PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => HP => Wątek zaczęty przez: woskar w Grudzień 30, 2005, 18:36:54
-
Mam od kilku dni duży problem. Mój hw 6515 ciągle samoczynnie łączy się z internetem. Gdy nawiąże samoczynnie połączenie z internetem to cały czas trzyma je co ogromnie obciąża baterię.
Męczące jest co kilka minut odłączać hw 6515 od internetu. Każdej nocy bateria "pada" poniewaz nikomu się nie chce wstawać co 15 minut aby odłączyć internet.
Nie wiem co zrobić abym to "ja" a nie "hw 6515" decydował kiedy ma się łączyć z internetem.
Pomóżcie bo to jest chyba dziwne zjawisko.
-
sprawdz ustawimia pocztowe
moze masz wlaczone zeby ci sprawdzal poczte co te 15 minut ??
-
jakis program chce nawiazc polaczenie sprawdz poczte i inne ktore moga sie aczyc w jakim celu
-
Moze masz zainstalowany jakis program pogodowy?
-
Ja mam podobna sprawe - jak ustawic, aby siec dzialala dopiero wtedy jak recznie wlacze polaczenie.
Teraz mam tak, ze jak wlacze IE na tym HaPetku to od razu sie laczy z GPRSem :/ Chce aby to sie nie udalo [chce aby pojawial sie odpowiednik komunikatu IE z Windowsow z komputerow - ze nie moze sie polaczyc - sprawdz ustawienia sieci].
W Nokii 6230 moglem sam sobie to roznie ustawic na trzy sposoby [wogole, automatycznie, ciagle polaczenie]. Ustawialem sobie, ze jak odpalilem cos co chcialo internet to polaczenie i tak sie nie udawalo, bo dopiero jak recznie wlaczylem GPRS to chodzilo. W iPAQu mam takie ustawienie, ze jak trzeba to sie sam laczy - ja chce miec tak, ze nawet jak cos chce net to aby polaczenie sie nie nawiazywalo.
-
Serdecznie dziekuje osobom " xzaloox" oraz "pimpus sadelko" iż pomogli mi rozwiązać mój problem z ciągłym łączeniem się mojego 6515 z internetem.
Faktycznie miałem ustawioną opcję w "poczcie" aby co 15 minut sprawdzał nową przychodzącą pocztę.
Najlepsze w tym wszystkim jest to iz zadzwoniłem nawet z moim problemem do Biura Obsługi Klienta zarejestrowanych użytkowników HP po numer 0 (22) 5 666 000
i co mi powiedziano???????????????
"No niestety musi Pan zrobic "twardy reset" urządzenia ponieważ wystąpił błąd w oprogramowaniu, a gdyby "twardy reset" Panu nie pomógł prosimy oddac urządzenie do najbliższego Punktu HP."
Pytałem również czy jest to naprawdę konieczność . Odpowiedź brzmiała- "TAK"
Myślę że jest to katastrofa i dramat ze strony Pomocy Technicznej HP.
Co wy na to?
Przypominam , że wystarczyło tylko odznaczyć "ptaszek" przy sprawdzaniu poczty
-
a czego ty sie spodziewales po 20-letniej panience, ktora siedzi przed komputerem, w ktorym ma gotowe odpowiedzi - jak nie ma jakiejs to ma odpowiedz standardowa - "Prosze oddac PDA do serwisu..."
w takich sytuacjach od razy trzeba prosic o rozmowe z technikiem II stopnia
-
albo zapytac technikow z pdaclub'u :lol: