IPAQ 614c - Windows Mobile się nie uruchamia

• 2 Odpowiedzi
  • 969 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline hardk0r

• 5
  • Sprzęt: IPAQ 614c, Nokia 5800 Xpress Music
IPAQ 614c - Windows Mobile się nie uruchamia
« dnia: Luty 26, 2009, 21:49:07 »
Witam! Jestem nowicjuszem w sprawach "palmtopowych", więc z góry proszę o wyrozumiałość...

Dzisiaj dostałem swojego nowego (i pierwszego w życiu) Palmtopa - HP IPAQ 614c. Pościągałem przeróżne aplikacje, lecz zacząłem od wgrywania nakładki na obsługę kart SDHC, gdyż telefon nie obsługiwał kart większych niż 2GB. Oto link do owej nakładki: http://www.maxprograms.pl/pobieranie,885.html. Niestety, zdążyłem wgrać tylko plik SDHC.cab, po czym zainstalowałem go na moim IPAQ. Windows się zrestartował, no... I to by było na tyle. Od tego momentu po naciśnięciu przycisku power uruchamia się jedynie jakiś bootloader HP i gdy ma się pojawić zielone okienko z napisem Windows Mobile, nie pojawia się nic - czarno-niebieski ekran. Po podłączeniu palmtopa do komputera w programie ActiveSync w ogóle mi go nie wykrywa, więc nie mam możliwości jakiegokolwiek backupu, czy dokończenia instalacji (może by to pomogło? heh).

Więc pytanie do Was: co mam teraz zrobić, aby znów Windows się uruchamiał? Nie chcę wydawać pieniądze na żaden serwis, bo spłukałem się kompletnie przy zakupie PDA :). Czy muszę flashować na nowo Windowsa? Jeśli tak, to jak to zrobić? Bawiłem się kiedyś we flashowanie Motoroli E398 (to były czasy...), ale w sprawach Windowsa Mobile jestem kompletnie zielony.

Miałem zainstalowanego Windowsa Mobile 6.0 EN.

Błagam, pomóżcie!

Odp: IPAQ 614c - Windows Mobile się nie uruchamia
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 26, 2009, 23:31:52 »
zrób w telefonie twardy reset i będzie ok

HR:
1. Press the power button to turn off the HP iPAQ.
2. Press and hold the Voice Commander button on the left panel of your HP iPAQ and the power button at the same time.
3. Hold the buttons for 2 seconds.