PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC - ogólnie (WM Classic) => HP/Compaq => Wątek zaczęty przez: maxiak w Maj 20, 2005, 00:08:56

Tytuł: ActiveSync padł na ryj POMOCY !!!!
Wiadomość wysłana przez: maxiak w Maj 20, 2005, 00:08:56
Nie wiem co sie stalo, zawsze wszystko z Outlookiem synchronizowalo sie extra. Dzis probowalem od nowa zainstalowac iSilo, ale nie bylem podlaczony wiec wyskoczylo info, ze pliki skopiuja sie przy nastepnym polaczeniu z PDA. Wiec polaczylem a tu kupa, od tej pory lacza sie oba urzadzenia, a po chwili wypisuje, ze synchronizacja nie moze byc dokonana i rozlaczaja sie. Zainstalowalem od nowa ActiveSynca juz kilka razy i nic :( Co robic. Chce od podstaw uruchomic to od nowa. POMOCY !
Tytuł: ActiveSync padł na ryj POMOCY !!!!
Wiadomość wysłana przez: G|Paq w Maj 20, 2005, 00:20:32
Sprawdz ustawienia polaczen w AS. Kilka dni temu mialem cos podobnego. Niestety nie powiem Ci teraz ktora to dokladnie opcja, bo nie pamietam, a dostepu do AS teraz nie mam. Bedziesz musial troche pokombinowac, bo nie wejdziesz do opcji polaczen nie bedac podlaczonym (i tak koleczko sie zamyka) ;)

Powodzenia  B)
Tytuł: ActiveSync padł na ryj POMOCY !!!!
Wiadomość wysłana przez: kanczug w Maj 20, 2005, 00:20:40
Czasem wystarcza soft reset PDA i restart PC, rozumiem ze to juz sprawdzales?
Tytuł: ActiveSync padł na ryj POMOCY !!!!
Wiadomość wysłana przez: maxiak w Maj 20, 2005, 00:24:55
tak i soft reset i reset kompa i welcome odpalilem i nic nadal, laczy sie i rozlacza nie podejmujac synchronizacji :(

[Dodano: 2005-05-20 00:29:53]
rozlacza sie dokladnie w chwile po tym jak pojawia sie informacja "Trwa wyszukiwanie zmian". W Outlooku nic nie grzebalem

[Dodano: 2005-05-20 00:35:29]
mam nadzieje, ze nie skonczy sie na hard resecie PDA :/
Tytuł: ActiveSync padł na ryj POMOCY !!!!
Wiadomość wysłana przez: perla w Maj 20, 2005, 12:59:11
No to sprobuj 'standardowego' rozwiazania, usun partneship a nastepnie ponownie podłacz.
Jesli masz wersje AS 3.8 to powinno sie udac.
Tytuł: ActiveSync padł na ryj POMOCY !!!!
Wiadomość wysłana przez: maxiak w Maj 20, 2005, 19:17:57
nic to nie daje, jak i instalowanie ponowne AS
Tytuł: ActiveSync padł na ryj POMOCY !!!!
Wiadomość wysłana przez: Moi (Adam Kubicki) w Maj 20, 2005, 19:23:50
A nie uszkodziłeś (w sensie - czy nie padł na ryj) pliku Outlooka na PC-cie?
Korzystasz z Outlooka na PC bez problemów?
Tytuł: ActiveSync padł na ryj POMOCY !!!!
Wiadomość wysłana przez: maxiak w Maj 20, 2005, 19:30:25
Outlook chodzi
Tytuł: ActiveSync padł na ryj POMOCY !!!!
Wiadomość wysłana przez: Moi (Adam Kubicki) w Maj 20, 2005, 19:37:10
A co masz "zaptaszkowane" w Ustawieniach ActiveSync'a?
Może spróbuj zaznaczyć tylko to, czego nie używasz w Outlooku (np. może Zadania), a resztę odznaczyć.
Ewentualnie odznacz najpierw wszystko i spróbuj zsynchronizować.
Tytuł: ActiveSync padł na ryj POMOCY !!!!
Wiadomość wysłana przez: maxiak w Maj 20, 2005, 21:46:56
robilem juz chyba wszystkie kombinacje i nie pomoglo. Aktualnie jestem po HR i juz wsjo hula. Dzieki :)