PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => HP => Wątek zaczęty przez: Sebakrk w Marzec 15, 2009, 11:18:23
-
Witam wszystkich
od wtorku jestem posiadaczem hp 614c w trakcie użytkowania zauważyłem dość niepokojące zachowanie mojego hpka.
Ale zacznijmy od początku. Telefon kupiłem używany 6 miesięcy wgramy WM 6.1 build 20757.1.4.0
I z tego co zauważyłem gdy stan baterii pokazuje 55% i mniej telefon potrafi się wyłączyć ale tak jakby nie do końca bo moduł GSM działa to znaczy dioda miga i jak na niego dzwonie to sygnał jest ale telefon nie dzwoni. Jak uruchomię telefon z przycisku na klawiaturze to czasem telefon wstaje do zielonego ekranu WM 6.1 po czym znów czarny ekran i się wyłącza pomaga wyjęcie baterii.
Teraz nie wiem czy to wina baterii czy telefonu.
I drugie pytanie czy oryginalny VM 6.0 pl jet dużo wolniejszy od tego co mam, a może jest jakaś nowsza wersja 6.1 niż ta która mam.
Bo cały czas się zastanawiam czy nie zapodać oryginalnego hp 6.0.pl
pozdrawiam Seba
-
ja oryginalnym tego nie zauważyłem, sprawdź czy nie ma czegoś nowszego, bardziej dopracowanego
-
To nie sprawa ROMu. Znam osobę, u której ten problem występował na każdym ze wspomnianych.
Zresztą polecam lekturę:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=432337
Generalnie pozostaje serwis :(
-
No to sobie kupiłem sprzęt :( niech to
pozostaje wrzucić oryginalny 6.0 i wysłać na serwis :(
-
pewnie osoba która to sprzedawała wiedziała o problemie...
-
Hmm
Chciałbym wierzyć że tak nie było, choć trudno mi sobie to wyobrazić, nie ukrywam że moją czujność uśpiło to że osoba ta była użytkownikiem tego forum. Ale nie chce robić afery na razie, mam nadzieje że sprawa się wyjaśni
-
Mam tak samo jak opisałeś: włącza sie zielony ekran i zaraz po tym pada. U mnie pomaga podładowanie baterii. Na szczęście mam tak przy 19-22% a nie 55% . Ten 'mój' hp jedzie w najbliższym czasie do serwisu :|.
-
Mój leci jutro
zobaczymy ile to potrwa :]
-
Pocieszę Was, ja czekałem 4 dni i dostałem nowego. Serwis działa szybciutko
Pozdr
-
Dostałeś rzeczywiście nowego czy innego naprawianego ?
Bo wiem że z drukarkami HP tak robi
-
nie HP tak robi, tylko KAŻDA firma tak robi.
przynajmniej jeżeli chodzi o bebechy...
mam informację z pierwszej ręki ze stajni nokii i SE
pozdrawiam
K.
-
Nowy był, obudowa nówka sztuka folie itp oraz pudełko, :ok:
-
e to fajnie :)
-
Nowy był, obudowa nówka sztuka folie itp oraz pudełko, :ok:
tak, TO dają nowe, resztę już raczej nie...
pozdrawiam
-
to wiem bo klapkę i baterie kazali zostawić :D
-
Właśnie się dowiedziałem że hp do mnie jedzie, od momentu odbioru mam 7dni na odesłanie starego :)
jestem pod wrażeniem obsługi HP
-
Dostałem nowego HP-ka ale niestety znów się zresetował przy 45%
Wychodzi na to że nie jest to wina urządzenia :)
Zainwestuje w nową baterię
Czy ktoś może polecić baterię dobrej marki ?
pozdrawiam Seba
-
Żeby nie zakladać nowego tematu, dopisze się tutaj.
Dziś moja 614'ka pojechała do serwisu z niedziałającym ekranem dotykowym. Wszystko ładnie i pięknie, ale jest jeden szczegół, który mi się nie spodobał. Kiedy rozmawiałem z konsultantem z obsługi technicznej, powiedział, że przyjmuje palma na naprawę gwarancyjną i przełączył mnie do Pani, która wzięła odemnie dane w celu wysłania do mnie kuriera. Zapytałem więc tej Pani, jak mam przygotować paczkę do wysłania, a ta mi powiedziała, że mam wsadzić telefon bez baterii i klapki do pudełka i tyle. Nic nie pakować i niczym nie zawijać, bo Pan z UPS będzie miał firmowe opakowanie. Kurier przyjechał i zrobił wielkie oczy jak mu podałem pudelko i spytał, czemu nie zapakowane. Powiedziałem, że HP mnie tak poinstruowało i tyle. Dał mi świstek papieru, że sprzęt odemnie odebrał i poszedł. Obcy facet z telefonem za 1400. Podejrzewam, że już w windzie z ciekawości zajrzał do pudełka. Czy Wy też tak mieliście, czy zostaliście poinstruowani przez HP, że jednak trzeba zapakować?
Dostałem też numer zgłoszenia z HP i gdzie mogę sprawdzić stan naprawy, bo nigdzie nie moge tego na stronie znaleźć?
