Problem z łączem bezprzewodowym

• 3 Odpowiedzi
  • 872 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Sierpień 13, 2005, 05:53:22 »
Witam, slychajcie, mam problem z połączeniem laptopa i router'a Dlink 514. Nie jestem laikiem w tych sprawach i co nie co wiem o sieciach bezprzewodowych, ale ten przypadek troche mnie zdziwił. Porblem wygląda następująco: do kompa mam podłączony wcześniej wspomniany router i mialem zamiar podłączyć laptopa (Windows Server 2003) bezprzewodowo do pouter'a. Niestety ten usilnie nie chce przypisać automatycznie adresu IP. Ręczne wpisanie adresu, rownież nie robi na nim żadnego wrażenia. Natomiast komp jest na kablu i działa tak po manualnym wpisaniu adresu, jak i przy automatycznym wybieraniu. Jednak najśmieszniejsze ejst to, że łaczy sie z innymi routerami, np linksys. Czy jest zatem możliwe, aby routr była walnięty, skoro zwykły komp dziala na nim bez zarzutów?? Porsze o szybką odpowiedź. pzdr

*

Offline kanczug

• 19211
    • http://www.pdaclub.pl
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 14, 2005, 09:47:50 »
Ja nie mam zbyt dobrych doswiadczen z routerami Dlinka... Proponuje zrobic factory reset i sprobowac na oryginalnych ustawieniach przynajmniej polaczyc sie z routerem.

« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 14, 2005, 17:39:34 »
Dziękuję za odpowiedź. Męczyłem się z tym jeszcze jeden dzień i postanowiłem pójść po najmniejszej linii oporu, poprostu, poszedłem do sklepu, oddałem router i wymieniłem na Belkin'a, który nie dość, że był tańszy, to obsługuje szybsze sieci bezprzewodowe (802.11g). Po rozmowie telefonicznej z konsultantem z firmy Belkin, załadowałem do niego nowy soft i działa lepiej niż komp na kablu:) Polecam tą firmę, natomiast co do Dlink'a, hmmmm...... chyba jestem kolejnym użytkownikiem, tak jak Ty, który wpisuje się na listę zawiedzionych tym produktem. Jeszcze raz dziękuję za odpowiedź na post'a. pzdr

*

Offline przygod

• 370
    • http://www.przygod.eu
  • Sprzęt: za często się to zmienia:)