iPAQ 6515 POMOCY NIE MAM DZWIEKU

  • 10 Odpowiedzi
  • 1062 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

iPAQ 6515 POMOCY NIE MAM DZWIEKU
« dnia: Kwiecień 01, 2006, 02:44:39 »
:evil: NABYLEM NOWEGO iPAQa PO MIESIACU NIE WIEM CO JEST GRANE ALE NIE DOCHODZA Z NIEGO ZADNE DZWIEKI. W TELEFONIE DZIALA TYLKO DZWONEK NADCHODZACEGO POLACZENIA. ROZMOWCA Z KTORYM SIE LACZE WOGOLE MNIE NIE SLYSZY.MEDIA PLAYER POKAZUJE TYLKO POSTEP W ODTWARZANIU I TOWSZYSTKO JEST CICHO. MOZE KTOS WIE CO ROBIC.

*

Offline radian

  • **
  • 111
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Desire (HTC Diamond, HTC Cruise, HP hw6515)
iPAQ 6515 POMOCY NIE MAM DZWIEKU
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 01, 2006, 07:41:30 »
Hmm... a po hard resecie też nie działa? Jeśli tak, no to chyba tylko serwis pozostaje...

*

Offline pimpus sadelko

  • *****
  • 5146
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: LooX n560, pda-n, iP4s, ipad 2
iPAQ 6515 POMOCY NIE MAM DZWIEKU
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 01, 2006, 14:25:22 »
kamil raw
zrob hardreset i sprawdz, nie krzycz na forum

*

Offline radian

  • **
  • 111
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Desire (HTC Diamond, HTC Cruise, HP hw6515)
iPAQ 6515 POMOCY NIE MAM DZWIEKU
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 06, 2006, 17:38:41 »
a jak hard reset nie pomoże, to przypomnij sobie, czy dźwięk zanikł po użyciu słuchawek?

*

Offline wesyr87

  • ***
  • 317
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 4, Galaxy Note :)
iPAQ 6515 POMOCY NIE MAM DZWIEKU
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 06, 2006, 19:10:24 »
Jesli tak to, wloz i wyjmij kilka razy spowrotem do gniazda te sluchawki (nie do uszu :P ), jesli nie pomoze, to delikatnie pogrzeb czyms w tym gniezdzie tylko delikatnie i na wlasna odpowiedzialnosc :) (mnie pomogl rysik z mda jak pierwszy raz zanikl dzwiek) :)

iPAQ 6515 POMOCY NIE MAM DZWIEKU
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 12, 2006, 23:53:24 »
:P  NO I POMOGLO!, DZIEKI WIELKIE ZA PODPOWIEDZ. TROCHE TO DENERWUJACE ZE W SPRZECIE ZA TE PIENIADZE DZIEJE SIE COS TAKIEGO. JESZCZE RAZ DZIEKI  :D

*

Offline pimpus sadelko

  • *****
  • 5146
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: LooX n560, pda-n, iP4s, ipad 2
iPAQ 6515 POMOCY NIE MAM DZWIEKU
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 13, 2006, 13:45:41 »
kamil raw
pisz bez caps'a prosze

iPAQ 6515 POMOCY NIE MAM DZWIEKU
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 13, 2006, 14:16:32 »
Cytat: "wesyr87"
Jesli tak to, wloz i wyjmij kilka razy spowrotem do gniazda te sluchawki (nie do uszu :P ), jesli nie pomoze, to delikatnie pogrzeb czyms w tym gniezdzie tylko delikatnie i na wlasna odpowiedzialnosc :) (mnie pomogl rysik z mda jak pierwszy raz zanikl dzwiek) :)


mi pomoglo jedynie zlutowanie gniazda sluchawkowego w rx3115, czy te gniazda maja jakas wade fabryczna ze tak kiepsko sie spisuja??

*

Offline wesyr87

  • ***
  • 317
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 4, Galaxy Note :)
iPAQ 6515 POMOCY NIE MAM DZWIEKU
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 13, 2006, 15:50:22 »
Podobno tak, a czemu HP nie chce sie tego naprawiac ??

przeciez po co, skoro uzytkownik sam moze to naprawic :)

*

Offline Morfeusz

  • ***
  • 265
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Dużo różnych i będzie jeszcze więcej...
iPAQ 6515 POMOCY NIE MAM DZWIEKU
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 21, 2006, 10:31:54 »
Powiedzcie, czemu tak sie dzieje?
Miałem to samo po pierwszym korzystaniu ze słuchawek...
Kilkakrotne włożenie i wyjęcie słuchawek pomogło, tylko zastanawiam się czy to uszkodzenie gniazda słuchawkoego? zwarcie? i czy warto to rekalmować w HP na gwarancji?
iPhone 3GS (16GB) + Blackberry 8900 + Nokia N900 + Motorola Milestone + Kilkanaście innych leżących na biurku...

*

Offline wesyr87

  • ***
  • 317
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 4, Galaxy Note :)
iPAQ 6515 POMOCY NIE MAM DZWIEKU
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 21, 2006, 10:54:27 »
Reklamacja nic Ci nie da, wymienia na identyczne gniazdo...

Jest to uszkodzenia gniazda sluchawkowego tak jak kolega Zibi74 przedstawil najlepiej by bylo przelutowac wlasnie takie samo gniazdo tylko ze z innego ipaqa w ktrorym to gniazdo dziala poprawnie...

A teraz pytanie do Zibiego jak otworzyles tego ipaqa (6515)...