-
tak samo miałem pakowałem w ciągu 5 min bo gość się spieszył :)
UPS ma opakowania ale tylko na laptopy nie na PDA
Ja po prostu zadzwoniłem na infolinie podałem nr zgłoszenia który dostałem i stanowczo poprosiłem o adnotację że kurier nie miał opakowania zapakowałem we własnym zakresie i nie biorę odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas transportu.
-
Ja też oddałem do serwisu w sprawie baterii ale przez Vobis (tam był kupiony). Sprzedawca poinformował, że gdybym oddał oryginalne pudełko to bym już go nie otrzymał spowrotem tłumacząc to tym, iż firma HP tak po prostu robi... Najgorsze, że zależało mi na czasie i oddałem go w zwykłym worku wraz z ładowarką (powiedział, że Vobis go zapakuje we własne pudełko przed wysyłką). Klapkę z rysikiem też chcieli. Jestem ciekawy w jakim stanie wróci.
Dostałem też numer zgłoszenia z HP i gdzie mogę sprawdzić stan naprawy, bo nigdzie nie mogę tego na stronie znaleźć?
Ja też nie wiem gdzie to na stronie hp może być. Chyba zadzwonię do Vobisu w sprawie numeru zgłoszenia, powinni przecież mieć.
-
Ja też oddałem do serwisu w sprawie baterii ale przez Vobis (tam był kupiony). Sprzedawca poinformował, że gdybym oddał oryginalne pudełko to bym już go nie otrzymał spowrotem tłumacząc to tym, iż firma HP tak po prostu robi... Najgorsze, że zależało mi na czasie i oddałem go w zwykłym worku wraz z ładowarką (powiedział, że Vobis go zapakuje we własne pudełko przed wysyłką). Klapkę z rysikiem też chcieli. Jestem ciekawy w jakim stanie wróci.
Dostałem też numer zgłoszenia z HP i gdzie mogę sprawdzić stan naprawy, bo nigdzie nie mogę tego na stronie znaleźć?
Ten numer służy do identyfikacji podczas kontaktu telefonicznego
-
Jutro z rana zadzwonię do HP i spróbuję naświetlić im tą sprawę i będę oczekiwał wyjaśnienia jej. Wydaje mi się, że jest to niewybaczalne, żeby tak duża i poważna firma robiła takie głupoty. Tymbardziej, że kurier już w windzie mógł wyciągnąć telefon z pudełka i wysłać do HP puste pudełko. Jeżeli jeszcze ktoś miał podobny przypadek prosiłbym o opisanie go.
-
Nie martwiłbym się tym jeśli masz list przewozowy to jeśli przesyłka zginie płaci UPS są ubezpieczeni od takich sytuacji
-
Kolego Sebakrk, czy Twoją 614'ke też wysyłano do VENRAY w Holandi?? Dziś sprawdziłem na stronie UPS i jest możliwość monitorowania paczki i ku mojemu zdziwieniu okazało się, że paczka od wczoraj jest w właśnie w Holandi. Jednocześnie zmartwił mnie status "Zwrócono do nadawcy", ponieważ nie można było jej doręczyć. Coś mi się wydaje, że znowu mnie czeka telefon do HP :(
-
Do Holandii na 100% wysyłają
Zadzwoń na infolinie HP podaj nr zgłoszenia HP i zapytaj co z twoim telefonem
Powiedzą ci czy już został wysłany ew kiedy będzie
Mi wysłali w środę w czwartek miałem u siebie
-
Przyszła mi dziś moja 614'ka z serwisu. Nówka sztuka nie śmigana :P Oczywiście poszła w oryginalnym pudełku, a wrócila w jakimś zastępczym. Wy też tak mieliście?
-
Przyszła mi dziś moja 614'ka z serwisu. Nówka sztuka nie śmigana :P Oczywiście poszła w oryginalnym pudełku, a wrócila w jakimś zastępczym. Wy też tak mieliście?
pewnie w takim białym kartonie? troche mnie dziwi, że najpierw wysyłałeś ten sprzet, bo ja najpierw dostałem, potem odsyłałem.
-
Dokładnie, taki biały kartonik. Co do wysłania to tak mi niestety kazali :(
-
No to z kartonikami raczej standard, tylko ja zmieniłem kolejność przy wysyłaniu..
-
Dokładnie, taki biały kartonik. Co do wysłania to tak mi niestety kazali :(
zmienili politykę ostatnio, ponieważ strasznie mało wracało uszkodzonych, cóż polak potrafi :grin:
-
Problem okazał się bardziej prozaiczny niż początkowo sądziłem, Problemem okazała się wadliwa bateria
Po zakupie nowej wszystko jest ok rozładowuje się do 10% bardzo ładnie
-
Jak mi około dwa tygodnie temu przysłali z naprawy gwarancyjnej nową 614'kę było wszystko ok. W tej chwili identycznie jak u kolegi Sebakrk telefon się wiesza i wyłącza przy 55% baterii. Na modelu wysłanym do naprawy tego nie było i objawia sie to dopiero na tym nowym. W poniedziałek dzwonię do HP i powiem jak sprawa wygląda. Jeżeli to faktycznie problem baterii, to czy ktoś się orientuje, ile HP daje gwarancji na baterię??
