Przygotowanie 614'ki do wysyłki gwarancyjnej.

  • 3 Odpowiedzi
  • 669 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline CaSspeR

  • ****
  • 595
  • Płeć: Mężczyzna
  • Android User
  • Sprzęt: HTC HD2 with ANDROID; Asus Transformer 32GB
Przygotowanie 614'ki do wysyłki gwarancyjnej.
« dnia: Styczeń 07, 2009, 15:53:47 »
Witam

Dziś w mojej 614'ce przestał działać ekran dotykowy. Nie pomógł ani HR, ani wgranie od nowa romu. Nie odpowiada i tyle. Najwyraźniej nie wytrzymał niskiej temperatury jaka od wczoraj panuje na dworze. Jedyne co mi pozostaje to wysłać go do serwisu. I u nasuwa mi sie kilka pytań:
- miałem wgrany rom 6.1 od Yevga001 i teraz wróciłem do oryginalnego 6.0, czy w serwisie moga stwierdzic, że był wgrywany nieautoryzowany rom i moga mi nie uznać gwarancji?
- kartę pamięci wyciagnąłem, dane z pamięci wykasowaly sie przy HR, jednak pozostały jeszcze dane w pamięci flash 614'ki i zależało by mi na wykasowaniu ich przed wysyłką. Jako, że nie działa ekran dotykowy i nie jestem w stanie uruchomić palma dalej jak do kalibracji ekranu nie mam zabardzo pomysłu jak te dane wykasować. Pomoże ktoś?
- wysyłał już ktos swoją 614'kę do serwisu? Jeśli tak to prosiłbym o jakąś poradę jak to poprawnie wykonać.

*

Offline barthek

  • ***
  • 265
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Przygotowanie 614'ki do wysyłki gwarancyjnej.
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 07, 2009, 16:16:27 »
jeśli udało Ci się wrócić do oryginalnego romu to nie powinni zczaić, że wgrywałeś inny

*

Offline bikekowal

  • ******
  • 13104
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Przygotowanie 614'ki do wysyłki gwarancyjnej.
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 07, 2009, 16:32:45 »
oni nie sprawdzają ROMów.
Bądźcie realistami, żądajcie niemożliwego...

*

Offline Krathor

  • 31
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy S / Omnia2 / Palm m515 / HP iPAQ rx5940
Odp: Przygotowanie 614'ki do wysyłki gwarancyjnej.
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 08, 2009, 20:30:23 »
Generalnie nic nie sprawdzają. Nawet tego z czym dostali pocketa. Ja ciągle nie mam baterii, kalpki od baterii i folii. Pierwotna reklamacja została zgłoszona 16 grudnia i ciągle nie mogę uzywać ppc. 30 grudnia dostałem nowe urządzenie bez ww. "akcesoriów". I ciągle czekam a wiem że nawet nie wysłali tego do mnie bo ciągle (cytat): "Czekają na dostawę". Można się dziwić że już nie kupię produktu HP???

Wyślij tylko pocketa, bez aku, klapki, folii, rysika.
Tomek
a.k.a Krathor