Nie kupujcie HP6515 w Vobisie!!!!

  • 0 Odpowiedzi
  • 1877 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nie kupujcie HP6515 w Vobisie!!!!
« dnia: Listopad 08, 2005, 14:16:14 »
Ja to zrobiłem, swój problem opisałęm tu: http://www.pdaclub.pl/forum/posty.php?temat_id=24354
i zgadnijcie....... tak tak, ani Vobis, ani HP Polska który poinformował mnie, że faktycznie padł jakiś rozdzielacz dźwięku pomięczy gniazdem słuchawkowym, a głośnikiem wbudowanym w urzadzenie, a że tych urządzeń się w Polsce nei naprawa, to wyślą do Holandii. Powinni się uporać w 14 dni roboczych - usłyszałem. Fajnie, tylko Vobis stwierdził, że on tylko sprzedaje, Plus stwierdził, że ich karta działa, HP że urządzeń zastępczych nie zapewnia, bo nie czuje się zobowiązany. Super, więc zafundowałem sobie kartę SIM (z mozliwością nieograniczonego "buszowania" po internecie) którą będę sobie nosił w kieszeni, a to że prowadzę firmę i zmieniłem cholerny numer telefonu, o którym musiałem poinformować urzedy (w tym skabowy), ZUS, kliencie itd. i nikt sie na moją "gołą" karte w kieszenie przez dwa tygodnie nie dodzwoni (jeśli dwa tygodnie??? :)) to już mo zasrany interes. Ba , żebym jeszcze pamiętał, że mam płacić abonament (300zł) bo mi odsetki naliczą!!!!!! I to jest właśnie "PROMOCJA" składająca sie z 3 partnerów tj. Vobis & Plus & HP Polska. Z tym że polega ona tylko na tym żeby jak najszybciej sprzedać produkt i zainkasować kase, a potem - szanowny KLIENCIE kupiłeś - to się martw. Najśmieszniej brzmią w słuchawce przedstawiciele biura obsługi klienta poszczególnych "PARTNERÓW" jak do nich dzwonię - każdy odsyła mnie do nstapnego partnera z tym problem i tak w kółko , mogę sobie dzownić, ale żaden z nich nie jest oczywiście do niczego zobowiązany. Więc pamiętajcie - nie liczcie na nic więcej, oprócz ew. uśmiechu sprzedawcy w momencie wystawiania wam faktury sprzedaży i przyjmowania pieniędzy......... reszta to już Wasz ból głowy, zmarnowany czas i pieniądze......ot i Polska właśnie :(