-
Standardowo na baterię producenci dają pół roku, ale jak rozglądałem się za baterią u jednego z dystrybutorów przy baterii oryginalnej hp Litowo-Polimerowej było napisane 12 miesięcy
Niemniej jednak HP to dziwna firma, większość firm daje gwarancję 24 miesiące dla użytkownika prywatnego a HP na 614 daj rok twierdząc że to urządzenie biznesowe i koniec chcesz mieć dłuższą płać :(
Wiec niewątpliwie trzeba by to sprawdzić.
Mam prośbę jakbyś się dowiedział jak z tą baterią daj znać
pozdrawiam
-
Dzięki za info. Jutro zadzwonię i dam znać co i jak.
-
Dowiedziałem się gwarancja na baterię wynosi 12 miesięcy
właśnie leci do mnie nowa :)
-
Hehe ubiegłeś mnie. Dziś dzwoniłem i mam podobną sytuację jak Ty. Przy czym podczas rozmowy konsultant najpierw coś wymyślił o przesłaniu im spowrotem telefonu, jednakże po chwili postanowił wymienić mi tylko baterię. A czy Tobie kazali odsyłać im tą uszkodzoną??
-
Koleś z którym rozmawiałem zgłaszając usterkę powiedział że nie jest to konieczne, natomiast pani która zbierała dane do wysyłki powiedziała że jak dostane nową to mam odesłać starą, bajzel mają niesamowity :)
pozdrawiam
-
Aha. A mnie odrazu kazał odesłać baterię jak tylko dostanę nową. Czyli chyba ilu konsultantów to tyle różnych procedur :(
-
Aha. A mnie odrazu kazał odesłać baterię jak tylko dostanę nową. Czyli chyba ilu konsultantów to tyle różnych procedur :(
Dostałeś już baterie ?
Jeśli nie mam dla ciebie 2 wiadomości 1 złą drugą dobrą :).
Zła jest taka że dostałem informację że baterii nie dostaniemy aż co najmniej do czerwca :(
Dobra jest taka że jako rekompensatę przedłużają gwarancję na całe urządzenie o 3 miesiące
pozdrawiam
-
Sprawdź skrzynkę, bo Ci tam wcześniej pisałem właśnie o tym :) Tylko co mi po tym, że przedłużą gwarancję, skoro moja 614'ka leży na półce bo nie nadaje się do użytku, gdyż wyłącza się kiedy chce. Czekanie na baterię ponad 2 miesiące mi się wogóle nie uśmiecha i jutro zadzwonie do HP i niech wymyślą co z tym fantem zrobić wcześniej. To jest jakaś kpina, żeby reklamować telefon jako biznesowy, a potem nie mieć do niego części zamiennych. Zaczynam zmieniać zdanie o HP w tym momencie.
-
Sprawdziłem :)
Fakt faktem przegięcie, ja się tak nie uniosłem bo kupiłem sobie zamiennik wcześniej myśląc że nie mam gwarancji na baterię już.
ale tak się zastanawiam czy nie jest to podstawa do zwrotu kasy za telefon
tylko ja go kupiłem od osoby trzeciej wiec szanse są mniejsze
-
Właśnie nie wiem jak z tym jest. Ja kupowałem na http://www.notebooki.pl/ i właśnie się zastanawiam, czy zwrotu pieniedzy mam rządać od HP czy od sklepu. Może ktoś doradzić coś w tym temacie?
-
Jestem właśnie po dość burzliwej wymianie zdań z Panią z działu reklamacji HP i też podobnie jak koledzy Sebakrk i blu84 w przysłowiowej du..ie. Nie mają baterii na stanie i trzeba czekać do końca czerwca. Oczywiście ta sama śpiewka, że przedłużymy gwarancję i bla bla bla. Na pytania: z czego mam do tego czasu dzwonić, czy HP pokryje opłatę za 2 miesiące abonamentu telefonicznego, którego nie wykorzystam, bo nie mam z czego, czy mogą mi zapewnić telefon zastępczy konsultantka odpowiedziała, że nie mogą w tej sprawie nic zrobić. Kiedy poprosiłem o rozmowę z jakimś kierownikiem albo kimś innym oczywiście dostałem odpowiedź, że kierownik nie odbiera telefonów, na pytanie więc co w takim razie robi kierownik otrzymałem wyuczoną i opanowaną do perfekcji przez Panią konsultantkę odpowiedź : Nic nie możemy więcej w tej sprawie zrobić i mogę sobie napisać meila z reklamacją. Wydaje mi się, że będzie się trzeba przejść do Rzecznika Praw Konsumenta i przedyskutować z Nim, jakie w tej chwili mamy pole manewru. Dla jest śmieszną sytuacją sprzedawanie telefonu pod szyldem BIZNESOWY, a potem kazać użytkownikowi czekać ponad 60 dni na baterię. To po prostu kpina.
