Serwisowanie iPaqa - jak?

  • 2 Odpowiedzi
  • 779 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline MiSt

  • 26
Serwisowanie iPaqa - jak?
« dnia: Luty 09, 2004, 11:46:19 »
Witam,
Mam problem z iPaqiem 2210, nie odczytuje mi kart CF, wyświetla komunikat, że to nieznane urządzenie, tak jakby nie miał sterowników?. Wcześniej bez problemu rozpoznawał karty różnych producentów, a pewnego dnia postanowił już tego nie robić. Hard Reset nie pomaga.

W związku z tym mam pytanie, czy skoro mój PDA był kupiony w USA, to czy mogę go jakoś serwisować w Polsce? Czytałem gdzieś że nie potrzeba żadnej gwarancji, tylko w serwisie sprawdzają to po jakichś numerach seryjnych.

Jeżeli ktoś już reklamował sprzęt kupiony w USA, to proszę o pomoc, do kogo się zgłosić i jak to działa.

*

Offline mandor

  • **
  • 229
    • http://rait.republika.pl
Serwisowanie iPaqa - jak?
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 09, 2004, 13:13:58 »
Ja reklamowałem.
Zadzwoń najlepiej do centrum serwisowego HP (22) 566 60 00, powiedzą Ci gdzie możesz się zgłosić. Ja nie miałem większego problemu bo to centrum mam 2 przystanki od roboty.
Gwarancja jest typu world wide czyli jak najbardziej możesz serwisować w Polsce, ponieważ w stanach nie dają pisemnej gwarancji to dobrze mieć rachunek ze sklepu, ale chyba nawet to nie jest potrzebne. Zapytają Cie o numer seryjny urządzenia i w systemie znajdą pewnie datę produkcji albo sprzedaży.

*

Offline bastiann

  • ****
  • 919
  • Sprzęt: ERA G2
Serwisowanie iPaqa - jak?
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 09, 2004, 15:49:37 »
Ja własnie jestem w trakcie serwisowania mojego iPAQa 2215 z USA i czekam na wyniki tego działania. Wejdź na stronę: http://www.hp.com.pl/rejestracja i wypełnij zgłoszenie serwisowe. Resztę dowiesz się z maila jki w ciągu 3 godzin Ci przyślą. U mnie skończyło sie na wysłaniu iPAQa Stolicą do serwisu w Warszawie i ... czekam co dalej. Na stronie (link przyjdzie mailem z HP) można oglądac co się z nim dzieje. Mój narazie dotarł i został oglądnięty i stwierdzono uszkodzenie podobne do opisanego przeze mnie. Co dalej ... zobaczymy!
Powodzenia!

[Dodano: 2004-02-09 16:07:51]
Co do gwaracji ... w moim zgłoszeni to pole jest nie wypełnione ale za to pojawiła się data produkcji oraz typ gwaracji czyli STD. Tyle mogę wyczytać na stronie zgłoszenia serwisowego. Nie wiem jeszcze co to oznacza czyli czy mam to miec naprawione na gwarancji czy mam za to płacić. Narazie nie ma na ten temat ani słowa.