Czy D-LINK DI-524 bedzie dobry do domowej sieci?

• 5 Odpowiedzi
  • 1142 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline ryba007

• 25
  • Sprzęt: GT-I8000
Czy D-LINK DI-524 bedzie dobry do domowej sieci?
« dnia: Listopad 24, 2007, 10:54:24 »
Witam, jako ze w tym temacie jestem zielony  :swirus: chcialem sie dowiedziec od bardziej zorientowanych w temacie czy taki oto router bedzie dobry do domowej sieci wifi.
Mianowicie, neta mam z kablowki wiec mam modem, chcialbym to zrobic tak ze net z modemu idzie do routera, z routera wychodzi rj-45 do kompa. Zas palmtop i latpop mialy by sie laczyc z netem juz po wifi. Mam nadziej ze czytelnie to napisalem i ze ktos pomoze laikowi  :mrgreen:
« Ostatnia zmiana: Listopad 24, 2007, 11:40:01 wysłana przez ryba007 »

*

Offline Slawek_ps

• **
  • 153
  • Sprzęt: LOOX N520
Odp: Czy D-LINK DI-524 bedzie dobry do domowej sieci?
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 24, 2007, 12:07:15 »
Witam, jako ze w tym temacie jestem zielony  :swirus: chcialem sie dowiedziec od bardziej zorientowanych w temacie czy taki oto router bedzie dobry do domowej sieci wifi.
Mianowicie, neta mam z kablowki wiec mam modem, chcialbym to zrobic tak ze net z modemu idzie do routera, z routera wychodzi rj-45 do kompa. Zas palmtop i latpop mialy by sie laczyc z netem juz po wifi. Mam nadziej ze czytelnie to napisalem i ze ktos pomoze laikowi  :mrgreen:

Witam,
DI524 doskonale się do tego celu nadaje, wi-fi działa b. dobrze, dodatkowo DI524 ma 4xRJ45 do podłączenia komputerów przewodami, łatwa konfiguracja routera przez stronę www. Ja nie mam z nim żadnych problemów, polecam

« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 26, 2007, 22:10:26 »
Witam,
ja osobiście straciłem zaufanie do tej firmy,korzystałem (z problemami) w przeszłości z kart sieciowych kablowej i wi-fi.