-
Dlatego nie lubię HP niby poważna firma ale jeśli chodzi o gwarancję zawszę są problemy
pomijam już fakt ze dają 12 miesięcy na urządzenia dla użytkownika prywatnego, co chyba też nie jest do końca zgodne z jakimiś tam przepisami UE
-
kurcze, przechodziłem to samo, wiec dzisiaj wole trzymać 614 w ładowarce nawet jak jest w połowie naładowane. Niestety HP nie traktuje dobrze klientów w Polsce, muszę to z przykrością potwierdzić. A szkoda, bo urządzenia są naprawdę fajne...
-
Najgorsze jest to, że jeszcze wczoraj chciałem żądać zwrotu pieniędzy, jednakże pojawily se 2 problemy:
1. W tej chwili jest to jedyny palmtop, który odpowiada mi stylistycznie;
2. Gdy ja go kupowałem, płaciłem za niego 1350zł, w tej chwili najtańsza oferta na skąpcu wynosi 1770zł, więc nawet jak oddadzą kasę to i tak bym kupił pewnie takiego samego, przy czym musiałbym jeszcze dopłacić 400zł :(
PS. Mam prośbę. Czy ktoś kto ma 614'kę mógłby dla mnie sprawdzić jedną rzecz?? Czy też tak macie, że gdy wyjmiecie baterię i podepniecie 614'kę do prądu i włączycie, to nie wykrywa Wam karty SIM?
-
Najgorsze jest to, że jeszcze wczoraj chciałem żądać zwrotu pieniędzy, jednakże pojawily se 2 problemy:
1. W tej chwili jest to jedyny palmtop, który odpowiada mi stylistycznie;
2. Gdy ja go kupowałem, płaciłem za niego 1350zł, w tej chwili najtańsza oferta na skąpcu wynosi 1770zł, więc nawet jak oddadzą kasę to i tak bym kupił pewnie takiego samego, przy czym musiałbym jeszcze dopłacić 400zł :(
PS. Mam prośbę. Czy ktoś kto ma 614'kę mógłby dla mnie sprawdzić jedną rzecz?? Czy też tak macie, że gdy wyjmiecie baterię i podepniecie 614'kę do prądu i włączycie, to nie wykrywa Wam karty SIM?
że bez baterii ?
to mi się w ogóle nie uruchamia świeci dioda na czerwono i zielono
-
Zenada, oni bez łaski powinni przedłużyć okres gwarancji o CONAJMNIEJ 3 m-ce a nie o 3 m-ce,. Co mi z przedłużenia gw. jak i tak przez 3-mce nie będę mógł używać pocketa (do serwisu wysłany 1 kwietnia, obecnie wszystko jest do odbioru prócz baterii) ??? Głupota i debilizm, ja nie jestem w stanie pojąć jak oni (HP) mogą nie mieć zamiennych baterii na stanie? Może ktoś mnie oświeci co może być przyczyną? Może tylko ipaq'i są w taki a nie inny sposób traktowane w tej pożal się Boże firmie?
Wpiszcie sobie w google : reklamacja hp i zobaczycie jak ludzie opisują ich na forach internetowych. Gdybym wiedział, że takie będą problemy to bym z kręgu moich zainteresowań przed zakupem wykreślił HP. Jak kupowałem 5 m-cy temu to nie było takich problemów.
W/g mnie kupowanie jakiejkolwiek rzeczy bez serwisu na miejscu (czyt. w Polsce) jest błędem. Człowiek uczy się na błędach.
-
Najgorsze jest to, że jeszcze wczoraj chciałem żądać zwrotu pieniędzy, jednakże pojawily se 2 problemy:
1. W tej chwili jest to jedyny palmtop, który odpowiada mi stylistycznie;
2. Gdy ja go kupowałem, płaciłem za niego 1350zł, w tej chwili najtańsza oferta na skąpcu wynosi 1770zł, więc nawet jak oddadzą kasę to i tak bym kupił pewnie takiego samego, przy czym musiałbym jeszcze dopłacić 400zł :(
PS. Mam prośbę. Czy ktoś kto ma 614'kę mógłby dla mnie sprawdzić jedną rzecz?? Czy też tak macie, że gdy wyjmiecie baterię i podepniecie 614'kę do prądu i włączycie, to nie wykrywa Wam karty SIM?
że bez baterii ?
to mi się w ogóle nie uruchamia świeci dioda na czerwono i zielono
Pewnie próbujesz włączać podpiętego do USB? U mnie tak też nie działa i dopiero jak podpinam tą dołączoną do 614'ki wtyczką do prądu to się włącza, tylko nie wykrywa karty SIM.
-
oj to w domu dopiero sprawdzę
-
Ok dzięki wielkie za zainteresowanie :)
Pozdrawiam
-
Zenada, oni bez łaski powinni przedłużyć okres gwarancji o CONAJMNIEJ 3 m-ce a nie o 3 m-ce,. Co mi z przedłużenia gw. jak i tak przez 3-mce nie będę mógł używać pocketa (do serwisu wysłany 1 kwietnia, obecnie wszystko jest do odbioru prócz baterii) ??? Głupota i debilizm, ja nie jestem w stanie pojąć jak oni (HP) mogą nie mieć zamiennych baterii na stanie? Może ktoś mnie oświeci co może być przyczyną? Może tylko ipaq'i są w taki a nie inny sposób traktowane w tej pożal się Boże firmie?
