Strona główna
Pomoc
Kalendarz
Zaloguj się
Rejestracja
Serwisy HP opinie
PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10
Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x)
HP
Serwisy HP opinie
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Serwisy HP opinie
3 Odpowiedzi
1372 Wyświetleń
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
rybens
49
Serwisy HP opinie
«
dnia:
Czerwiec 08, 2008, 20:10:27 »
Witam
Rozwalił mi sie panel dotykowy i teraz muszę oddać go na gwarancji. Moje pytanie brzmi jaki macie doświadczenia z serwisami hp w Warszawie.
Zapisane
bikekowal
13104
Płeć:
Odp: Serwisy HP opinie
«
Odpowiedź #1 dnia:
Czerwiec 08, 2008, 23:33:23 »
a są wogóle serwisy HP w wawie? Szczerze przyznam że też bym chętnie skorzystał.
Zapisane
Bądźcie realistami, żądajcie niemożliwego...
rybens
49
Odp: Serwisy HP opinie
«
Odpowiedź #2 dnia:
Czerwiec 08, 2008, 23:36:57 »
Na stronie HP znalazłem, jutro z rana zadzwonię i się dowiem co i jak.
Centrum Serwisowe HP
ul. Jagiellońska 78
03-301 Warszawa
czynne: poniedziałek - piątek, 8:00 - 17:00
Zapisane
rybens
49
Odp: Serwisy HP opinie
«
Odpowiedź #3 dnia:
Czerwiec 09, 2008, 11:06:02 »
A wiec już wszytko wiem jak jest z tym beznadziejnym serwisem HP.
Zadzwoniłem dziś z rana do serwisu HP by dowiedzieć sie gdzie mam sie zgłosić z urządzeniem. Pan powiedział mi tak my tych urządzeń nie naprawiamy tylko wymieniamy na nowe i proszę sie zgłosić do punktu gdzie pan kupował i tak już resztę załatwicie. Ok to tak zrobiłem pojechałem do firmy ACTION no i tam znów schody nie przyjmą mi urządzenia gdyż muszę mieć numerek DOA z HP no i jeśli urządzenie było kupione dłużej niż miesiąc to my sie juz tym nie zajmujemy tylko HP. Spojrzałem na fakturę a tam 13.05.2008 Uffffff..... A wiec zacząłem dzwonić do HP o ten numerek DOA pozniej pan prosi mnie o przesłanie faktury (dzięki uprzejmym i bardzo ładnym paniom z recepcji w firmie ACTION udało sie przefaksować bo oczywiście skanera nie mają). Po zrobieniu tych operacji czekałem z 30min na maila zwrotnego z numerkiem DOA i w końcu udało mi sie oddać do serwisu urządzenie tylko pan wręczając mi potwierdzenie rozwalił mnie na cycki mówiąc ze taka wymiana urządzenia trwa koło 1miesiaca.
Tak wiec moja przestroga jest taka jak ktoś będzie kupował coś HP musicie dostać do reki pisemną kartę gwarancyjną bo jeśli dostaniecie samą fakturę to będziecie tak traktowani a tak 14dni i was to g....... obchodzi.
Pozdrawiam Rybens
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »