PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => HP => Wątek zaczęty przez: marcin-orka w Grudzień 19, 2006, 19:44:40
-
Cześć
Czy macie doświadczenia z rozwiązywaniem problemu zawieszania się systemu przy zmianie profilu dzwonków w telefonie (HP Profiles) w ipaq hw6915? Mam zainstalowaną AutoMapę, ale bez niej jest tak samo. Chociaż po twardym resecie przez krótką chwilę działa dobrze (dziwne).
Dzięki,
Marcin
-
u mnie wszystko działa poprawnie. również mam zainstalowaną automapę. ale miałem inny problem z profilami, który został rozwiązany.
http://www.pdaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=56655
-
u mnie wszystko działa poprawnie. również mam zainstalowaną automapę. ale miałem inny problem z profilami, który został rozwiązany.
http://www.pdaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=56655
Dzięki, ale właśnie u mnie jest trochę gorzej. Zawiesza się po zmianie profilu.
Pozdrawiam
Marcin
-
u mnie wszystko działa poprawnie. również mam zainstalowaną automapę. ale miałem inny problem z profilami, który został rozwiązany.
http://www.pdaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=56655
Doszedłem do tego, że zawiesza się obsługa zarządzania energią przy zmianie profilu lub jego edycji. Może to jednak wina Windowsa a nie HP Profiles?
/Marcin
-
Kupowałeś w Polsce i przy pierwszym uruchomieniu włączyłeś polskie ustawienia regionalne? Wróć do angielskich (W. Brytania) albo angielskich (USA) i będzie w porządku.
Ustawienia regionalne w dziwny sposób konfliktują z profilami :-(
g.
-
Kupowałeś w Polsce i przy pierwszym uruchomieniu włączyłeś polskie ustawienia regionalne? Wróć do angielskich (W. Brytania) albo angielskich (USA) i będzie w porządku.
Ustawienia regionalne w dziwny sposób konfliktują z profilami :-(
g.
Masz rację, tak było. I co więcej wygląda na to, że po zaproponowanych zmianach również u mnie działa dobrze. Chociaż jest to dla mnie niezrozumiałe. Mam nadzieję, że pojawiają się czasem jakieś aktualizacje oprogramowania.
Dziękuję za pomoc, pozdrawiam
Marcin
-
I, moim zdaniem, teraz już będzie Ci cały czas dobrze działało. Przynajmniej u mnie tak było, a kupiłem 6915 nieomalże zaraz, jak się pojawił na polskim rynku, więc trochę doświadczeń już zebrałem.
Czasami zdarza mu się zwiesić przy odbieraniu rozmowy telefonicznej (tzn. nie da się odebrać, jak dzwoni telefon), ale to bardzo rzadko. Poza tym jest OK.
Aktualizacje? Szczerze mówiąc nie sprawdzałem. W niczym mi nie przeszkadza ta angielska regionalizacja.
Radosnych Świąt!
g.