wifi) - mimo tego to niebył ten problem. Faktycznie chodziło o Outlooka, korzystam z dodatku Buissnes Contact Manager i on (a właściwie jego baza danych do których nie mógł uzyskać dostępu) powodowała brak możliwości synchro. Beznadziejny ms...