6515

  • 13 Odpowiedzi
  • 1136 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

6515
« dnia: Listopad 23, 2006, 19:07:42 »
:] coś wam powiem nie widziałem większego gówna niż 6515
Kazdemu kto szuka palma odradzam kupno. Mam go ponad rok 5 razy w serwisie, próbowałem wymiany , olewają mnie i.t.d.. Nie piszcie , że taki przypadek bo są setki postów o resetach i podobnych awariach jak u mnie.Po prostu HP testuje produkty na klientach. Kupowaliśmy urzadzenia po to by je w określony, potrzebny sobie sposób wykorzystywać. Niestety w moim przypadku, i wielu innych spędzają w serwisie 7 miesięcy w roku. Czylli jak są najbardziej potrzebne to zdychają. Brawo HP!! Nawet byle jakiej drukarki u Was nie kupię.....
Zarobilliście na mnie grosze, a straciliście setki...... hehheheheh
Pozdrawiam forum

*

Dżeju

6515
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 23, 2006, 19:29:45 »
No to mój model jest jakiś nienormalny  :)) , gdyż działa ponad 14 miesięcy bez zarzutu, a używam go zawodowo na co dzień.

 ]:>  ]:>  ]:>

6515
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 24, 2006, 09:09:50 »
Gratuluję Ci.
Ale 1 na 100 to chyba potwierdza moje słowa.
POzdrawiam

*

Offline majek

  • 25
6515
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 24, 2006, 10:17:14 »
Cytat: "Dżeju"
No to mój model jest jakiś nienormalny  :)) , gdyż działa ponad 14 miesięcy bez zarzutu, a używam go zawodowo na co dzień.

 ]:>  ]:>  ]:>


Mój też musi być jakiś nie-teges..
Kupując wiedziałem że All-in-one musi być gorsze niż zestaw oddzielnych urządzeń.
Ale używam od ponad roku właściwie codziennie. (i też służbowo)
I poważniejszych zastrzeżeń nie mam.

Pozdrawiam,
majek

*

Offline Cavallino

  • ****
  • 664
  • Sprzęt: Eten G500+
6515
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 24, 2006, 10:42:41 »
Cytat: "kapello01"
Gratuluję Ci.
Ale 1 na 100 to chyba potwierdza moje słowa.
POzdrawiam


Mój też jakoś nie chce się zepsuć.
A skąd wziąłeś te 100?
Jakieś badania robiłeś, czy kilka przypadków zgłaszanych na forum w cudowny sposób się zwielokrotniło?

6515
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 24, 2006, 19:45:08 »
Cavallilino widze ze w poprzednich piszesz ze chcesz sie go pozbyć a teraz udajesz ze masz super urządzenie.
A może uwazasz, ze ja jak zapłaciłem za to gówno 2800, a  na 13 miesięcy używania miałem go przez 7 bo resztę spędził w serwisie to nie mam powodu żeby się denerwowac??Myślisz że coś sobie wymysliłlem?? Spójrz na posty ludzi, którzy pisza o nieustannych resetach to kit?? Są ich dziesiątki . Poza tym u mnie w firmie były trzy sztuki i wszystkie zalegają w Holandii na wymianach płyty głownej. Pewnie, jak chcesz go zamienic  to musisz  wychwalać pod niebiosa żeby znależć chętnego.
Bądź zdrów!!

*

Offline Cavallino

  • ****
  • 664
  • Sprzęt: Eten G500+
6515
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 25, 2006, 12:35:27 »
Cytat: "kapello01"
Cavallilino widze ze w poprzednich piszesz ze chcesz sie go pozbyć a teraz udajesz ze masz super urządzenie.


Nic nie udaję, sprzęt jest sprawny, działa, gdyby było inaczej to bym go naprawił - jest na gwarancji.
A że chciałbym lepszego gps-a?

Chyba mi wolno?

*

Offline rymi

  • ****
  • 636
  • Sprzęt: HTC Touch Diamond 2 [WM6.1 Polish]
6515
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 25, 2006, 20:41:37 »
Ja tez nie narzekam - moj byl w serwisie 3 tygodnie [plyta glowna]. Ale od tego czasu jest OK. Egzemplarz mojego wspopracownika od nowosci dziala OK. Ale juz sztuka przyjaciela byla 4 razy w serwisie [z tym ze on ma 6515a, a my mamy 6515d], az mu na gwarancji wymienili na 6915 [z tym ze on prawnik i umial niezle postraszyc kierownika serwisu].
HTC Touch Diamond 2 - WM6.1 Polish [ehh znowu tyle gram :/ - 120g] MicroSDHC 16GB SanDisk + Compaq iPAQ H3970 MMC 512MB Transcend

*

Offline jancom

  • *
  • 71
  • Sprzęt: HD2
6515
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 27, 2006, 03:54:48 »
tez uwazam, ze to shit. Moj co chwile po za zasiegiem, gniazdo sluchawkowe świruje, zwisy itd. Szczerze to nie spotkalm ipaqa z telefonem aby byl w 100% zwarty i gotowy do profesjonalej pracy. Coraz czesciej zastanawiam sie czy nie nosic oddzielnie telefon. Nie stac mnie na wpadki telefonu w ipaqu.   no a ekran (to juz oczywizda świadomy wybór) KUPA z wieloma programami - NIE POLECAM
ukończył szkołę XDA  :)
AndroNAND: 19.Okt.2012][All in One] EvoHD2v10 ICS 4.0.4-full HWA "Fastest ICS ever"
Andro SD Native:   PACman HD2 v1.1 [PA/AOKP/CM10][NativeSD ; NexusHD2-ICS-CM9-HWA V2.7  (Android 4.0.4) | Kernel: tytung_HWA_r3.5
Radio:2.15.50

hejo
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 23, 2007, 14:47:57 »
hmmm ciekawe tyle razy w serwisie to powinines miec juz w zasadzie 2 nowe bo przy trzeciej naprawie na;lezy ci sie wymiana :)

6515
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 24, 2007, 13:40:04 »
U mnie pojawił się ostatnio problem z głośnością podczas rozmowy. Bardzo słaby słychać rozmówcę, czy da się to naprawić?

*

Offline Orb

  • *
  • 92
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung S21
6515
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 04, 2007, 13:14:30 »
ja tez nie nazekam na mojego IPAQ'a:) wszystko smiga dokupione wifi i sluchawki stereo bluetooth :D jestem zadowolony z zakupu a ipaq ma 9 miesiecy i ani razu nie sprawil mi jeszcze powaznego klopotu
Compaq 2130, Eten P700, HP HW6515, hw6910, I-mate 8502, IPAQ 914, Dell Axim x50, x51, x51v BB KeyOne Black

*

Offline bikekowal

  • ******
  • 13104
  • Płeć: Mężczyzna
6515
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 04, 2007, 19:44:11 »
zdarzają się jednak dobre sztuki tego modelu....a może da się jakoś rozróżnić je, np. po miejscu produkcji itp. aby ewentualni przyszli nabywcy mieli się czym kierować?
Bądźcie realistami, żądajcie niemożliwego...

*

Offline Orb

  • *
  • 92
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung S21
6515
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 04, 2007, 20:50:55 »
moze chodzi o wersje poprostu ja mam 6510d i ona dziala bardzo dobrze. moze wczesniejsze sa mniej dopracowane poprostu??
Compaq 2130, Eten P700, HP HW6515, hw6910, I-mate 8502, IPAQ 914, Dell Axim x50, x51, x51v BB KeyOne Black