Konfiguracja wi-fi iPAQ 614C

• 9 Odpowiedzi
  • 1670 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline TomaszSG

• 9
  • Sprzęt: HP iPAQ 614C
Konfiguracja wi-fi iPAQ 614C
« dnia: Sierpień 11, 2008, 21:24:46 »
Witam
Od paru dni używam owego palmtopa i jako że jest to moje pierwsze takie urządzenie  nie znam się za bardzo.
Także proszę o wyrozumiałość. A wracając do tematu chce się połączyć z internetem w domu mam router. Wykrywa sygnał łączy się, ale jak wpisuje adres jakiejś strony to wyskakuje komunikat żeby sprawdzić poprawność adresu i spróbować ponownie. Pewnie trzeba jakiś skonfigurować ustawienia, tylko że nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić. Będę wdzięczny za wszystkie informacje.

Pozdrawiam

*

Offline apollo78

• *
  • 64
  • Sprzęt: Modecom  MX2
Odp: Konfiguracja wi-fi iPAQ 614C
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 11, 2008, 21:50:22 »
Witam,

Najlepiej skorzystać z oprogramowania dołączonego do Ipaq'a (HP Ipaq Setup Assistant) - jest tam opcja Wifi i cała masa parametrów do ustawienia jak np. rodzaj zabezpieczeń czyli WEP, WPA w tym hasło rodzaj szyfrowania itp - wszystko aby móc się połączyć z routerkiem, więc przepisz sobie ustawienia... Podłączyć 614 przez active sync'a i wysłać do niego wcześniej przygotowane dane.
Na samym Ipaq'u nie musisz już nic robić no może poza przypisaniem do niego jakiegoś konkretnego IP o ile nie korzystasz z automatycznego nadawania IP.
Jeśli musisz ustawić jakiś stały IP (bo dbasz o swoją domową sieć) to wchodzisz do Wireless manager i dalej wifi settings (pod menu) - >network adapters i edit.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 11, 2008, 21:58:17 wysłana przez apollo78 »
-----------------
Modecom  MX2 ver. Sirf V
AM 6.10e

*

Offline d@r

• *
  • 88
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 12, 2008, 00:17:35 »
I default gateway i dns'y (a tego chyba brakuje) i ... to wszystko :)) Ale moze jednak lepiej poczytac instrukcje i dac wszystko via dhcp?
Pozdrawiam, Darek

*

Offline apollo78

• *
  • 64