Problem z odpalaniem programów z karty SD...

• 9 Odpowiedzi
  • 1411 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Maj 13, 2005, 22:55:49 »
Szanowni forumowicze!
Pomimo wielkiej pomocy z jaką spotkałem się na dzisiejszym spocie w Galerii Mokotów, nadal nie mogę uruchomić programów z karty SD.
Sprzęt: 3970, karta SD 1 Gb.
Problem w tym ,że wsadzając kartę do sprzętów ludzi na spotkaniu, można było uruchomić programy z karty a na moim nie. Przy każdej próbie uruchomienia np.  Auto mapy wyskakuje komunikat z białym krzyżem:cannot find,automapaPPC,(or one of its components). Make sure the patch and filename are correct and all the required libraries are available.
Czy czeka mnie wyjęcie baterii na noc? Twardy reset robiłem i nic.Jakubie, pomóż please....wakacje idą a ja mogę zagubić się gdzieś w lasach bez gpsa i będzie o jednego forumoiwcza mniej ;)
Pozatym jestem zielony w materii pocketów jak ten las i dopiero się uczę więc oszczędżcie mnie.....i proszę o wyrozumiałość.

[Dodano: 2005-05-13 23:13:08]
Dodam dla wyjaśnienia, że mój ipaq widzi kartę i programy na niej, problem jest tylko z ich uruchominiem.

*

Offline kanczug

• 19211
    • http://www.pdaclub.pl
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 13, 2005, 23:26:14 »
Jesli Automapa byla instalowana na innym palmtopie niz ten i przelozyles sobie tylko karte to moze brakowac plikow, ktore Automapa wgrala sobie do innego katalogu w pamieci RAM. Jesli nie to prawdopodobnie cos sypnelo Ci sie w systemie operacyjnym. Moze odinstalowales jakis program ktory usunal wspolne pliki DLL i teraz programy ktore ich wymagaja nie chca sie uruchamiac. Probowales przeinstalowac Automape? A swoja droga to jak probujesz wlaczac ta Automape? Ze skrotu w Menu Start? Moze jest on juz nieaktualny. Wejdz recznie do folderu z Automapa na karcie pamieci i kliknij w plik AutomapaPPC.exe

« Odpowiedź #2 dnia: Maj 14, 2005, 00:39:44 »
czy problem jest tylko z AutoMapa?