PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => HP => Wątek zaczęty przez: emisiu w Maj 05, 2007, 11:38:01

Tytuł: Problem z HP6915, iGO 2006 i telefonem
Wiadomość wysłana przez: emisiu w Maj 05, 2007, 11:38:01
Co prawda zapytałem już o to w dziale o iGo, ale nikt tam chyba nie potrafi mi pomóc, więc zapytam łaskawie i tu:

Przełożyłem sobie kartę z iGO z Asusa do HP6915 i niestety widzę że jest poważny problem:  otóż, jeżeli mam aktywny telefon to nie odpali mi się iGO 2006 - program zawiesza się w czasie uruchamiania.
Musze wyłączyć telefon i zresetować PDA to dopiero pójdzie i nie stwarza już wtedy problemów.

Spotkał sie ktoś z tym problemem i go rozwiązał?
Tytuł: Odp: Problem z HP6915, iGO 2006 i telefonem
Wiadomość wysłana przez: emisiu w Maj 06, 2007, 15:43:23
A może koś z Was używa iGo na 6915 i nie spotkał się z takim problemem? Proszę dać znać, będzie to dla mnie również cenna informacja.
Tytuł: Odp: Problem z HP6915, iGO 2006 i telefonem
Wiadomość wysłana przez: emisiu w Maj 07, 2007, 13:04:54
Znalazłem rozwiązanie polegające na tym, że po HR wybieramy ustawienia regionalne english-GB, a potem instalujemy iGo i wszystko jest ok. Co ciekawe, można później zmienić ustawienia regionalne na polskie, po czym robimy SR i po starcie systemu nadal iGo działa jak należy.
Tytuł: Odp: Problem z HP6915, iGO 2006 i telefonem
Wiadomość wysłana przez: kinek w Maj 07, 2007, 15:04:03
hehe już wiem skąd się wzięło powiedzenie - kto pyta nie błądzi, na forum zawsze ktoś Ci odpowie :D
a jak nie to można przeprowadzić konstruktywną rozmowę z samym sobą:D

(http://i52.photobucket.com/albums/g6/kinek81/super-Oklaski.gif)