iPAQ hw 6510

  • 8 Odpowiedzi
  • 1161 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

iPAQ hw 6510
« dnia: Listopad 08, 2005, 15:26:23 »
Witam wszystkich.

Od 3 miesięcy jestem właścicielem ipaqa hw6510. Do tej pory działał on wyśmienicie. Nie było sytuacji, że tracił zasięg (co miało miejsce w moich poprzednich pda: MDA 2 i MDA 3) oraz innych często występujących problemów. Jednym słowem byłem bardzo zadowolony.

Jednak mniej więcej od tygodnia ipaq notorycznie wykonuje samoczynie miekki restart. Zdarza się nawet że, przez kilka minut nie mogę włączyć go, gdyż ilekroć system się ładuje następuje ponowny restart. Jest to uciązliwe, gdyż praktycznie jestem pozbawiony w tym czasie funkcji telefonu.

Próbowałem wszystkiego, kilkaktrotnie robiłem hard reset. Pozostawiłem tylko najpotrzebniejszy software (pocket Informant, Poket Breeze, ewallet, Sprite Backup, Magicbutton, Resco Explorer i praktycznie nic więcej.). Sytuacja się nie zmieniła. Następnie próbowałem sprawdzić jak będzie zachowywał się na czystym systemie bez instalowania jakichkolwiek programów. Jednak znów sytuacja z restartami się powtarzała.

Postanowiłem, więc oddać sprzęt do serwisu. Sprawdziłem na internecie, że gwarację mam jeszcze do sierpnia 2006. Jednak w trakcie przeprowadzki zagineła mi gwarancja i dowód zakupu. Pani z serwisu HP poinformowała mnie, że bez tych dokuemtów nie może przyjąć ipaqa do naprawy gwarancyjnej.

uffff.. skończyłem :( :( :(

Reasumując, może ktoś ma pomysł:

1) jak naprawić ipaqa samemu?

2) jak wyrobić ewentualnie nową gwarancję ewentualnie oodać ipaqa do serwisu bez okazywania gwarancji?

Bedę wdzięczny za wszelkie syugestie!!!!!

iPAQ hw 6510
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 08, 2005, 16:05:12 »
hm, wydaje mi się że to nie jest problem. Proponuję udać się do punktu sprzedaży, uśmiechnąć się do sprzedawcy, aby pogrzebał w komputerze i znalazł dowód zakupu wystawiony na ten sprzęt, po czym wziął do ręki czystą gwarancje i wypełnij ponownie wpisując nr dowodu sprzedaży i datę jego wystawienia. To wszystko, tak ja załatwiłem sprawę, choć mam zupełnie odmienne zdanie o 6515 :)

*

Offline Tomko

  • ***
  • 330
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: XdaExec, Omnia, BB Bold.
iPAQ hw 6510
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 08, 2005, 16:27:05 »
A konkretnie - jakie masz zdanie o 6515 ? Mocno się krzaczy ?
Broń - To prawo wolnego człowieka, nie przywilej nadany przez urzędnika.

iPAQ hw 6510
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 08, 2005, 19:44:46 »
Cytat: Tomko
A konkretnie - jakie masz zdanie o 6515 ? Mocno się krzaczy ?

Poczytaj proszę....

http://www.pdaclub.pl/forum/posty.php?temat_id=24354

napisałem jeszcze jednego linka, ale chyba jakiś nader lojalny Admin zdjął go z formum. Opisałem w nim jaki można skończyć kupując w obecnej "Promocji Vobisowej" tegoż iPaqa. Chodziło mi o kwestie gwarancji i fakt olewania klienta jeśli chodzi o fakt przydzielenia klientowi urządzenia zastepczego na czas naprawy. Ani Plus, ani Vobis, ani tym bardziej HP nie interesuje się klientem który płaci jak za zboże - chodzi o abonament - a nie ma z czego dzwonić , nie wspominając o korzystaniu z internetu za który płaci haracz w tym abonamencie. szkoda gadać, a z drugiej strony sciekawy jestem dlaczego prawda w oczy kole, a Admin natychmiast zdjął mój post !!!!!!!!  Przecież pisałem prawdę!!!!!

[Dodano: 2005-11-08 20:02:00]
Sorry, jednak się pomyliłem, nikt nie zdjął, wyszukiwarka nie znalazł, dopiero za 4 razem, przepraszam jeszcze raz.....
a oto mój post :)
http://www.pdaclub.pl/forum/posty.php?temat_id=24393#145331

*

silentjob

iPAQ hw 6510
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 08, 2005, 20:13:49 »
Ktoś wzywał?

*

Offline kanczug

  • ******
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
iPAQ hw 6510
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 08, 2005, 21:09:58 »
Na iPAQi gwarancja realizowana jest na podstawie numeru seryjnego. Powinni Ci go przyjac do serwisu bez problemu bez tych dodatkowych papierkow - tylko nie daj sobie w kasze dmuchac... Zadzwon bezposrednio do HP i podaj numer seryjny iPAQa proszac o sprawdzenie czy jest gwarancja i opisujac problem.

iPAQ hw 6510
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 09, 2005, 00:38:12 »
Jakubie właśnie to zrobiłem. Zadzwoniłem bezpośrednio do serwisu HP na ulicy Jagielońskiej w Warszawi i pewna miła Pani powiedziała mi, że bez gwarancji i dowodu zakupu nie przysługuje mi naprawa gwarancyjna.

Spróbuje tam pojechać i zorientować czy da się zdziałać.

A swoją drogą, jak myślisz co może być z tym pocketem???

*

Offline lipciopda

  • ******
  • 6801
  • Płeć: Mężczyzna
iPAQ hw 6510
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 09, 2005, 09:05:07 »
Cytat: SLY PROJEKT
Sorry, jednak się pomyliłem, nikt nie zdjął, wyszukiwarka nie znalazł, dopiero za 4 razem, przepraszam jeszcze raz.....
zeby odnalezc wlasny post wcale nie trzeba korzystac z wyszukiwarki... wystarczy kliknac w ikonke "znajdz wypowiedzi uzytkownika" we wlasnym profilu - to ta ikonka z lupa i kartka, pomiedzy buzka i kopertka...

*

Offline kanczug

  • ******
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
iPAQ hw 6510
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 09, 2005, 18:43:49 »
Cytat: spiky24
A swoją drogą, jak myślisz co może być z tym pocketem???

Jakbym wiedzial to bym napisal juz wczesniej :) Pewnie jakas usterka sprzetowa... wadliwy egzemplarz...