Pomóżcie! Jak połączyć dwa kompy...

• 10 Odpowiedzi
  • 1822 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Listopad 03, 2006, 10:16:31 »
Witam! Być może już był poruszony taki temat gdzieś na forum ale ja nie mogę jego znaleźć więc z góry wielkie sorki. Chciałbym połączyć ze sobą dwa komputery - blaszaka i laptopa przez WiFi i przy okazji palma. Karty mam w obydwu (w palmie też mam WiFi) więc nie chcę już nic dokupywać. Chodzi o to że neta mam podpiętego do blaszaka i chciałbym udostępnić go dla drugiego kompa. Chcę to zrobić najtańszym kosztem więc nie chcę dokupywać routera bezprzewodowego, czy jakiegoś access pointa. Sorki ale nie znam się na tym, a bardzo zależy na połączeniu tych dwóch komputerów. Pomóżcie!

« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 03, 2006, 10:28:46 »
Najlepiej i najszybciej będzie utworzyć sieć ad-hoc i udostępnić połączenie z desktopa poprzez windowsowe ICS

*

elektryk

« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 03, 2006, 10:31:08 »
duzo napisales, ale informacji zero.
generalnie w blaszaku powinienes miec jedna karte sieciowa lan (zakladam, ze masz i do niej jest wpiety net). i druga karte sieciowa wlan (wifi) -taka z antenka. i wtedy trzeba sie zaopatrzyc w program typu soft ap. to podstawa.

« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 03, 2006, 10:42:57 »
Czy jak załatwię sobie ten program soft ap to będzie już po sprawie? Poradzę sobie z nim??? Naprawdę nie znam się na tym i byłbym wdzięczny za wytłumaczenie krok po kroku. Pozdrawiam!

« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 03, 2006, 12:44:27 »
Hmm, nie sądzę, żebyś potrzebował jakiegoś softu. Jeżeli masz xp to wystarczy zrobić normalną sieć ad-hoc, a połączenie sieciowe do internetu zwyczajnie udostępnić.

Jak utworzyć sieć ad-hoc pod xp to zależy od tego jakie masz oprogramowanie do sieci bezprzewodowej. Jeżeli używasz standardowego to wystarczy
Panel sterowania-> połączenia sieciowe -> połączenie sieci bezprzewodowej
na niej prawy przycisk myszy i właściwości
potem zakładka sieci bezprzewodowe.
Później dodaj