iPAQ HP6515 a automapa 5

• 22 Odpowiedzi
  • 5809 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

iPAQ HP6515 a automapa 5
« dnia: Lipiec 09, 2008, 23:46:42 »
Witam

Na wstępie chciałem zaznaczyć że nie znam się na PDA i mój opis może być bardzo dziwny dla znawców tematu, ale postaram się jasno określić swój problem. Nie wiem czy w dobrym miejscu umieściłem ten temat.

A więc przechodzę do problemu

Mam HP iPAQ hw6515 wgrałem na niego automape 5 (fix) .Gdy Włączę AM( < czytaj automape) chodzi dobrze wyszukuje sygnał GPS. Problem pojawia się gry wyznaczę trasę i poruszam się czy to pieszo czy to samochodem czasami nawet jak stoję w miejscu iPAQ zawiesza się ( jak tak to można nazwać). To zawieszanie się objawia się wyłączeniem się podświetlania wyświetlacza i brak reakcji na polecenia czy to klawiatury czy rysika , ale poda kątem jest widoczne (chodź słabo ) ostatni "obraz".Aby uruchomić iPAQ wciskam przycisk w prawym górny rogu i iPAQ włącza się od nowa jak gdyby nigdy nic.

Czy ktoś może wie jak rozwiązać ten problem ??

PS. Tak jak pisałem wyżej
nie znam się na PDA
  a więc proszę łopatologicznie pisać :P żebym skumał o co chodzi :)

Pozdrawiam

*

Offline tomaszkap

• 8932
  • Mój avatar to Sawyer
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A52 5G
Odp: iPAQ HP6515 a automapa 5
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 10, 2008, 06:55:50 »
Musisz wejść w AM menu -> ustawienia ->  inne -> zakładka 3 zaptaszkuj (zaznacz) kwadrat u góry ekranu: Zarządzaj energią i ekranem. Powinno pomóc bo wygląda na to, że pda wyłącza podświetlenie po jakimś czasie nie używania.
Było:Asus A696->SPV M650->Nuvifone M20->i5700->Kaiser-> SGSI,SGSII,SGSIV,Huawei,PALM Centro, Xiaomi Mi Mix 2s, Samsung Galaxy J4, Xiaomi Redmi Note 4 64/4 GB, Huawei P20 ProRealme 8Pro/8GB/128GB, Samsung A52s/A54 5G

« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 10, 2008, 09:45:42 »
To już sam wcześniej zaptaszkowałem ale nawet jak nie było zaptaszkowane to i tak mi się tak działo nawet w trakcje użytkowania (znajdowania pożądanego miejsca)