PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => HP => Wątek zaczęty przez: SLY PROJEKT w Listopad 07, 2005, 20:18:28
-
Witam!!
Mam problem, zakupiłem 6515 w promocji Vobisu i nie było by w tym nic przykrego, gdyby nie dzisiejsze nagłe zamilknięcie palma. Sprawa wygląda następująco: urządzenie dzwoni jeśli dzwonię nań z innego telefonu, odbieram rozmowę i martwa cisza, ja nic nie słyszę i nikt z drugiej strony mnie nie słyszy. Działa tylko i wyłącznie na słuchawkach jakie dostałem z urządzeniem. Dodam jeszcze, że nie działają wogóle same dzieki Ipaqa, ani klawiaturowe, ani powiadomienia, efekt jakby padł głośnik, a z drugiej dzwoni odzywa sie gdy przychodzi połaczenie (czy możliwe jest że to urządznie ma 2q niezależne głośniki???). Wszystkie w/w dzięki są słyszalne po podłączeniu słuchawek. Czy ktoś może ma jakiś pomysł. Nie widzi mi sie oddanie go do serwisu, bo wogóle sprawa jest paradoksalna, a tu przestrzegam przed pochopnym zakupem w takie "wspaniałej" promocji!!! Wyobraźcie sobie że urządzenie Wam padnie i tak: Polkomtel nie serwisuje urządzenia, odsyła do Vobisu, ten umywa ręce i odsyła do HP, ten z koleji ma 3 tygodnie na naprawę, bądź dłużej jeśli trzeba sprowadzić część. Wszystko ok, tylko zgadnijcie kto płaci spory abonament za internet i połaczenia - NIE MAJĄC ŻADNEGO URZĄDZENIA NA CZAS NAPRAWY!!! No właśnie - szczęśliwy posiadacz HP 6515, z kartą SIM w kieszeni.........proszę o pomoc , jeśłi macie jakiś pomysł na to milczenie (profile użytkownika sprawdziłem, tam jest ok!)
Pozdrawiam Sylwek
-
Sprobuj zrobic backup, a nastepnie twardy reset. Jesli po tym nadal PDA nie bedzie poprawnie funkcjonowal to nie pozostaje nic jak oddanie go do serwisu.
-
Hm.....ok backup moge machnąc na SD, ale powiedz mi jeszcze jak zrobić twardy reset, nie wspominając o czekaniu aż bateria się sama w tym ustrojstwie rozładuje sie na amen....... (dzieki za radę, mam nadzieję ze to cholerstwo ruszy)
-
Przytrzymaj przycisk POWER i zrob reset rysikiem.
-
dzieki za info....zrobiłem......no i czeka mnie serwis HP i mała wojenka, oh juz żałuję że sie skusiłem znowu na HP.
-
Dokladnie to samo dzieje sie z moim 6515. Juz dwa razy zdarzylo sie cos podobnego. Radzilem sobie po prostu "chamsko" wyciagajac baterie, jak kiedys w laptopach. Ups, czyzby ten Ipaq nie byl najlepszej jakosci?
-
Mam tego ipaqa od tygodnia. Na razie sprawuje się wyśmienicie. Nie miałem takich problemów o ktorych piszecie. I mam nadzieję że nadal tak pozostanie.
-
kurde, a na długo wyciągałeś te baterie, może u mnie poskutkuje, ale ile mam czekac?????????
-
Jesli ma to cos dac to wystarczy ja wyciagnac na sekunde.
-
Gwarantem jest SPRZEDAWCA tzn Vobis a nie HP i to on odpowiada za wszystko. Polecam wizytę w biurze rzecznika praw konsumenta. On wyjaśni jakie pismo należy zostawić u sprzedawcy i na jakie ustawy się powołać. Z tego co mi wiadomo jeżeli towar nie będzie naprawiony po 14 dniach sprzedawca musi wydać nowy (zresztą już piwrwsza awaria upoważnie do ŻĄDANIA wymiany na nowy lub zwrotu pieniędzy). W ten sposób zakończyły się boje z firmą Ariston (uszkodzona lodówka) Serwis olewał mnię przez miesiąc a po wizycie u sprzedawcy wypełnieniu dokumentów następnego dnia zapadła decyzja o wymianie na nową.
-
Miałem ten sam problem z tym modelem HP, co kolega sly projekt.
Trzymali mi go w serwisie HP w Warszawie - 29 dni! i po mojej interwencji pisemnej dopiero raczyli łaskawie oddać, a to nie pierwsza ich wpadka z terminem naprawy w moim przypadku.
Wymienili płytę główną, i do tego czasu strasznie często się wiesza.