h6340 + nokia CK-1W BT carKIT nie współpracują

• 7 Odpowiedzi
  • 1121 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Luty 23, 2005, 18:55:06 »
Witam
Padłem ofiarą ignorancji z mojej strony ufając w kompatybilność standardu BT i profilu połączen . Niestety IpaQ 6340 nie może połączyć się z zestawem głośnowówiącym BT do samochodu firmy NOKIA model CK-1W.
Oczywiście jest znajdowany i paruje się jako urządzenie BT bez problemu, ale komunikat od MANAGERA BT jest : "BRAK JAKICHKOLWIEK USŁUG DOSTARCZANYCH PRZEZ URZĄDZENIE BT".
 Prawdopodobnie chodzi o mozliwośc obsługi profili lecz jestem laik w tych sprawach.
Może ktoś już rozwiązywał podobny problem i pozwoli uniknąć starania się sprzedaży urządzenia na drugi dzień po nabyciu :) ???

pozdrawiam i dziękuję za ewentualne porady

*

Offline kanczug

• 19211
    • http://www.pdaclub.pl
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 23, 2005, 19:41:39 »
iPAQ 6340 prawdopodobnie jak wiekszosc palmtopow z modulem BT i oprogramowaniem firmy Widcomm nie obsluguje profilu handsfree, ktory sluzy do komunikacji z zestawem glosnomowiacym. Posiada on tylko profil headset - do polaczenia ze sluchawkami bezprzewodowymi bluetooth. Musisz kupic zestaw glosnomowiacy ktory poza profilem handsfree obsluguje tez profil headset.

« Odpowiedź #2 dnia: Luty 23, 2005, 19:59:24 »
Wielkie dzięki za tak szybką odpowiedź
Rzeczywiście tak jest w istocie. Zadałem pytanie w WIDCOMM'ie o upgrade do oprogramowania zobaczymy co odpowiedzą. Jeżeli będzie odpowiedź to opublikuję ją w tym poście dla informacji dla innych ewentualnych zainteresowanych

Pozdrawiam . Jarosław Zadwórny.

//edit by cienias//
Wybaczcie za edycję lecz dokładnie sprawdziłem MANAGERA BT i traktuje on ogólnie tego typu urządzenia:

Hands-free/Headset setup

Obawiam się, że problem tkwi w samym raportowaniu usług przez zestaw do palmtopa (chyba nokia mówi innym narzeczem niż hp ;) )
Pozdrawiam.

*

Offline kanczug

• 19211
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 23, 2005, 21:50:53 »