exploracja ppc z pc

  • 3 Odpowiedzi
  • 655 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

exploracja ppc z pc
« dnia: Sierpień 19, 2004, 09:39:55 »
witam.
proszę o pomoc
mam następujący problem: po hard resecie mojego IPAQ'a i zainstalowaniu od nowa activsync nie mogę explorować z komputera stacjonarnego mojego pocketa.  z góry Dzięki

*

Offline MacBirdie

  • *****
  • 1943
  • Płeć: Mężczyzna
  • I znów Poznań ;)
    • macbirdie.net
  • Sprzęt: iPhone 4 16GB | iPad 3G 64GB | iPhone 3G 8GB
exploracja ppc z pc
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 19, 2004, 10:03:07 »
Powinieneś przedstawić, na czym ten problem polega. Czy nie ma ikonki My Device, czy pojawia się jakiś błąd, czy siada prąd, gdy ją klikasz, czy po prostu jakaś wyższa siła nie pozwala Ci zbliżyć do niej kursora myszy. Na niekonkretne pytanie nie uzyskasz konkretnej odpowiedzi. ;)

*

Offline mody313

  • **
  • 236
  • Płeć: Mężczyzna
exploracja ppc z pc
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 19, 2004, 10:04:16 »
a czy po ponownej instalacji activesync ustanowiles ponownie partnerstwo (a jesli tak czy ono dziala)?

pozdr
mody313

exploracja ppc z pc
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 19, 2004, 10:27:29 »
Instalowałem go już kilka razy i zawsze jest widoczna ikona MobileDevice nawet jak ją klikne to się otwiera (ale nie ma zadnych folderów ani plików), Po pewnym czasie windows wysyła komunikat o błedzie oraz abym zrestartował pocketa. Po restarcie jest tak samo. Prąd też dochodzi, synchronizacja przebiega bez zarzutów, wszystko działa poza tym że nie mogę przeglądać zawartości pocketa. Przy ponownej instalacji ustanowiłem partnerstwo i działa dobrze.
Pozdrawiam.