PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => HP => Wątek zaczęty przez: CaSspeR w Styczeń 07, 2009, 15:53:47
-
Witam
Dziś w mojej 614'ce przestał działać ekran dotykowy. Nie pomógł ani HR, ani wgranie od nowa romu. Nie odpowiada i tyle. Najwyraźniej nie wytrzymał niskiej temperatury jaka od wczoraj panuje na dworze. Jedyne co mi pozostaje to wysłać go do serwisu. I u nasuwa mi sie kilka pytań:
- miałem wgrany rom 6.1 od Yevga001 i teraz wróciłem do oryginalnego 6.0, czy w serwisie moga stwierdzic, że był wgrywany nieautoryzowany rom i moga mi nie uznać gwarancji?
- kartę pamięci wyciagnąłem, dane z pamięci wykasowaly sie przy HR, jednak pozostały jeszcze dane w pamięci flash 614'ki i zależało by mi na wykasowaniu ich przed wysyłką. Jako, że nie działa ekran dotykowy i nie jestem w stanie uruchomić palma dalej jak do kalibracji ekranu nie mam zabardzo pomysłu jak te dane wykasować. Pomoże ktoś?
- wysyłał już ktos swoją 614'kę do serwisu? Jeśli tak to prosiłbym o jakąś poradę jak to poprawnie wykonać.
-
jeśli udało Ci się wrócić do oryginalnego romu to nie powinni zczaić, że wgrywałeś inny
-
oni nie sprawdzają ROMów.
-
Generalnie nic nie sprawdzają. Nawet tego z czym dostali pocketa. Ja ciągle nie mam baterii, kalpki od baterii i folii. Pierwotna reklamacja została zgłoszona 16 grudnia i ciągle nie mogę uzywać ppc. 30 grudnia dostałem nowe urządzenie bez ww. "akcesoriów". I ciągle czekam a wiem że nawet nie wysłali tego do mnie bo ciągle (cytat): "Czekają na dostawę". Można się dziwić że już nie kupię produktu HP???
Wyślij tylko pocketa, bez aku, klapki, folii, rysika.