SPV M1000-USTAWIENIA

• 8 Odpowiedzi
  • 2093 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SPV M1000-USTAWIENIA
« dnia: Kwiecień 26, 2009, 12:03:23 »
Witam serdecznie.Może na początku zaznaczę że jestem "ZIELONY" pod względem spv na max.Szczęśliwym posiadaczem tego urządzenia jestem dopiero od tygodnia, więc całe forum(choć niby przejrzyste)dla mnie czarna magia, a to tylko dlatego że nie rozumiem znaczenia słów jak "gotować"-to sobie wytłumaczyłem  :grin:
Więc panowie proszę, na wielu stronach forum odsyłacie do stron opartych o temat, który niby już tam jest omówiony, chodzi mi o przykład BRAK IKONY MMS. I tutaj forumowicz pisze "to już było omawiane........ . OK było omawiane ok, taki "zielony" ludek jak ja, idzie sobie potulnie ze schyloną głową na stronkę czyta i oczom nie wierzy rzeczywiście JEST JUŻ BYŁO OMAWIANE, ale jestem głupi, bo dalej jestem na tej stronie głupi, też nic nie rozumiem  bo nie mam podstaw informatyki, więc jak taki ludek jak ja ma się przygotować to TAKIEJ POTĘGI FORUM.
Ok może jest to forma żalu, ale proszę o wyrozumiałość dla wszystkich zielonych, czasami trzeba NAS MAŁYCH TEGO FORUM poprowadzić za rączkę, jest to forma podania na talerzu, odsyłanie do Gogole też nic nie da(choć to kopalnia wiedzy) gdyż tam dalej będzie to dla nas czarna magia. WIĘC PROSZĘ O WYROZUMIAŁOŚĆ DLA ZIELONYCH, MIEJCIE CZASAMI TROSZKĘ WYROZUMIAŁOŚCI I WYTŁUMACZCIE JAK POSTĘPOWAĆ W RAZIE JAKIEGO KOLWIEK PROBLEMU. DZIĘKUJĘ teflon9 zielony ludek
Ps. ja dalej nie mogę znaleźć ikony mms i mms-ów nie mam a konfiguracje przeprowadziłem już wszystkie. 

*

Offline popara83

• *
  • 55
  • Sprzęt: i900 Omnia, X1, HTC Snap S521, HTC Wildfire
Odp: SPV M1000-USTAWIENIA
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 26, 2009, 12:14:29 »
Kolego jesi do "zwykłej" wiadomosci dodasz temat i jakis plik, to wtedy bedzie to mms, poinformuje Cie o tym system.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 26, 2009, 12:25:25 wysłana przez popara83 »

« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 26, 2009, 18:57:42 »