iPAQ Data Messenger i problem ze słuchawkami bluetooth

  • 4 Odpowiedzi
  • 842 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline qbaty

  • 16
iPAQ Data Messenger i problem ze słuchawkami bluetooth
« dnia: Marzec 20, 2009, 15:17:02 »
Cześć. Mam problem z Data Messenger'em i słuchawkami bluetooth - dźwięk rozmowy telefonicznej jest "przesterowany", ledwo co można zrozumieć. Problem zaobserwowany na 2 różnych słuchawkach - Plantronics P590 i Motorola H500. Obie słuchawki oczywiście działają dobrze z innymi telefonami. Na dokładkę powiem, że Plantronicsy w trybie stereo odtwarzają muzykę z tego iPAQa doskonale. Oczywiście hard reset już był. Na wszelki wypadek wgrałem jeszcze raz ROM pobrany ze strony HP (ta sama wersja).
Jakieś pomysły? Z góry wielkie dzięki za pomoc.

Odp: iPAQ Data Messenger i problem ze słuchawkami bluetooth
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 02, 2009, 14:19:30 »
Witaj !!!!

Niestety muszę Cię zmartwić mam ten sam problem. Ja na początku miałem w ogóle problem z wyszukiwaniem słuchawki Nokia ale po pewnym czasie załapało.... i tu myślałem że rzeczywiście słuchawka się zepsuła. Ale teraz widzę że ten model tak ma. Jedynie czakać na patcha ze strony HP.

Pozdrawiam

*

Offline d@r

  • *
  • 88
Odp: iPAQ Data Messenger i problem ze słuchawkami bluetooth
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 03, 2009, 13:09:17 »
Hej,
Mam podobny problem na 614c - sluchawka noki z DSP - i to wlasnie "gryzie sie" z ipaq'iem. Sa sprzety, w ktorych udalo sie to uruchomic, niestety nie u mnie > podobno "zwalona" obsluga bluetooth przy dsp. Ja czekam na patcha od hp od ...?... jakos sierpnia '08. HP ma w d* serwis/wsparcie dla tak "tanich" sprzetow.
PZDR
Darek
Pozdrawiam, Darek

Odp: iPAQ Data Messenger i problem ze słuchawkami bluetooth
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 03, 2009, 13:13:47 »
Brawo !!!!! właśnie miałem takie same odczucie co do HP !!!!!! Maja tam taki bałagan że szok a jak dzwonisz to normalnie łaska że ktoś z tobą porozmawia :)

Odp: iPAQ Data Messenger i problem ze słuchawkami bluetooth
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 06, 2009, 11:10:05 »
Wydaje mi się, że problem był już dawno zaadresowany na stronie HP dotyczącej pomocy technicznej do tego produktu.
Jest nowy firmware który powinien to adresować.

Tak na marginesie.... czego oczekujecie od lokalnego supportu ? :)
Tak jak wszędzie tam też pracują tylko ludzie tak samo leniwi jak my wszyscy ;)