Wpiszcie sobie w google : reklamacja hp i zobaczycie jak ludzie opisują ich na forach internetowych. Gdybym wiedział, że takie będą problemy to bym z kręgu moich zainteresowań przed zakupem wykreślił HP. Jak kupowałem 5 m-cy temu to nie było takich problemów.
W/g mnie kupowanie jakiejkolwiek rzeczy bez serwisu na miejscu (czyt. w Polsce) jest błędem. Człowiek uczy się na błędach.
Tutaj się do końca nie zgodzę, Jest taka firma ACER która jak miała serwis w Polsce to sprzęt trzymali po 4 tygodnie i więcej bo nie miel części
Jak przenieśli serwis do Brna naprawa trwa 3 dni z transportem
Nie zmienia to faktu że sytuacja z bateriami jest niedopuszczalna
-
A więc Panowie jest pewien powiew optymizmu w Naszej sprawie. W odpowiedzi na mojego meila z reklamacją zadzwoniła do mnie w tej chwili konsultantka z HP z informacją, że problem z bateriami jest ogólnoświatowy i nie jest w stanie mi wyjaśnić dlaczego sie tak dzieje, natomiast rozwiązanie problemu znaleźli takie, że mam sobie kupić sam baterię (oryginalną HP) i wysłać im faksem rachunek i oni mi zwrócą kasę. Ktoś wię, gdzie na dzień dzisiajszy można kupić taką oryginalną baterię? :)
-
Nareszcie dobre wieści, a z głównej strony HP nie można? Jest jeszcze np. tutaj :
http://www.palmtopy.pl/Akcesoria/Akumulatory/1491-Akumulator_HP_iPAQ_614_-_1590_mAh.html
-
Na głównej stronie HP pisze, że dostepność 2-3 tygodnie. Właśnie w tej chwili zakładam konto na palmtopy.pl i stamtąd będę zamawiał. Mam tylko nadzieję, że jak już zamówię to się HP na mnie nie wypnie, bo cena tej baterii jest powalająca.
-
oby się nie wycofali
bo cena masakrująca jest :(
w palmtopy.pl kupowałem sklep jest naprawdę ok tyle tylko ze ja odbierałem osobiście, więc co do wysyłki nie mam doświadczeń
-
W sumie cena baterii 10 zł droższa jak na stronie HP, notabene na której jak wczoraj patrzyłem to dostępność była 2-3 tygodnie, a dziś już jest 3 dni robocze :shock: Wysyłka DHL'em 15zł. Sebakrk a ta bateria jest napewno oryginalna?? Nie jest to jakaś podróba albo zamiennik?
-
Nooo jak ja patrzyłem notabene tez wczoraj ale wieczorem to trzeba było czekać 2-3 dni :). Lepiej zamawiać z oryginalnego sklepu. CaSsper wysyłałeś jakieś skany fakury ? czy tylko pismo napisałeś ?
-
Właśnie wysłałem Ci meila co i jak napisałem. Zadzwoniłem też do palmtopy.pl i powiedziałem o co chodzi i koleś mi powiedział że da sobie rękę uciąć, że mają na stanie oryginalne baterie, gdyż są oficjalnym partnerem firmy HP. Już baterię zamówiłem i w poniedziałek ma być u mnie.
-
przepraszam, może to głupie pytanie, ale jak zgłosić swój produkt do serwisu HP?
nie jestem w stanie tego znaleźć na ich stronie.
potwierdziłem ważność gwarancji, ale zgłoszenia są tylko dla firm :-/
może ktoś pomóc :-)
-
W formie przez internet nie mam pojęcia, bo z tego co wyczytałem to jest tylko możliwość wysłania jakiegoś formularza zgłoszeniowego ale tylko po angielsku. Dlatego proponowałbym Ci zadzwonienie pod numer (22) 5 666 000. Tam Ci automat powie, że rozmowa może być nagrywana bla bla bla, potem każe Ci wybrać 1 albo 2 w zależności z jakim sprzętem dzwonisz (tam Ci wszystko powie) i potem zostaniesz przełączony do konsultanta, któremu mówisz co się stało i on połączy Cię z odpowiednią osobą, która wypisze zlecenie. Przygotuj sobie odrazu numer seryjny urządzenia bo napewno Cię będą o to pytać.
-
Witam
Panowie baterie od 614 - ek zostaly poprostu wycofane poniewaz sa wadliwe - pracuje w punkcie przyjec HP i wiem to z pewnego zrodla jesli chcecie kupic nowe baterie prosze bardzo ( prawdopodobnie u dystrybutorow znajduja sie jeszcze jakies "zapasy") ale moze sie okazac ze sa ze starej partii i wada moze w nich takze sie znajdowac ...
