AutoMapa 4.0 i iPAQ hw6910

• 2 Odpowiedzi
  • 614 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

julia81

AutoMapa 4.0 i iPAQ hw6910
« dnia: Maj 28, 2007, 08:51:13 »
Witam serdecznie wszystkich forumowiczow!

Jestem tutaj nowa i liczę na miłe i wyrozumiałe przyjęcie. Nie mam jeszcze doświadczenia z iPAQiem, ale mam nadzieję, że dzięki Wam go zdobędę.
Dzięki hojności bliskich osób dostałam ostatnio iPAQa hw6910 w pakiecie z AutoMapą. Zainstalowałam ją pomyślnie - jest to wersja 3.9.7.1. Jako legalny użytkownik mam prawo do upgradów, więc ściągnęłam już wersję 4.0 (110 MB) i mam na swoim notebooku. Zastanawiam się nad jej instalacją i dlatego mam pytania do osób, które już coś takiego robiły:

1. Przede wszystkim, czy warto jest robić ten upgrade, tzn. czy wersja 4.0 jest o tyle lepsza, że warto jest pojąć ten trud?
2. Jak instaluje się nowa wersja - nadpisuje wersję wcześniejszą czy instaluje się obok (tzn. będę miała 2 równoległe wersje)?
3. Jakich problemów mogę się spodziewać podczas instalacji, na co zwrócić uwagę, czego unikać, itp. Wszelkie dobre rady mile widziane.

Dodam, że mam kartę miniSD o pojemności 2GB.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpwiedź.

Julia

*

Offline Joniec

• **
  • 113
  • Sprzęt: Axim x51v 128MB, LD-3W x 2, SE X1, Galaxy S II
Odp: AutoMapa 4.0 i iPAQ hw6910
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 28, 2007, 09:26:02 »
1. Chyba warto - dokładniejsze mapy, interfejs 3D, łatwiej będzie Ci nauczyć się nowego menu bo nie masz jeszczcze "złych" nawyków z 3.9.7. Polecam dział Automapa na forum.
2. Instaluje się obok. Możesz używać obie wersje.
3. Nie powinnaś mieć żadnych problemów. Ew. znowu dział Automapa.
TTN7, AM6.10

*

Offline stwf

• *
  • 81
  • Sprzęt: A716, BT GPS
Odp: AutoMapa 4.0 i iPAQ hw6910
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 28, 2007, 10:23:43 »
Popieram przedmówcę: WARTO!