SlovoEd zaśmieca mi ekran

• 5 Odpowiedzi
  • 557 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Październik 19, 2005, 10:58:11 »
Jestem zielony jeśli chodzi o Pda, mam pierwszego w życiu hx2750. Próbowałem sobie ściagać soft no i ściągnąłem słownik SlovoEd. Ponieważ po zainstalowaniu generalnie mi się nie spodobał to go wywaliłem korzystając z ActiveSync. Niestety chyba nie do końca mi sie to udało!! Do białej gorączki doprowadza mnie komunikat wyświetlający się na ekranie co 10 sekund ERROR SlovoEd is not installed. Za kazdym razem trzeba klikac ok i za 10 sekund od nowa. Próbowałem juz poszukać gdzie to tkwi ale nic nie znalazłem, zrobiłem reset wciskając rysikiem (tak to się nazywa) odpowiedni przycisk, wreszcie wyjąłem na chwile baterię i nic (nie wiem może jest włączony backup i reset nic nie daje??). Chcę to wywalić, nie mam jeszcze niczego na moim palmie, więc moge go zresetować tylko jak to zrobić skutecznie??

« Odpowiedź #1 dnia: Październik 19, 2005, 11:41:22 »
zrob hardreset (ale wszystko co zainstalowales sie ulotni, zostana tylko pliki w pamieci ipaq file store).
zrobisz to przytrzymujac jednoczesnie dwa skrajne przyciski ("kalendarz" i "task") i wciskajac rysikiem przycisk reset.

przed tym polecam intrukcje obslugi i rozdzial hardreset oraz dzial dla poczatkujacych na pdaclub :)

« Odpowiedź #2 dnia: Październik 19, 2005, 12:12:21 »
Dzięki tak zrobiłem zadziałało!!
Co do instrukcji obsługi to nie mam jej ponieważ kupiłem mojego ipaq od kogoś i płytki z softem nie było. Ale jakoś sobie będę dawał radę.
Swoją drogą czy Twój 2750 sprawnie daje sobie radę z taka ilością pamięci na kartach 3 GB!!! Chyba też się zastanowię nad takim rozwiązaniem.

Hertzliche grusse ;)

« Odpowiedź #3 dnia: Październik 19, 2005, 12:37:44 »
oczywiscie, ze sprawnie sobie daje rade ;)
2750 to w tej chwili jeden z najszybszych palmtopow na rynku.