..pozdrawiam
-
Hehe nie mogłeś tego 2 godziny temu napisać :P Tak czy siak zawsze jest na baterię gwarancja i jeśli znowu zacznie sprawiać problemy się odeśle i dostanie się z nowej partii :) :ok:
-
Sorki
Ale dopiero dzis sie natkknolem na ten temat - tez wiele urzadzen z tej serii przeszlo przez moje rece i serwis centralny przeslal nam info na temat wlasnie tego problemu wystepujacego z tymi urzadzeniami :ohreally:
-
Nie no luzik, nie mam żalu :) Zartowałem sobie. Swoją drogą promowac sprzęt jako linię biznesową i zaliczyć taka wtopę z bateriami to niezła lipa. Pewnie i tak wszystko zwalą na kryzys :P
-
...Jak pewne wiesz HP projektuje natomiast kto inny produkuje tak bylo jest i bedzie :P wiec wine zgonic mozna na kogokolwiek .... zreszta teraz wszystko jest "na chwile" ale to juz inna sprawa
-
A no niestety masz rację z tym na chwilę :( Dopóki nie kupiłem telewizora LCD miałem chyba z 10'cio albo i więcej letni telewizor Philipsa z "dupą" i przez cały ten czas jedyna rzecz, która się zepsuła to był pilot (nie działał guzik od przyciszania i przeskakiwania na wyższy program). A teraz... Szkoda słów. No nic nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem bo to nie czas i miejsce.
Żeby nie robic offtopicu czy do kogoś konsultant z HP dzwonił i zaproponował zwrot kasy za zakupioną samemu baterię??
PS. Sebakrk jakbyś mógł sprawdzić to o co wcześniej prosiłem z tym wykrywaniem karty SIM bez baterii :)
-
jako takiego zwrotu to raczej nie ma chyba ze zwrocisz go do miejsca zakaupu .... natomiast jesli by sie bateria okazala uszkodzona toniestety czeka cie RMA w HP i oczywiscie wymiana baterii ....
ps. mozesz miec problem ze zgloszeniem samej baterii jako odrebnego zakupu - reklamacja moze trwac dluzej poniewaz prawdopodobnie na ten towar "konsumencki" nie nadadza ci RMA (numeru) co totalnie spowolni proces reklamacyjny do nawet 28dni ...
-
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=128147.msg973801#msg973801 (http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=128147.msg973801#msg973801) tutaj jest mój post sprzed kilku godzin na ten temat. Rano zadzwonilem do HP i kazano mi napisać meila z reklamacja i kilka godzin temu zadzwoniła konsultantka z informacją, że mam sam kupic baterię, a HP zwróci mi kasę. Podejrzewam, że jest coraz więcej rozwścieczonych klientów w podobnej sytuacji i HP próbuje jakoś wyjść z twarzą. Ale to tylko moje przypuszczenia. Swoją drogą sami sobie szkodzą, bo gdyby mi podczas rozmowy powiedziała konsultantka, że powodem braku baterii jest ich wada fabryczna, to siedziałbym cicho i czekałbym do lipca na baterię. A tak to niepotrzebne nerwy, podniesiony ton i teo typu rzeczy :(
-
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=128147.msg973801#msg973801 (http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=128147.msg973801#msg973801) tutaj jest mój post sprzed kilku godzin na ten temat. Rano zadzwonilem do HP i kazano mi napisać meila z reklamacja i kilka godzin temu zadzwoniła konsultantka z informacją, że mam sam kupic baterię, a HP zwróci mi kasę. Podejrzewam, że jest coraz więcej rozwścieczonych klientów w podobnej sytuacji i HP próbuje jakoś wyjść z twarzą. Ale to tylko moje przypuszczenia. Swoją drogą sami sobie szkodzą, bo gdyby mi podczas rozmowy powiedziała konsultantka, że powodem braku baterii jest ich wada fabryczna, to siedziałbym cicho i czekałbym do lipca na baterię. A tak to niepotrzebne nerwy, podniesiony ton i teo typu rzeczy :(
Sprawdziłem :)
Generalnie wygląda to tak HP-ek się nie uruchamia, tzn pojawia się niebieskie logo hp WM się nie uruchamia miga dioda na zielono-pomarańczowa
pozdrawiam
-
Dzięki za sprawdzenie. U mnie się uruchamia, nawet Automapa działa ale nie wykrywa karty SIM. No nic, w poniedziałek dojdzie do mnie bateria i zobaczymy jak to będzie wszystko działać. Pozdrawiam i życzę miłego długiego weekendu :)
-
CaSspeR , bateria już doszła?
-
Dzisiaj po 12 już miałem :) Jutro będę uruchamiał procedurę odzyskania kasy. Jeżeli zamawiałeś w palmtopy.pl to nie musisz sie martwić o oryginalność baterii, bo wszystko jest OK :)
-
Właśnie na dniach będę zamawiał, dzięki, gdybyś mógł to daj znać jak z tym odzyskiwaniem pieniędzy, pzdr. :D
-
Panowie a ja mam taki problem.. na 2 softa(6.1 i 6.5) przy roznych stanach bateri (od 70 do 30%) telefon zachowuje sie mianowicie tak: mam wlaczony odtwarzacz mp3 + sluchawki na bluetooth+mobile gadu + przegladam www.. powiedzmy a skyfire lub na ie... po 4 - 5 minutach takiego dziala tel padapoprostu wylacza sie.. tak dzieje sie coraz czesciej generalnie uzywam roznych aplikacji do muzyki i roznych aplikacji do przegladania netu i nic :( na wm6.1 to samo co i na wm6.5) czy to tez wada pod serwis ?
