T-MOBILE MDA II

• 6 Odpowiedzi
  • 1716 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

T-MOBILE MDA II
« dnia: Lipiec 10, 2004, 01:16:23 »
Kupiłem niedawno T-Mobile MDAII ale brakuje mi na przykład programu do obsługi aparatu. Nie mogę robić zdjęć . Jak można to naprawić. Powiem szczerze że na razie to jestem zielony w temacie MDAII

*

Offline jarekt

• 755
  • na stanie Wizard, Uni, TouchHD, HTCHero, Milestone
  • Sprzęt: THD, Hero, Milestone
T-MOBILE MDA II
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 12, 2004, 01:54:43 »
Twardy reset - przeczytaj w podreczniku uzytkownika jak go robic.

*

Offline Yazzon

• **
  • 173
T-MOBILE MDA II
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 12, 2004, 02:34:28 »
Twardy reset mozna wykonac nastepujaco: rownoczesnie nacisnij przycisk gaszacy ekran oraz wloz rysik do otworu znajdujacego sie w lewym dolnym rogu urzadzenia. Tak przytrzymaj 2-3 sekundy.

T-MOBILE MDA II
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 12, 2004, 15:35:42 »
Twardy reset nie pomógł , ale juz rozwiązałem ten problem zmieniając ROM na O2 najnowszą.
Może ktoś wie dlaczego przy odbieraniu poczty wyskakuje komunikat , że nie może się połączyć to the incoming mail server, że popraw nazwę serwera itd. Gdzie trzeba coś przestawić żebym mógł odbierać pocztę. Mam Ideę. Ale chyba nie tą co trzeba

*

Offline Yazzon

• **
  • 173
T-MOBILE MDA II
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 12, 2004, 19:01:18 »
Wydaje mi sie, ze wpisales zla nazwe serwera poczty przychodzacej.
W zwiazku z tym (1) sprawdz u dostawcy, jaka jest prawidlowa nazwa tego serwera. Przykladowo dla poczty na portalu Wirtualna Poczta: pop3.wp.pl (2) w outlooku wejdz: ACCOUNTS-ACCOUNTS..., a potem wybierz wlasciwe konto e-mailowe, dzieki czemu przelaczysz sie w tryb edycji. Tam - postepuj wg wskazowek kreatora - wpisz poprawne nazwy serwerow poczty wychodzacej (SMTP) oraz przychodzacej (POP),a takze nazwe konta, nazwe uzytkownika oraz haslo do konta.

*

Offline perla

• 2689
  • Sprzęt: Samsung Tab2- 7, Galaxy S2 , Kindle 3,
T-MOBILE MDA II