Proponuję ankietę : wrażenia kontakt z serwisem HP

  • 7 Odpowiedzi
  • 760 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Michał Szwajcok

Proponuję ankietę : wrażenia kontakt z serwisem HP
« dnia: Maj 15, 2005, 20:17:11 »
proponuję ankietę na temat wrażeń użytkowników palmtopów HP z kontaktów z serwisem czyli : jakość obsługi , rodzaj usterki , czas naprawy , ocena ogólna , ?może jakieś ciekawostki?. Myślę , że może to również pomóc osobom , które stoją przed dokonaniem wyboru firmy swojego palmtopa. W sumie oby nie trzeba było korzystać , ale dobre zaplecze serwisowe to często ulga w męczarniach długiego oczekiwania na powrót palmtopa z serwisu.

Proponuję ankietę : wrażenia kontakt z serwisem HP
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 15, 2005, 21:51:05 »
wejdz na strone www.notebooki.pl tam zobaczysz ankiete na temat najgorszego serwisu wg glosujacych

ja od 4 lat uzywam komputerkow iPAQ i nigdy nie musialem sie zglaszac do serwisu, bo nigdy mi sie nie zepsuly, czego i wszystkim innym uzytkownikom zycze

trzeba rowniez pamietac, ze HP sprzedaje najwiecej plamtopow w Polsce (srednio ze 2 razy wiecej niz wszyscy inni razem wzieci, nie znam najnowszych wynikow wpsrzedazy wiec strzelam troche z pamieci) stad ilosc zgloszen serwisowych moze byc spora, spowodowana "efektem skali"

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
Proponuję ankietę : wrażenia kontakt z serwisem HP
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 15, 2005, 21:57:19 »
Cytat: Michał Szwajcok
proponuję ankietę na temat wrażeń użytkowników palmtopów HP z kontaktów z serwisem czyli : jakość obsługi , rodzaj usterki , czas naprawy , ocena ogólna , ?może jakieś ciekawostki?. Myślę , że może to również pomóc osobom , które stoją przed dokonaniem wyboru firmy swojego palmtopa. W sumie oby nie trzeba było korzystać , ale dobre zaplecze serwisowe to często ulga w męczarniach długiego oczekiwania na powrót palmtopa z serwisu.

A nie prościej - nie psuć...?

*

Offline korrek

  • ***
  • 346
Proponuję ankietę : wrażenia kontakt z serwisem HP
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 16, 2005, 12:56:25 »
Moje byly tragiczne . Miesiac temu na moje pytania telefoniczne (hot linia servisowa w HP PL ) dot hx4700, mily Pan odpowiedzial milym glosem: "Przykro mi ale nie znam jeszcze tego PDA, ma go tylko szef a jego nie ma"
A najzabawniejszy byl pozniej telefon od HP z dzialu monitujacego ich servis: czy bylem zadowolony z poziomu obslugi!

*

Offline yoyo

  • ***
  • 383
  • Płeć: Mężczyzna
Proponuję ankietę : wrażenia kontakt z serwisem HP
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 26, 2005, 19:44:24 »
krotko: zakup 22styczen pierwsza naprawa 23kwiecien czas naprawy 28dni, sprzet odbieram w piatek a w poniedzialek lezy w serwisie ... do dzis. NIGDY NIE KUPIE HP

*

Offline andy_bez_wandy

  • ******
  • 4056
  • Płeć: Mężczyzna
Proponuję ankietę : wrażenia kontakt z serwisem HP
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 28, 2005, 11:59:00 »
Cytat: cawmook
wejdz na strone www.notebooki.pl tam zobaczysz ankiete na temat najgorszego serwisu wg glosujacych

a mozna prosic o dokladnego linka bo jakos znalezc nie moge ...

*

Michał Szwajcok

Proponuję ankietę : wrażenia kontakt z serwisem HP
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 30, 2005, 10:23:46 »
Ja dodadam swój motyw ( nie ukrywam , że z prywatnych względów również interesowała mnie Wasza-użytkowników forum- ocena serwisu HP) HP rx3715 miał 2 tygodnie eksploatacji od nowości za sobą kiedy musiałem go wysłać do serwisu i po 4 tygodniach podobno już wraca z Holandii z czego tydzień "przeleżał" w HP Polska . Wymieniona została płyta główna. Swoją drogą myślę , że najwyższy czas aby HP postarało się o serwis z prawdziwego zdarzenia w Polsce , ale cóż my możemy ......

*

Offline kanczug

  • ******
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
Proponuję ankietę : wrażenia kontakt z serwisem HP
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 30, 2005, 22:10:05 »
Mysle ze skoro cala europa wysyla iPAQi do Holandii to raczej nie mamy szans na serwis w PL.