PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Android OS => HTC Android => Desire => Wątek zaczęty przez: riviera w Listopad 29, 2010, 12:02:22

Tytuł: Kurz pod szybką a gwarancja
Wiadomość wysłana przez: riviera w Listopad 29, 2010, 12:02:22
Witam.

Wiem ze pewna partia Desire ma problem z dostającym się kurzem pod szybkę (informacje z forum). Czy ktos z Was miał taki problem, bo ja w swoim modelu mam i oddawal w związku z tym telefon na gwarancji w celu usunięcia tej usterki? Czy to jest w ogóle usuwalne? Wiem że ktoś pisał z związku z tym problemem do HTC ale odpowiedź była (ze strony HTC) śmieszna i jak dla mnie nie do przyjęcia.
Tytuł: Odp: Kurz pod szybką a gwarancja
Wiadomość wysłana przez: eldresso w Grudzień 01, 2010, 19:29:01
Sam mialem taki problem. Po kilku upadkach pojawil mi sie maly paproch. Po kilku kolejnych znikl.
Z tego co czytalem na forach to serwis czysci telefon w ramach gwarancji.
Tytuł: Odp: Kurz pod szybką a gwarancja
Wiadomość wysłana przez: wojtek5 w Grudzień 03, 2010, 14:21:09
U znajomego HTC Hero przyjęli na gwarancji i wyczyścili i coś tam jeszcze zabezpieczyli czy jakoś tak (było to kilka miesięcy temu więc dokładnie nie pamiętam) dlatego z Desire też nie powinno być problemu  :mrgreen:
Tytuł: Odp: Kurz pod szybką a gwarancja
Wiadomość wysłana przez: XXXGrandXXXPL w Kwiecień 30, 2011, 20:29:38
Mam to samo, wnerwia mnie to. Nie wiem, jak do tego podejść, najchętniej sam bym zakręcił i to usunoł. A co z gwarancją?
Tytuł: Odp: Kurz pod szybką a gwarancja
Wiadomość wysłana przez: cervandes w Kwiecień 30, 2011, 20:44:11
mój desire, który właśnie wraca z serwisu - miał opisaną jako jedną z usterek kurz pod szybką - zgłoszenie reklamacyjne było przygotowywane przez przedstawiciela HTC z którym uzgodniłem wysyłkę do serwisu. Jest to więc usterka usuwana w ramach gwarancji producenta.
Tytuł: Odp: Kurz pod szybką a gwarancja
Wiadomość wysłana przez: linshi w Maj 01, 2011, 03:56:36
mój desire, który właśnie wraca z serwisu - miał opisaną jako jedną z usterek kurz pod szybką - zgłoszenie reklamacyjne było przygotowywane przez przedstawiciela HTC z którym uzgodniłem wysyłkę do serwisu. Jest to więc usterka usuwana w ramach gwarancji producenta.

Sam mogę potwierdzić, to samo w UK, pojawił mi się kurz, na infolinii HTC bardzo mnie przeprosili i poprosili o wysłanie telefonu.
Niestety nie mogłem się bez niego obejść i nie wysłałem, ale powiedzieli że to robią w ramach gwarancji.
Tytuł: Odp: Kurz pod szybką a gwarancja
Wiadomość wysłana przez: XXXGrandXXXPL w Maj 01, 2011, 12:57:24
Wszystko ok, ale czy w serwisie uszczelnią to jakoś? Bo co mi z tego jak za miesiąc będzie to samo. Też nie chcę się rozstawać z moim HTC.

Hmm...
Tytuł: Odp: Kurz pod szybką a gwarancja
Wiadomość wysłana przez: XXXGrandXXXPL w Maj 06, 2011, 12:25:51
Rozkręcał już ktoś Desire'a?
Tytuł: Odp: Kurz pod szybką a gwarancja
Wiadomość wysłana przez: cervandes w Maj 06, 2011, 20:37:30
u mnie usuwając kurz - rozkleili lcd i przykleili nowy digitizer, pewnie nowsze digitizery mają mocniejszy klej albo grubszą piankę - odnoszę wrażenie, że po usunięciu kurzu i wymianę digitizera spowodowali, że minimalnie bardziej on wystaje ponad obrys telefonu.
Tytuł: Odp: Kurz pod szybką a gwarancja
Wiadomość wysłana przez: XXXGrandXXXPL w Maj 09, 2011, 11:59:21
Jak długo to trwało?
Bo niechce rozstawać się z HTC na długo.

Mam jeden taki paproch na środku ekranu, na białym tle widać czarną kropkę.
Tytuł: Odp: Kurz pod szybką a gwarancja
Wiadomość wysłana przez: romek64 w Maj 09, 2011, 13:21:38
Miałem taki problem z E52.wszystko było dobrze ale coś mi tam kiedyś kapło na klawiaturę więc żeby dmuchać na zimne oddałem do serwisu Nokii na odpłatne czyszczenie klawiatury(tel na gwarancji)no i panowie mi to niby wyczyścili ale niestety otwierając fona rozszczelnili go i zaczął mi się zbierać kurz i paprochy pod szybka ekranu.Zaniosłem więc tel na gwarancję ale już do innego serwisu bo poprzedni niezbyt się sprawdził.Panowie w serwisie stwierdzili że konieczna jest wymiana obudowy ponieważ uszczelnienie jest razem z obudową no i wymienili mi całą obudowę,nie było żadnych problemów z gwarancją gdyż poprzednia ingerencja była dokonana przez serwis autoryzowany.Jak mi wytłumaczył potem jeden pan z zaprzyjaźnionego serwisu otwarcie telefonu to jak naprawa auta po wypadku,niby wszystko ok ale to już nie to.W każdym razie u mnie wymiana kompletnej obudowy załatwiła problem i najmniejszych problemów z gwarancją nie miałem.