Witam,
Kilka dni temu kupiłem iPAQ'a HP hw6515 i mam spory problem - otóż urządzenie to wyjątkowo opornie współpracuje z kompem. Podpinając iPAQ'a do PC przez USB /w koplecie jest taka specjalna stacja dokująca/,
aby np. zaisnsalować soft, bądź przeprowadzić synchronizację z Outlookiem, tylko czasami udaje mi się nawiązać połączenie.
Początkowo myślałem, że problem tkwi w moim kompie, jednak przy testach na dwóch innych komputerach efekt był taki sam.
Wygląda to tak, że pokazuje się informacja w "chmurce" w tray'u /na PC/, że nieznane urządzenie ma awarię. Po wejściu do Menadżera Urządzeń w PC okazuje się, że w systemie brak jest odpowiednich sterowników do owego nieznanego urządzenia /czyli iPAQ'a/. Co ciekawe, po kilku kolejnych próbach udaje się nawiązać połączenie i wszystko jest ok.
Co robić? Reklamować iPAQ'a /jest walnięty/? A może to błąd /jakiś bug/, który będzie wyeliminowany przy jakiś upgrade'ach systemu operacyjnego w iPAQ'u ... Dodam, że przeprowadziłem kilka twardych restartów iPAQ'a, ale nic to nie dało ...
Z góry dzięki za wszelkie sugestie!
Pozdrawiam,
mariuszrk