PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => HP/Compaq => Wątek zaczęty przez: kis w Maj 17, 2005, 21:10:02
-
witam!
chcialem dowiedziec sie jak to jest z gwarancja HP na palmtopy.
czy jezeli zbilem ekran z mojej winy to gwarancja obejmuje jego naprawe?
i jak wyglada przedluzenie hp care service? i jaki typ gwarancji obejmuje naprawe w ten sposob zbitego wyswietlacza.
Pozdrawiam
Krzysiek
-
Na całym świecie uszkodzenia mechaniczne nie podlegają gwarancji. Pozostaje naprawa płatna.
-
na pewno nie? gdzies slyszalem, ze przy wykupionej dodatkowej gwarancji [care pack?] to tak dziala..
a uszkodzenia typu brak ladowania baterii?
-
Na całym świecie uszkodzenia mechaniczne nie podlegają gwarancji. Pozostaje naprawa płatna.
Oj tu się chyba mylisz... :)
Zdaje się, że firma Dell oferuje takie "rozszerzenie" gwarancji, które obejmuje i takie przypadki.
Ochrona CompleteCare od uszkodzeń - 1 rok (+79,00 PLN)
Ochrona CompleteCare od uszkodzeń - 2 lata (+119,00 PLN)
Ochrona CompleteCare od uszkodzeń - 3 lata (+159,00 PLN)
Ochrona CompleteCare od kradzieży - 1 rok (+125,00 PLN)
Ochrona CompleteCare od kradzieży - 2 lata (+195,00 PLN)
Ochrona CompleteCare od kradzieży - 3 lata (+245,00 PLN)
Ochrona CompleteCare od uszkodzeń i kradzieży - 1 rok (+179,00 PLN)
Ochrona CompleteCare od uszkodzeń i kradzieży - 2 lata (+259,00 PLN)
Ochrona CompleteCare od uszkodzeń i kradzieży - 3 lata (+329,00 PLN)
-
jest cos takiego rowniez w HP - trzeba taka gwarancje wykupic dodatkowo ale jeszcze przed uszkodzeniem palmtopa :)
tu macie ceny: (to te opcje z damage protection w nazwie - ostatnie dwie)
http://www.shopping.hp.com/webapp/shopping/store_access.do?x=y&template_type=storefronts&category=esp_handhelds&subcat1=esp_handhelds
standardowa gwarancja nie obejmuje uszkodzen mechanicznych
-
ponawiam pytanie - czy uszkodzenia plyty glownej czy zlacz - np brak ladowania baterii podlegaja naprawie na zasadach "zwyklej" gwarancji?
-
jesli nie jest to na skutek np. jakiegos upadku gdzie beda widoczne slady polamania to tak
-
wielkie dzieki lipcioda :)
jestes moim idolem :P
-
Na całym świecie uszkodzenia mechaniczne nie podlegają gwarancji. Pozostaje naprawa płatna.
Oj tu się chyba mylisz... :)
Zdaje się, że firma Dell oferuje takie "rozszerzenie" gwarancji, które obejmuje i takie przypadki.
Ochrona CompleteCare od uszkodzeń - 1 rok (+79,00 PLN)
Ochrona CompleteCare od uszkodzeń - 2 lata (+119,00 PLN)
Ochrona CompleteCare od uszkodzeń - 3 lata (+159,00 PLN)
Ochrona CompleteCare od kradzieży - 1 rok (+125,00 PLN)
Ochrona CompleteCare od kradzieży - 2 lata (+195,00 PLN)
Ochrona CompleteCare od kradzieży - 3 lata (+245,00 PLN)
Ochrona CompleteCare od uszkodzeń i kradzieży - 1 rok (+179,00 PLN)
Ochrona CompleteCare od uszkodzeń i kradzieży - 2 lata (+259,00 PLN)
Ochrona CompleteCare od uszkodzeń i kradzieży - 3 lata (+329,00 PLN)
Miałem na myśli zwykłą gwarancję, zresztą połowa rozszerzeń gwarancji to raczej zwykłe ubezbieczenie a nie gwarancja, bo jaką gwarancją może być "ochrona od kradzieży"?
Chociaż myślę że i w tych "rozszerzeniach" muszą być kruczki. Np wykupuję "Ochrona CompleteCare od uszkodzeń - 1 rok (+79,00 PLN)" i w 11 miesiącu urządzenie nieszczęśliwie wpada mi pod koła autobusu i co dostanę naprawiony za darmo?
-
Np wykupuję "Ochrona CompleteCare od uszkodzeń - 1 rok (+79,00 PLN)" i w 11 miesiącu urządzenie nieszczęśliwie wpada mi pod koła autobusu i co dostanę naprawiony za darmo?
no bardziej wymieniony na nowy :)
tylko musisz doczytac czy wpadniecie pod kola autobusu tez ona obejmuje - upadki na ziemie i zwiazane z tym uszkodzenia na pewno
-
Np wykupuję "Ochrona CompleteCare od uszkodzeń - 1 rok (+79,00 PLN)" i w 11 miesiącu urządzenie nieszczęśliwie wpada mi pod koła autobusu i co dostanę naprawiony za darmo?
no bardziej wymieniony na nowy :)
tylko musisz doczytac czy wpadniecie pod kola autobusu tez ona obejmuje - upadki na ziemie i zwiazane z tym uszkodzenia na pewno
I oto mi chodzi, jak się przeczyta za co się płaci to się okazuje się że lepiej nie płacić tylko dbać o sprzęt. Inaczej każdy by wykupił dodatkową gwarancję znając delikatność sprzętu a szczególnie wyświetlaczy.
-
I oto mi chodzi, jak się przeczyta za co się płaci to się okazuje się że lepiej nie płacić tylko dbać o sprzęt. Inaczej każdy by wykupił dodatkową gwarancję znając delikatność sprzętu a szczególnie wyświetlaczy.
no tylko przyznasz, ze mowimy tu o sytuacji ekstremalnej i raczej wyimaginowanej - ilu osobom to sie zdazylo? a pekniecie ekranu przez upadek to bardzo czeste uszkodzenie i ta gwarancja to obejmuje
-
no tylko przyznasz, ze mowimy tu o sytuacji ekstremalnej i raczej wyimaginowanej - ilu osobom to sie zdazylo? a pekniecie ekranu przez upadek to bardzo czeste uszkodzenie i ta gwarancja to obejmuje
Zgadzam się, przykład przejaskrawiony. Nie czytałem warunków dodatkowej gwarancji, ale uważam że 79 zł za rok bezpieczeństwa to żaden wydatek więc gdyby było tak łatwo to każdy z nas wykupiłby taką gwarancję.
Idę spać jutro mam kontrolę z centrali będą się czepiali więc muszę temu stawić czoła.Pozdrawiam tych za "wielką wodą"
-
dell slynie z takich dobrych gwarancji
mam znajomego, ktory kupil uzywanego laptopa z USA, padl mu LCD - zadzwonil do Warszawy, gosc sprawdzil w komputerze i okazalo sie, ze jest wykupiona gwarancja rozszerzona na caly swiat - powiedzial, ze poniewaz bedzie akurat przejazdem w Lodzi to do niego przyjedzie - przyjechal i mu wymienil ekran u niego w domu - nie uwierzylbym gdybym nie znal kolegi bardzo dobrze
moze przypadek jednostkowy ale zawsze dobrze to swiadczy o firmie
-
dell slynie z takich dobrych gwarancji
Ja miałem odwrotnie, mam laptopa Compaq Presario kupiony w USA, pękła obudowa matrycy przy zawiasach - wada fabryczna. Zaproponowano mi sprowadzenie kompletu " matryca z obudową" ( sama obudowa nie występuje ) z Turcji i to dzięki znajomej z HP było taniej niz z USA - koszt 3000 zł po przeliczeniu na złotówki. Podziękowałem.
-
no ale dell i hp to nie to samo :)