-
gdyby to było przy 30% aku to jeszce by przeszło, ale przy 70%... to już nie wygląda najlepiej. Czy świeżo po HR też tak masz?
-
tak tak.. najpierw swiezo po hr na 6.1 a pozniej na 6.5 probowalem . d..pa;/ pewnie czeka mnie tez walka z bateria ;/ generalnie ten telefon zaczyna sie juz wylaczac kiedy chce ;/ a bateria wytrzymuje mniej niz 12 h
-
no to na gwarancje z nim
-
Już mnie ten HP irytuje na maksa. Niedługo chyba zacznę kupować cokolwiek nie na podstawie parametrów urządzenia ale na podstawie jakości serwisu. Ucieszyłem sie jak Nam HP poszło na rękę i kazalo zamówić samemu baterie. Kasa miała być szybciutko przelana na Nasze konta i koniec bajki. Jednak okazuje się, że ta bajka ma dopisywane cały czas nowe rozdziały. Najpierw miało być, że kupię baterię, wyślę im rachunek i mam kasę na koncie. Teraz się okazało, że tak: miałem wysłać rachunek w postaci skanu albo faksu do serwisu we Francji (tak mnie poinformowała konsultantka), jednak doszliśmy do porozumienia, że mogę też wysłać na meila dobrej jakości zdjęcie, na którym będzie wszystko widoczne. Tak też zrobiłem. Wczoraj jednak konsultantka zadzwoniła, że mam jednak wysłać rachunek oryginalny listem poleconym do Warszawy, tam sporządzą jakąś umowę i mi ją odeślą, ja ją podpiszę i odeślę im, a oni do 30 dni wyślą mi kasę. Czy naprawdę potrzeba aż takiej biurokracji dla odesłania mi 169zł ? Przecież to jest paranoja. 15zł za kuriera od baterii mi nie zwrócą, wczoraj za polecony zapłacilem 3,80zł, teraz będę musiał im odesłać umowę, czyli kolejne 3,80zł, do tego doliczyć koszty rozmów telefonicznych przy zgłaszaniu usterek... Niedługo sie okaże, że mogłem sobie po cichu samemu kupić baterię i by mnie taniej wyszło...
-
Czyli dobrze że sobie kupiłem zamiennik jednak :)
A możesz powiedzieć do ilu % ci się teraz rozładowuje bateria zanim padnie ?
-
Kilka dni temu zapomniałem wieczorem naładować i na drugi dzień jak wróciłem do domu to miałem 4% i jeszcze się nie wyłączył, tak więc wygląda, że jest ok. Przynajmniej narazie.
-
no ja wlasnie jestem po telefonie do hp:> co sie okazalo... sami na wejsciu zaproponowali mi wymiane na nowy ... to jest ok.. gdy zaczalem stekac na baterie .. pan stwierdzil ze jak przysla mi nowego to wtedy mam sprawdzic jak faktycznie wyglada problem z bateria i dopiero wtedy z tym walczyc .. a i co zabawne... koles ktory spisywal moje dane zaznaczyl mi zebym nie pakowal go w roginalne pudelko tylko w jakiestam :P bo moze do mnie moje wlasne nie wrocic.. no wiec ok... jutro czekam na kuriera:) i zobaczymy jak to bedzie:)
-
Widzisz, mnie niestety nie poinformowali o tym i niestety starciłem oryginalne pudełko.
-
Właśnie dostałem baterię, czyżby koniec problemu ?
-
A ja czekam na zwrot pieniędzy dalej za tą baterię, którą mi kazali kupić. A ta bateria, którą dostałeś różni się od tej, którą miałeś wcześniej? Chodzi mi o to, czy przysłali Ci już z nowej partii poprawionych baterii, czy jeszcze ze starych zapasów??
-
Generalnie żadnych większych różnic nie zauważyłem , bateria mam datę produkcji 20.01.2009 i z tyłu ma sticker Replace with HP Spare SPS P/N: 461407-001
Więc wychodzi na to że to stara seria
A i wysłali mi pocztą, a nie kurierem
-
Panowie to jest jakiś dramat z tą baterią w HP-eku
Dostałem baterię nową przedwczoraj, wczoraj naładowałem ją na maksa (fakt nie ładowarką tylko przez usb), odłączyłem od zasilania o godzinie 15 wykonałem może 3 telefony nie używałem GPS-u wifi i bluetooth wyłączone. sprawdzałem ok godziny 22 stan naładowania był ok 70% więc całkiem przyzwoicie. Rano o godzinie 7 20 chce sprawdzić jak tam stan baterii wciskam przycisk power a tu niebieski ekran i telefonik próbuje się uruchomić czyli standardowo bateria rozładowana, myślę sobie nic to może podładuję ładowarką sieciową bo przez usb to takie trochę nie pełne ładowanie wsadziłem do ładowarki na 3 godziny niby się naładował wysłałem smsa pogadałem trochę przez telefon i zostawiłem telefon.
Po 20 minutach chciałem zadzwonić i nie mogę uruchomić telefonu, wciskanie klawisza power nic nie daje musiałem wyciągnąć baterię, stan naładowania baterii 93%.
Na nieoryginalnej baterii takie rzeczy się nie dzieją, więc wygląda na to że albo coś jest nie tak z tymi bateriami, albo może dostałem jakąś inną używkę którą ktoś odesłał wcześniej.
Fakt jest taki że jestem trochę zmęczony przepychankami z HP i w zasadzie nie wiem co zrobić czy walczyć dalej czy odpuścić i dać sobie spokój i poszukać jakiegoś bardziej stabilnego urządzenia
Pozdrawiam
-
no to ja juz sie obje w takim razie o siebie tez kolego... ps pytanie.. gdzie moge sprawdzic jak daleko zaszla procedura mojego zgloszenia serwisowego..? tzn konkretnieczy urzadzenie juz dotarlo itp(po numerze zgloszenia) ?
-
Możesz zadzwonić do HP i podać im numer zgłoszenia i powinni Ci powiedzieć co się teraz dzieje w Twojej sprawie. Możesz też wejść na http://www.dhl.com.pl/publish/pl/pl.high.html i tam wpisać numer listu przewozowego (masz go na tej kartce, którą zostawił Ci kurier) i zobaczyć czy dotarła już do Venrey.
-
tia tyle ze moja paczka zostala wyslana ups'em
:PP
-
Ano fakt. Pomyliły mi się firmy kurierskie :) Faktycznie HP wysyła UPS'em. A więc http://www.ups.com/content/pl/pl/index.jsx i tam ten nr. listu przewozowego wklep i będzie OK :)
-
spoko juz sobie pordzilem :P.. :) dziekowa w kazdym razie ;P
-
oddali mi nowe urzadzenie......... ktore w czasie 3 h uzytkowania wylaczylo sie 3 razy.. ja pier.......
-
Czyli bateria do wymiany
-
tia tyle ze teraz to chodzi o wiele gorzej niz przdtem;/
-
Też mnie to zaczyna męczyć i niestety zaczynam patrzeć w stronę samsunga I780 :(
-
ogolem... nowy telefon wiesza sie... wifi dziala jak chce... gps tez... zaden soft z serii 6.1 nie dziala poprawnie... dziwne ze na poprzednim wyszystko bylo ok... sam nie wiem co o tym myslec... a tak offtop..: mozna gdzies znalezc nakladke touch Flo do htc odzielnie( chodzi mi o to zeby miec tak jak w sofcie sergius'a bo niestesty jego soft w zadnej wersji mi nie smiga ...a szkoda..)
-
Na XDA znajdziesz takie nakładki, tylko, że w porównaniu z tymi, które wrzuca sergiorus do Romu będą o wiele wolniej i mniej stabilnie działać. Próbowałeś przy wgrywaniu tej metody z podpiętym zasilaniem przy restarcie po wgraniu romu?? U mnie żaden inny sposób niedziałał, a spróbowałem tak i jestem teraz szczęśliwym posiadaczem wersji 0.6 :)
-
Generalnie żadnych większych różnic nie zauważyłem , bateria mam datę produkcji 20.01.2009 i z tyłu ma sticker Replace with HP Spare SPS P/N: 461407-001
Też dostałem ( kupiłem ze strony HP) aku z tą datą produkcji , ale oczywiście innym numerem P/N i narazie po tygodniu użytkowania nie stwierdziłem żadnych złych oznak samoistnego wyłączenia się Hp'eka. Oby tak do końca.... . W tym całym zamieszaniu nie chodzi chyba o starą czy nową serię ponieważ najpierw reklamowałem w Vobisie i oni zajmowali się całym przedsięwzięciem. Później powiedziano mi aby reklamował w HP ( miałem wysłać osobiście pismo reklamujące aku), wysłałem, zakupiłem nowy akumulator, po czym dzwonili do mojej dziewczyny z Vobisu ,że przysłali nowy sprawny akumulator...hmm , ok, i tak go bym nie odebrał ponieważ wcześniej zamówiłem ze strony HP. Z ciekawości pojechałem do sklepu aby sprawdzić datę produkcji i o dziwo widniała ta sama data co na starej wadliwej - 2008-05-08 ... czy był to nowy aku czy stary, tego sie nie dowiemy :) .
-
Witam, przepraszam za odgrzebywanie tak starego wątku ale interesuje mnie jego rozwiązanie a mianowicie czy w czerwcu 2009(tak jak twierdziło HP) wyszła nowa seria baterii do 614tek? I czy to coś poprawiło w sprawie szybko padających i samoczynni wyłączających się 614tek...?
Interesuje mnie to ponieważ jestem w trakcie kupowania właśnie tego pda i zastanawiam się co mnie czeka podczas jego użytkowania, bo po przeczytaniu tego tematu jestem mniej entuzjastycznie nastawiony :S
-
Witam
Czy się poprawiło nie wiem, ale z perspektywy czasu (nie mam już dawno 614c) mogę napisać jedno był to sprzęt dla mnie bardzo "męczący" i nie stabilny.
Miałem w sumie 2 egzemplarze w tym 1 fabrycznie nowy.
problem baterii rozwiązała w zasadzie wymiana na nie oryginalną a potem sprzedałem bo nie wytrzymałem :D
Ja nie polecam, porównując np. do I780 to HP tragedia
pozdrawiam